LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-10-08,12:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-08,12:59 av {2} selected.)
Inlägg: #1441
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-08,12:57)Cogo Skrev: Var skrev du det?

Du menar läste? isf i ett antal trådar på flashback.
2013-10-08,13:26,
Inlägg: #1442
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-08,10:57)selected Skrev: Jag läste nånstans att det var en som hade runka till diverse vidriga porr såsom sex med shemales, fetish ja såna kategorier som finns på många porr sidor. Han skrev att han tyckte det var sjukt äckligt från början och kunde inte runka till det men med tiden blev han allt van vid det. Han skrev att han var hetro men nu skulle inte tveka ha sex med shemale efter ha kollat och runkat till shemales porr under lång period.

Är porr så illa att den kan ändra eller förstöra ens sexuella anläggning?

Jo har läst liknande saker, killar som börjar runka till bögporr fastän dom inte är bög och grejer, skitweird Big Grin Är nog inte många det går så långt för men det finns tydligen haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-08,13:58,
Inlägg: #1443
RE: Symptom utav att sluta runka!
haha jag råka komma in på lösfittor för två dar sen å hitta en tråd på flashback om 3 killar som var så kåta på en efterfest att en tog fram en fleshlight som de turades opm att knulla i soffan, alla 3 spruta i samma lösfitta å snubben på flashback beskrev det som "en fantasi som kom i uppfyllelse att få spruta i samma fitta som nån annan redan sprutat i" samt "detta var en skön upplevelse att få dela med grabbarna", haha.
2013-10-08,14:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-08,14:43 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #1444
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-08,10:57)selected Skrev: Är porr så illa att den kan ändra eller förstöra ens sexuella anläggning?

Det tror jag definitivt. Det är det här med dopaminet som gör det och att man alltid behöver större kick för att få samma effekt.

När man kommer in i puberteten så kan man ju för fan översvämma halva Atlanten bara av att bläddra till framsidan av Elle-katalogen. Sen räcker inte det utan du måste tänka på den där tjejen i parallellklassen som du bytte blickar med i korridoren, sen får du inte upp den av henne heller. Så du börjar fantisera om att dunka ALLA skolans tjejer SAMTIDIGT PÅ EN OCH SAMMA GÅNG.
Sen blir det också meningslöst, porr bli enda utvägen och första tiden så duger vanlig amatörporr men så halkar du in på Brazzers och inser att det finns ett helt galleri av kvinnor med K-kupor och kan helt enkelt inte slita dig loss. Och du upptäcker att porrbrudarna har större bröst än nästan alla tjejer du träffar IRL, så du slutar intressera dig för vanliga tjejer... men så efter ett tag börjar du även tröttna på samma gamla silikonbrudar som tillfredsställt dig dag ut och dag in under 3års tid... så nu börjar du hitta på sjuka fantasier för att få samma glöd och passion som du hade när du var 13. Du kommer på att du äntligen ska bli vuxen och beställa en sån där fleshlight från nätet för att "piffa till det lite", men ett halvår senare när hela lägenheten stinker gammal rutten sädesvätska eftersom du inte orkat tvättat den så inser du att det hela börjar bli löjligt.
Så i ett sista desperat försök så inser du att du måste ta tag i ditt liv och du raderar några gigabytes liggandes på datorn och tar bort YouJizz från bokmärkena...

Men grejen är att du får återfall! Och det är värre än någonsin. Nu är du plötsligt på en helt annan nivå än tidigare och du har slutat bry dig längre - shemales, "big beautiful woman", granny, BDSM, cuckolds, gangbangs med 15 afrikaner och precis all jävla skit du kan tänka dig, du går i gång på det som fan.
Fast direkt efteråt får du alltid en oerhörd ångest och skuldkänslor. Men så börjar du läsa artiklar på Aftonhoran och RFSU och se på TV där Sveriges vänsterliberala homobög-lobby säger det du vill höra - dvs. att det är fullständigt normalt. Och perfekt tänker du, nu kan du äntligen rationalisera det här för dig själv och slippa ta tag i det. Men det slutar faktiskt inte där.
Du klarar inte av att hålla ihop karriär med porr och runkningen, du har ju förlorat motivationen och börjar skita i att betala hyrorna och får till sist börja sälja dig själv och du slutar som en nerknarkad pundare på plattan.

Kolla bara i typ Pakistan och Indien där porren exploderat i och med internet. Folk vet att det är mot islam att befläcka sig med sånt här snusk men likförbannat är internettrafiken på porr störst där. Nästan alla män har blivit kufar och getknullare, fråga någon brud som blivit raggad på av en indier på krogen och hon vet vad jag talar om. Och våldtäkter på barn är hur utbrett som helst och det råder i princip total kaos.

Det börjar med en runk...
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-10-08,18:04,
Inlägg: #1445
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-08,14:39)Donjohan Skrev: Det tror jag definitivt. Det är det här med dopaminet som gör det och att man alltid behöver större kick för att få samma effekt.

När man kommer in i puberteten så kan man ju för fan översvämma halva Atlanten bara av att bläddra till framsidan av Elle-katalogen. Sen räcker inte det utan du måste tänka på den där tjejen i parallellklassen som du bytte blickar med i korridoren, sen får du inte upp den av henne heller. Så du börjar fantisera om att dunka ALLA skolans tjejer SAMTIDIGT PÅ EN OCH SAMMA GÅNG.
Sen blir det också meningslöst, porr bli enda utvägen och första tiden så duger vanlig amatörporr men så halkar du in på Brazzers och inser att det finns ett helt galleri av kvinnor med K-kupor och kan helt enkelt inte slita dig loss. Och du upptäcker att porrbrudarna har större bröst än nästan alla tjejer du träffar IRL, så du slutar intressera dig för vanliga tjejer... men så efter ett tag börjar du även tröttna på samma gamla silikonbrudar som tillfredsställt dig dag ut och dag in under 3års tid... så nu börjar du hitta på sjuka fantasier för att få samma glöd och passion som du hade när du var 13. Du kommer på att du äntligen ska bli vuxen och beställa en sån där fleshlight från nätet för att "piffa till det lite", men ett halvår senare när hela lägenheten stinker gammal rutten sädesvätska eftersom du inte orkat tvättat den så inser du att det hela börjar bli löjligt.
Så i ett sista desperat försök så inser du att du måste ta tag i ditt liv och du raderar några gigabytes liggandes på datorn och tar bort YouJizz från bokmärkena...

Men grejen är att du får återfall! Och det är värre än någonsin. Nu är du plötsligt på en helt annan nivå än tidigare och du har slutat bry dig längre - shemales, "big beautiful woman", granny, BDSM, cuckolds, gangbangs med 15 afrikaner och precis all jävla skit du kan tänka dig, du går i gång på det som fan.
Fast direkt efteråt får du alltid en oerhörd ångest och skuldkänslor. Men så börjar du läsa artiklar på Aftonhoran och RFSU och se på TV där Sveriges vänsterliberala homobög-lobby säger det du vill höra - dvs. att det är fullständigt normalt. Och perfekt tänker du, nu kan du äntligen rationalisera det här för dig själv och slippa ta tag i det. Men det slutar faktiskt inte där.
Du klarar inte av att hålla ihop karriär med porr och runkningen, du har ju förlorat motivationen och börjar skita i att betala hyrorna och får till sist börja sälja dig själv och du slutar som en nerknarkad pundare på plattan.

Kolla bara i typ Pakistan och Indien där porren exploderat i och med internet. Folk vet att det är mot islam att befläcka sig med sånt här snusk men likförbannat är internettrafiken på porr störst där. Nästan alla män har blivit kufar och getknullare, fråga någon brud som blivit raggad på av en indier på krogen och hon vet vad jag talar om. Och våldtäkter på barn är hur utbrett som helst och det råder i princip total kaos.

Det börjar med en runk...

+1

Minns hur jag som liten blev stenhård av att kolla underklädessektionen i typ "Ellos" och dessa tidningar, och hur man blev så kåt så man kunde dö av softcore porr.

Minns hur jag i början av min runk-karriär som 12åring eller vad det var inte alls gillade hardcore men var som besatt i softcore, sen efter bara något år så fick jag inte ens i närheten av samma kick från softcore och sen slutligen hamnade man på brazzers Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-09,19:45,
Inlägg: #1446
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag.... 3 måste det ju bli?

Anyways, har aldrig varit med om något liknande, jag har stånd hela tiden under dagen och bara jag ser en tjej med antydan till kurvor kan jag inte koncentrera mig på vad jag höll på med.

Dock inget sug alls nu att gå in på porr och runka, mer knullkåt typ.

Potent skit i say.
2013-10-09,20:21,
Inlägg: #1447
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hyfsat runksugen, sätter mig och räknar lite matte, det borde dämpa suget...

Btw, om man ska förklara för en kompis varför nofap ska vara bra, hur ska man då förklara på kortast och enklast vis så det låter trovärdigt?

Brukar säga att man får högre testo som bidrar till bättre koncentration, fokus osv, kan låta lite too good to be true för vissa, få bättre koncentration och livsglädje, enbart utav att sluta onanera, VA?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-09,21:30,
Inlägg: #1448
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det enda argumentet som verkligen håller är att människans dopamincentra inte är gjort för att kunna hantera dagens stimuliorgasm. Vi ballar ur och blir typ "uttömda" och blir omotiverade till att ta tag i livet
2013-10-09,22:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-09,22:28 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1449
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-09,19:45)Nicki Skrev: Dag.... 3 måste det ju bli?

Anyways, har aldrig varit med om något liknande, jag har stånd hela tiden under dagen och bara jag ser en tjej med antydan till kurvor kan jag inte koncentrera mig på vad jag höll på med.

Dock inget sug alls nu att gå in på porr och runka, mer knullkåt typ.

Potent skit i say.

Potent shit indeed. Sug att runka = hjärnskadad av fap, knullsugen = normalt! ;P

(2013-10-09,20:21)Flumrider Skrev: Hyfsat runksugen, sätter mig och räknar lite matte, det borde dämpa suget...

Btw, om man ska förklara för en kompis varför nofap ska vara bra, hur ska man då förklara på kortast och enklast vis så det låter trovärdigt?

Brukar säga att man får högre testo som bidrar till bättre koncentration, fokus osv, kan låta lite too good to be true för vissa, få bättre koncentration och livsglädje, enbart utav att sluta onanera, VA?

Om de inte tror på evolution, supernormal stimulus eller inte förstår detta så blir det svårt att övertala med "science"-snack. Du kan fråga om "De ibland känner att ingenting annat e roligt än att kolla på porr å runka" om de känner att runka e roligast av allt så är de i närheten av ett beroende å de borde sluta fappa.

Mina polare fattar inte, utan tycker det mer låter roligt. Jag har två polare dock som prövat men de har mest bara berättat hur kåta de blev, inte kunde hålla sig å sprutade som Randy Marsh i Overlogging å sa "it was a spooky ghost!".

(2013-10-09,21:30)Nicki Skrev: Det enda argumentet som verkligen håller är att människans dopamincentra inte är gjort för att kunna hantera dagens stimuliorgasm. Vi ballar ur och blir typ "uttömda" och blir omotiverade till att ta tag i livet

Sådant här kopplar tyvärr inte för alla Tongue Symptomen är inte lika kraftfulla som när man tar riktigt knark även om processen är den samma (påverkar dopamin-receptorer, kräver större dos å skit osv).

Jag upptäckte nofap själv av att jag kände mig nere litegrann å bara bestämde mig för att sluta fappa några dagar å noterade då hur jag blev piggare som fan å berätta detta för en snubbe å han börja med.
2013-10-13,13:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-13,13:46 av {2} Commander.)
Inlägg: #1450
RE: Symptom utav att sluta runka!
Mehehe till alla dom wankerz där ute som inte får ligga.

bygg en POCKET PUSSY och bli som Thad: http://existenz.se/out.php?id=89455

2013-10-13,13:55,
Inlägg: #1451
RE: Symptom utav att sluta runka!
Thad <3 hahahahahaahhah
2013-10-20,11:42,
Inlägg: #1452
RE: Symptom utav att sluta runka!
Bröt min strike, hade strax under 9 veckor. Får se när jag orkar testa igen, lol.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-10-20,14:27,
Inlägg: #1453
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-20,11:42)TonightIsTheNight Skrev: Bröt min strike, hade strax under 9 veckor. Får se när jag orkar testa igen, lol.

Aww, synd! Riktigt bra jobbat med 9 veckor dock!! Bara bita ihop o köra igen Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-20,16:49,
Inlägg: #1454
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-20,14:27)Flumrider Skrev: Aww, synd! Riktigt bra jobbat med 9 veckor dock!! Bara bita ihop o köra igen Smile

Thx, får som sagt se när jag orkar köra igen.

90 days blir målet nästa gång.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-10-20,23:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,23:28 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #1455
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kör 90-dagarsutmaningen som jag tror evilvalle la ut.
Vet inte exakt reglerna i utmaningen men jag varken runkar eller ser på porr.

Idag är dag 14 och vecka 2 är snart avklarad. Tänkte iaf rapportera veckovis om alla symptomer.

Vecka 1

Easy peasy första dagarna och inga speciella symptomer, däremot sexdrömmar både natt 3 och 4. Slutet av vecka 1 var rätt utmanande, kåt till och från men hjärnan var starkare än kuken så jag klarade mig igenom några svårare dagar.

Vecka 2

Allvaret har börjat! Hursomhelst vecka 2 började med 3 påfrestande dagar och jag vet sen innan att dag 10 varit the D-day. Enda skillnaden är att jag är mer motiverad än någonsin att klara detta. Resten av veckan har jag inte varit kåt alls, har börjat undra om my man där nere fungerar överhuvudtaget. Såg en film ikväll men inte ens Jennifer Aniston lyckades lyfta soldaten. Så i nuläget är jag inte kåt alls, däremot har jag varit ovanligt glad hela veckan, mår skitbra nu! Annars så har pungen varit ovanligt fylld/hård/stor medan kuken blivit allt mindre, tror inte den varit särskilt hård någongång denna veckan. Huh ooo just det, sex- och andra sjuka drömmar typ 3 av 7 nätter haha.

I övrigt har jag gymmat varje dag senaste veckan. Känner ett beroende att typ bo på gymmet. Har inte känt någon extra kraft oå gymmet utan det har varit som vanligt.
Så hittills:
- bättre självförtroende ---- Nope inget jag märkt.
- gladare ---- Yep, varit ovanligt glad i över en vecka nu.
- mer utåtriktad ----- Nope
- mer energi ---- Nope, men kanske lite piggare på morgonen.
- större dragningskraft till kvinnor ----- Nope, varken till eller från.

Nu kör vi vecka 3!

//Fiskarn
2013-10-21,00:36,
Inlägg: #1456
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nice fiskarn fortsätt med uppdateringen. För det är intressant hur det kan shifta från vecka till vecka etc. Kommer ihåg själv att jag kunde ha fett Me energi 1 vecka, tvungen att dra ut och tok springa runt 23:30 på kvällen. Däremot ngn vecka senare så var jag jude trött, kunde knappt klara av normal vakenhet över en hel dag.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-21,01:53,
Inlägg: #1457
RE: Symptom utav att sluta runka!
jag har haft några cepegånger nu med 2 dagars mellanrum och jag kan definitivt konstantera att no-fap vs fapping verkligen har en signifikant skillnad på psyket varav det mesta troligen beror på dopamin-receptorerna samt psykosomatiskt (att jag överdriver effekterna åt båda hållen).

men nu är jag på dag4 å det går awesome å jag var pigg som fan på jobbet, har även börjat med vitamin D tillskott pga solhelvete, så man blir awesome pigg å jag kunde flörta idag mer å få fler tjejer på jobbet att fnissa hela tiden å jag kände mig manlig helt enkelt och on fire på jobbet.

fapping? hell no!

no-fapping? highly recommended! ^^,
2013-10-21,09:45,
Inlägg: #1458
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nu startar mitt test,
Från och med idag får jag endast runka på söndagar
Och om en månad så är det varannan vecka!

Jag får inte spara runkar utan endast söndag, när jag väl runkar skall det nu första månaden okej att kolla porr men minst runkar sakta i 10 minuter.

Skall sedan efter en månad sluta med porren och runka sakta med mjukt grepp och glidmedel i minst 15 minuter.

Så skall börja uppdatera detta i min blogg hur jag mår och går sedan Smile

//Aioo
Keep it up!
2013-10-21,23:30,
Inlägg: #1459
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ok en kille på reddit har kollat sina testo-nivåer före samt efter NoFAP.

Studier har gjorts som kollat om testonivå ökar pga avhållshamhet i någon vecka men har ej visat att det ökar.

Studier gjorda under flera månaders tid har dock aldrig förekommit.

Denna snubbe ökade sin testo mer än 300ng/DL genom 3 månaders nofap - hurvida det var nofap i sig som bidrog till denna markanda ökning vet vi såklart inte, jävligt intressant dock.

[Image: rZBVOjK.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-22,00:30,
Inlägg: #1460
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-21,23:30)Evilvalle Skrev: Ok en kille på reddit har kollat sina testo-nivåer före samt efter NoFAP.

Studier har gjorts som kollat om testonivå ökar pga avhållshamhet i någon vecka men har ej visat att det ökar.

Studier gjorda under flera månaders tid har dock aldrig förekommit.

Denna snubbe ökade sin testo mer än 300ng/DL genom 3 månaders nofap - hurvida det var nofap i sig som bidrog till denna markanda ökning vet vi såklart inte, jävligt intressant dock.

[Image: rZBVOjK.jpg]

Steorider känns troligare Tongue


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,991 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}