LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-12-28,19:11,
Inlägg: #1541
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har dragit igång nofap igen. Inne på två veckor snart. Första dagarna märktes massa positiva effekter. Men nu på senare tid känner man sig lite "nere", inte särskilt motiverad och göra något, låg energi m.m. Antar att jag är inne i en period kallat "flatline".. Smile Får stå ut ett tag med detta antar jag.
2014-01-04,20:55,
Inlägg: #1542
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur går det för alla? Har ni kommit ur er "flatline"? Big Grin
2014-01-05,04:05,
Inlägg: #1543
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-04,20:55)krokodilen Skrev: Hur går det för alla? Har ni kommit ur er "flatline"? Big Grin

Vet inte riktigt, känner mig based as fuck och jag får morgonstånd. Men har inte den där sjuka kåtheten, det gör det skitlätt att låta bli att runka och kolla porr så jag ska väl inte klaga för mycket. En månad till kanske?
2014-01-05,15:46,
Inlägg: #1544
RE: Symptom utav att sluta runka!
Upptäckt: när jag sitter i mjukisbyxor har jag lättare för att peta mig där nere men inte när jag sitter i jeans, då bliré som om jag inte finner det lämpligt eller angeläget.

Rekommendation: undvik sitta i mjukisbyxor vid datorn och TVn för att slippa associationen att dra där nere när mjukisbyxor är på även om mjukisar annars är skönt.
2014-01-05,15:54,
Inlägg: #1545
RE: Symptom utav att sluta runka!
Luuuul körde ett motsatt experiment, testade att runka 3 ggr om dagen i 2 veckor. Dock inte till porr! resultatet när jag å en dam skulle leka lite nakenlekar så kunde jag hålla mig längre speciellt vid doggy (pumpade på som fan blev helt jävla cp svettig haha) vi körde 4 ggr varje session varade i typ 20 min vardera med ca en timmes paus emellan. Så runka mer = hålla längre i sängen?
Stay calm and play some beerpong
2014-01-05,16:23,
Inlägg: #1546
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,15:54)Beerpong Skrev: Luuuul körde ett motsatt experiment, testade att runka 3 ggr om dagen i 2 veckor. Dock inte till porr! resultatet när jag å en dam skulle leka lite nakenlekar så kunde jag hålla mig längre speciellt vid doggy (pumpade på som fan blev helt jävla cp svettig haha) vi körde 4 ggr varje session varade i typ 20 min vardera med ca en timmes paus emellan. Så runka mer = hålla längre i sängen?

Låter rimligt eftersom du kräver större "dos" av sexuell
stimulering (fap/fuck) för att få samma "effekt" (ejakulering).
2014-01-05,17:34,
Inlägg: #1547
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fappa är inget problem längre. Problemet är snarare att sluta upp med och spana in heta bilder på typ FB och liknande sidor..
2014-01-05,19:12,
Inlägg: #1548
RE: Symptom utav att sluta runka!
Magda Rasmusson om att vi borde utvisa män i stället för invandrare:

Hur mycket manlighet tål Sverige?

http://debatt.svt.se/2014/01/03/hur-myck...l-sverige/



Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-05,19:50,
Inlägg: #1549
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,19:12)Evilvalle Skrev: Magda Rasmusson om att vi borde utvisa män i stället för invandrare:

Hur mycket manlighet tål Sverige?

http://debatt.svt.se/2014/01/03/hur-myck...l-sverige/



Big Grin

Orkar inte.
Det dyker ständigt upp sånna här.
Ska du gå in och röra om /härja i kommentatorfältet valle? Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-05,20:25,
Inlägg: #1550
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,19:12)Evilvalle Skrev: Magda Rasmusson om att vi borde utvisa män i stället för invandrare:

Hur mycket manlighet tål Sverige?

http://debatt.svt.se/2014/01/03/hur-myck...l-sverige/



Big Grin

Du skriver i fel tråd Wink
2014-01-05,21:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-05,21:01 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #1551
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,20:25)AplAy Skrev: Du skriver i fel tråd Wink

wtf JAJAJAHAHA

(2014-01-05,19:50)russel Skrev: Orkar inte.
Det dyker ständigt upp sånna här.
Ska du gå in och röra om /härja i kommentatorfältet valle? Smile

nae tror fan dom har stängt kommentarer dom jevlarna =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-05,21:54,
Inlägg: #1552
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,19:12)Evilvalle Skrev: Magda Rasmusson om att vi borde utvisa män i stället för invandrare:

Hur mycket manlighet tål Sverige?

http://debatt.svt.se/2014/01/03/hur-myck...l-sverige/



Big Grin

NoFap aggro, och så ser jag detta...

[Image: blood+diamond+rage.gif]

"All limitations are self imposed"

2014-01-05,22:00,
Inlägg: #1553
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-05,21:54)Carnivore Skrev: NoFap aggro, och så ser jag detta...

[Image: blood+diamond+rage.gif]

hahaa Big Grin
2014-01-06,11:50,
Inlägg: #1554
RE: Symptom utav att sluta runka!
Skulle ni säga att sluta runka är 90 % av att bli bra på flickor?

Och att Tyler RSD och C-R Petter uppmanar folk till att runka är för att kunna förstöra dom så att de sen köper bootcamp, marketing?
2014-01-06,12:15,
Inlägg: #1555
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-06,11:50)tay Skrev: Skulle ni säga att sluta runka är 90 % av att bli bra på flickor?

Och att Tyler RSD och C-R Petter uppmanar folk till att runka är för att kunna förstöra dom så att de sen köper bootcamp, marketing?

Verkligen inte, om inte annat så har C-R en så jävla liten marknad så det finns ingen logik i det. Dessutom har petter sagt nåt i stil med "Om man runkar ofta så blir man kåtare", därför tycker han det är bra. Och det stämmer ju också imo, jag blir kåtare om jag runkar oftare, dock så blir jag kåtare på porr, inte irl tjejer.

Av de jag känner som är bäst på tjejer så är ingen av dom no-fapper.

Dock tror jag nofap hjälper fruktansvärt för en nörd som suttit hemma och runkat framför datorn varje dag från han var 15 tills han var 25, utan att ännu ha kysst en tjej.
En sådan kille har nog fuckat upp sin hjärna så hårt att han knappt tänder på "riktigt tjejer". Han hade nog fått grymma resultat av nofapp.


Men den där killen som alltid fått brudar, legat med 50-100 brudar innan han är 25 och inte ens vet vad PUA är. Jag trorinte nofap hade gjort jätte stor skillnad för han på tjejfronten, kanske på andra delar i livet däremot.
2014-01-06,13:49,
Inlägg: #1556
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-06,12:15)illdan Skrev: Och det stämmer ju också imo, jag blir kåtare om jag runkar oftare, dock så blir jag kåtare på porr, inte irl tjejer.

Av de jag känner som är bäst på tjejer så är ingen av dom no-fapper.

Så känner jag också, jag tittar på tjejer på ett helt annat sätt när jag inte fappar, liksom jag har kuken med mig i interaktionen på ett annat sätt.

Jag funderar på detta med fap och framgångsrika personer, inte framgångsrika nödvändigtvis med brudar, utan allmänhet i livet. Jag tänker en kille som verkligen hittat sitt kall, gör sin grej, har fötterna på jorden, alla känner väl någon sådan, jag föreställer mig denna sitta framför datorn och fappa, det går liksom inte ihop? Eller vad tror ni?

Funderar på att börja höra mig för lite i bekantskapskretsen hur det ser ut med fappvanor för att skapa en bild kring detta.

Sen känner jag också att det finns olika nivåer av skiten, det går säkert att ha en hälsosam approach till porr, själv är jag dock skadad av det så för mig är det nog bäst att hålla mig borta, men sitta med flera flikar uppe och snabbspola mellan klippen i jakt på nästa stimuli kan omöjligt vara ett hälsosamt beteende.
2014-01-06,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-06,14:14 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #1557
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-06,13:49)SvaMp_ Skrev: Sen känner jag också att det finns olika nivåer av skiten, det går säkert att ha en hälsosam approach till porr, själv är jag dock skadad av det så för mig är det nog bäst att hålla mig borta, men sitta med flera flikar uppe och snabbspola mellan klippen i jakt på nästa stimuli kan omöjligt vara ett hälsosamt beteende.

Skall du bryta nuvarande strike är det nog bättre att runka (IBLAND) utan porr än till porr. Tror inte dessa problem med erectile dysfunction och uppfuckade dopamin-receptorer osv fanns på samma vis när folk drog en handtralla nån gång ibland till nån nakenkalender och inte hade access till dagens oändliga porr-flöde, där man hela tiden kan bli mer och mer avtrubbad och öka den mentala stimuleringen som konsekvens för att föregående stimuli inte "duger" mer för att bli nog tänd.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-06,14:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-06,14:26 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #1558
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-06,11:50)tay Skrev: Skulle ni säga att sluta runka är 90 % av att bli bra på flickor?

Och att Tyler RSD och C-R Petter uppmanar folk till att runka är för att kunna förstöra dom så att de sen köper bootcamp, marketing?

1. Svårt att säga. Tvivlar dock att Nofap per automatik leder till att du blir bättre på tjejfronten.

2. Say what?? Nja låter lite väl långsökt
2014-01-06,16:38,
Inlägg: #1559
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-06,11:50)tay Skrev: Skulle ni säga att sluta runka är 90 % av att bli bra på flickor?

Och att Tyler RSD och C-R Petter uppmanar folk till att runka är för att kunna förstöra dom så att de sen köper bootcamp, marketing?

Nja, det kanske fixar 90% av motivationen till att bli bra
2014-01-07,00:20,
Inlägg: #1560
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vecka 1 klar. 51 veckor kvar till målet!

Första 3 dagarna: Varit ovanligt irriterade och gnällig de första dagarna, Inte kåtare än vanlig.

Dag 3-7: Inte längre irriterad och gnällig, känt mig ovanligt pigg och haft mer energi, bland annat på gymmet. Däremot har jag varit väldigt stirrig och rastlös i flera dagarna, kan knappt sitta still utan vill göra saker hela tiden, känner mig rätt stressad med. Är som ett sockerberoende, kanke nästan stämmer såhär efter jul men det borde försvinna fort nu när allt är uppätet. Hade en sjukt weird dröm dag 5, däremot inga sexdrömmar än (ovanligt).
(Idag) 7:e dagen har varit rejält svår, haft sug måååånga gånger, kör dessutom en utmaning gällande ett fapfritt 2014 med 2 kompisar och ena kompisen fick knulla idag så är frustrerad..


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,439 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 136 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}