LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-05-11,00:11,
Inlägg: #1081
Symptom utav att sluta runka!
Tack för tips och input ! Ja kalldusch verkar vara helt rätt, sköljer kuken i kallt vatten varje gång jag varit på muggen för att "kyla" bort lusten att komma på fräcka tankar. Mmh, nej precis russel, inte "mjölka", viljestyrka viljestyrka och åter viljestyrka Smile

Dag 19 och symptom som grymt självförtroende, starkt fokus, starkt driv att gå fram till främmande kvinnor och skoja/driva med dem och gå efter telefonnumret/fb eller träff. Även svag elektrisk hetta i ansiktet och öronen, ungefär som när man är förbannad eller riktigt kåt.

Får starka kåtkänslor av att tänka på sex och nu även av att tänka på min hand runt kuken, haja.. handen som en erotisk fantasi Wink
2013-05-11,00:33,
Inlägg: #1082
Symptom utav att sluta runka!
Fucking awesome. Personligen känner jag konstant elektricitet i pungen HAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-12,11:21,
Inlägg: #1083
Symptom utav att sluta runka!
Elektriskt, precis vad det är ! Tillbaka till live som fappare, nej tack !
Dag 20 jobbat natt och nu lyckats ligga och slöa i sängen ett bra tag utan att falla för frestelsen att ens toucha, vilken jävla kanondag det här kommer bli Smile
2013-05-12,19:38,
Inlägg: #1084
Symptom utav att sluta runka!
Fan det motiverar en lite att se vad ni andra skriver..
russel Skrev:ah vad du än du börja inte mjölka. Det som händer då är att det kommer helt plötsligt vara fett jävla skönt, vilket leder till att du kommer tänka "lite till" tills du kommer till en punkt då hjärnan säger "äh fuck it" och så låter du vattnet gå och du är nere på dag 1.
+1 på det här. Exakt så jag failat varje gång, suck.
2013-05-12,19:59,
Inlägg: #1085
Symptom utav att sluta runka!
"Slutade" runka i november förra året. Har inte koll på längsta streaken men har failat kanske fem, sex gånger sedan dess. Mina känslor till det hela har inte varit så fantastiska som många av er beskriver här. Jag har dock inte haft längre uppehåll än en månad totalt och då menar jag både från sex och runk. Har för mig att jag läst att somliga behöver nollställa totalt i kanske 90 dagar. Fy fan vad tungt... Jag tror jag fixar nofap-grejen. Men att inte sex när läge dyker upp. Det vet jag inte... Får bli till nästa vinter i så fall. Lägga ballen i is eller nåt.
2013-05-12,23:14,
Inlägg: #1086
Symptom utav att sluta runka!
bachelor Skrev:"Slutade" runka i november förra året. Har inte koll på längsta streaken men har failat kanske fem, sex gånger sedan dess. Mina känslor till det hela har inte varit så fantastiska som många av er beskriver här. Jag har dock inte haft längre uppehåll än en månad totalt och då menar jag både från sex och runk. Har för mig att jag läst att somliga behöver nollställa totalt i kanske 90 dagar. Fy fan vad tungt... Jag tror jag fixar nofap-grejen. Men att inte sex när läge dyker upp. Det vet jag inte... Får bli till nästa vinter i så fall. Lägga ballen i is eller nåt.

men du ska ju inte sluta ha sex?! Big Grin
2013-05-13,00:06,
Inlägg: #1087
Symptom utav att sluta runka!
Orkar ej gå igenom hela tråden, men har ej runkat på ca 2-3 veckor e ofta allmänt trött av mig men senaste perioden känns de som jag blivit heeeelt jävla seg alltså orkar knappt göra något, även fast jag tryckte i mig 2 skopor PWO idag kände jag knappt av det inte känt såhär tidigare. De kanske postas i tråden men är det någon som har fått liknande effekt? Har nästan kommit varje dag igenom sex dessa 2-3 veckor, har verkligen 0 energi, känner ingen annan speciell effekt alls inte något jag märkt av iaf.

Om någon känner igen sig, hur länge håller de i sig egentligen? Hade tänkt att köra vidare på no runk men segt att gå runt och va trött konstant en lång period. Möjligtvis att alkohol och dålig kost senaste tiden är en bov till det hela men vore intressant ifall någon känner igen sig som sagt.

mvh
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-05-13,00:29,
Inlägg: #1088
Symptom utav att sluta runka!
Wcanka Skrev:men du ska ju inte sluta ha sex?! Big Grin

OM det nu skulle vara så att man är porrimpotensskadad så har jag för mig att vissa behöver i princip ett totalt "utlösningsförbud" för att nollställa receptorerna i hjärnan. Jag är inte särskilt påläst i frågan men...
2013-05-13,01:02,
Inlägg: #1089
Symptom utav att sluta runka!
bachelor Skrev:Jag är inte särskilt påläst i frågan men...

No fucking shit? Att knulla är ju målet.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-13,01:12,
Inlägg: #1090
Symptom utav att sluta runka!
golvmopp Skrev:No fucking shit? Att knulla är ju målet.

Jag knullar vidare. End of discussion! :p
2013-05-13,15:23,
Inlägg: #1091
Symptom utav att sluta runka!
bachelor Skrev:OM det nu skulle vara så att man är porrimpotensskadad så har jag för mig att vissa behöver i princip ett totalt "utlösningsförbud" för att nollställa receptorerna i hjärnan. Jag är inte särskilt påläst i frågan men...

har oxå läst det tror det var 3 månader icke utlösning, dvs no runk, no porr, no sex
Stay calm and play some beerpong
2013-05-13,17:34,
Inlägg: #1092
Symptom utav att sluta runka!
Beerpong Skrev:har oxå läst det tror det var 3 månader icke utlösning, dvs no runk, no porr, no sex

Mjaa men om utlösningen skulle förstöra så.. fuckar du ju upp varje gång du kommer i sömnen.. vilket är ofta under no-fap :p
2013-05-13,18:59,
Inlägg: #1093
Symptom utav att sluta runka!
Wcanka Skrev:Mjaa men om utlösningen skulle förstöra så.. fuckar du ju upp varje gång du kommer i sömnen.. vilket är ofta under no-fap :p

jag har faktiskt aldrig kommit under nofap å då har jag ändå hållt mig i 70 dagar nu typ och bara haft sex en gång med utlösning. Däremot så står kuken upp rätt ofta och blir hård av väldigt lite beröring. Hade en upp och ner period dom ca första 60 dagarna men nu på sistonde så är jag kåt 24/7 känns det som...
Stay calm and play some beerpong
2013-05-13,23:38,
Inlägg: #1094
Symptom utav att sluta runka!
Nofap är - alla dess otaliga fördelar till trots - primärt ett verktyg för att bota porrimpotens. Alltså, om chansen för dig att ligga uppstår, och kuken står i vädret, så är det inga problem att dyka in i fittan, eftersom ditt "problem" är fixat.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-14,22:07,
Inlägg: #1095
Symptom utav att sluta runka!
Dag 23, kulorna känns som de är fulla av elektrisk is som vibrerar, sprider sig upp som fjärilar i magen. Känns ok men lite småont, vad är detta guys ? Vad händer med säden när man inte tömmer, sker det ett succesivt utbyte av den trots nofap ? Hoppas inte samma säd ligger kvar och lagras i 90 dagar...
2013-05-14,22:12,
Inlägg: #1096
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:Dag 23, kulorna känns som de är fulla av elektrisk is som vibrerar, sprider sig upp som fjärilar i magen. Känns ok men lite småont, vad är detta guys ? Vad händer med säden när man inte tömmer, sker det ett succesivt utbyte av den trots nofap ? Hoppas inte samma säd ligger kvar och lagras i 90 dagar...

Tyvärr är det samma, hahahaha
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-14,22:15,
Inlägg: #1097
Symptom utav att sluta runka!
Hmm, hur ska man förhålla sig till det.. Som till äldre vällagrat vin eller whisky ?
2013-05-14,22:24,
Inlägg: #1098
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:Dag 23, kulorna känns som de är fulla av elektrisk is som vibrerar, sprider sig upp som fjärilar i magen. Känns ok men lite småont, vad är detta guys ? Vad händer med säden när man inte tömmer, sker det ett succesivt utbyte av den trots nofap ? Hoppas inte samma säd ligger kvar och lagras i 90 dagar...

TonightIsTheNight Skrev:Tyvärr är det samma, hahahaha

Helt säker på det där? Spermaproduktionen lär ju inte dö ut bara för att man slutar runka. Jag har själv kommit i sömnen några gånger men det vanligaste för mig är att det sipprar ut lite när jag pissar eller skiter på dass! Menar alltså att det kommer ut lite grann då och då så säden hela tiden förnyas Smile
2013-05-14,22:27,
Inlägg: #1099
Symptom utav att sluta runka!
Mitt nästa ansiktsprut kommer bli som en tsunami !!
2013-05-14,22:43,
Inlägg: #1100
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:Mitt nästa ansiktsprut kommer bli som en tsunami !!

Hahah, det har jag märkt litegrann! Har börjat komma mycket MER och spruten har tjockare konsistens! Ingen aning om flickor uppskattar det när de sväljer... but who really gives a shit?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 164 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}