LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-01-20,00:40,
Inlägg: #1661
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-19,22:55)godsgift Skrev: Hur ofta kommer ni ?

varierar väldigt mkt. Helgen kom jag typ 7ggr, innan dess hade jag inte kommit på 2v
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,00:46,
Inlägg: #1662
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,00:39)Ragnarök Skrev: 2-4 ggr i veckan.

(2014-01-20,00:40)Evilvalle Skrev: varierar väldigt mkt. Helgen kom jag typ 7ggr, innan dess hade jag inte kommit på 2v
Intressant som fan detta. Har märkt att när jag inte kommit på några veckor hur effekterna blir riktigt intense. Och om jag sedan sprutar så mycket en natt att jag får baksug i prostatan och vill dö är effekterna som bortblåsta. Makes sense med tanke på alla teorier från öst som har med detta att göra. Hur man bibehåller sin sexuella energi genom att ge fan i att ejakulera.
2014-01-20,00:54,
Inlägg: #1663
RE: Symptom utav att sluta runka!
"blir effekterna riktigt intense", menar du att du får massa uppmärksamhet osv?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,01:12,
Inlägg: #1664
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,00:54)Evilvalle Skrev: "blir effekterna riktigt intense", menar du att du får massa uppmärksamhet osv?
Yes men inte bara det. Känner oxå mig grymt mycket mer assertive, energisk, present, kåtare, dominantare och allmänt mer fulfilled.

In a front-page story on December 3, 1992, the New York Times reported startling scientific research that seems to confirm the ancient Taoist insight about the toll that sperm production takes on a man's body. "These results are the last thing I had expected when I started doing the experiment," said Wayne Van Voorhies of the University of Arizona. "They were so startling that I did the work over four times to make sure I got it right. They basically say a lot of our preconceived notions [about male sexuality] just do not hold."

Dr. Van Voorhies was studying simple but revealing worms called nematodes. What, you may ask, do worms have to do with your sexuality'. Well, these nematodes are not just your everyday, garden-variety worms. "The genes and biochemical processes nematodes use," explains Dr. Philip Anderson of the University of Wisconsin, "are the same as those that humans and other mammals use." In scientific studies, nematodes are frequently used in place of human subjects.

Dr. Van Voorhies tested three kinds of male worms. The first group of worms was allowed to mate at will, which required frequent sperm production. On average, these Don Juan worms lived only 8.1 days. (Nematodes, in general, don’t live very long.) The second group of worms was not allowed to mate at all. These, shall we say, monastic worms lived an average of 11.1 days. But even more startling, the third group, the multi-orgasmic worms that did not constantly have to produce sperm but were allowed to mate at will, lived close to 14 days – over 50 percent longer than the worms that needed to continually produce sperm!

The Times concluded: "The new work suggests that ceaseless sperm production takes its toll on a male, perhaps requiring the use of complex enzymes or biochemical processes that have harmful metabolic byproducts." The Times goes so far as to suggest that "the difference in life span between men and women just may be linked to sperm production. Women on average live about six years longer than men." There are other theories to explain the disparity in life expectancy between men and women, including differences in lifestyle and in hormones. Whether or not the production of sperm actually shortens your life, it certainly saps your strength.

Over two thousand years ago – long before experiments on nematodes – the Taoists described the importance of not ejaculating in the Discourse on the Highest Tao Under Heaven: "If a man has intercourse without spilling his seed, his vital essence is strengthened. If he does this twice, his hearing and vision are made clear. If three times, all his physical illness will disappear. The fourth time he will begin to feel inner peace. The fifth time his blood will circulate powerfully. The sixth time his genitals will gain new prowess. By the seventh his thighs and buttocks will become firm. The eighth time his body will radiate good health. The ninth time his life span will be increased." Ancient texts exaggerate to make their point, and it is unlikely that the above benefits occur in this exact order or at the exact specified time. However, it is clear that Taoists have long known the importance of conserving semen.

Looking at the simple arithmetic of sperm production helps explain the reason that ejaculation can be so taxing on your body. An average ejaculation contains 50 to 250 million sperm cells. (Theoretically speaking, if each sperm fertilized an egg, one to five ejaculations could repopulate the United States!) Every single one of those sperm cells is capable of creating half of an entire new human being. Any factory that produces 50 to 250 million products needs raw material, and in this case the raw material is you. Although your body produces a large amount of sperm each day, the value of this sperm should not be underrated. If your body does not need to replenish this sperm, according to the Tao, it is able to use this energy to strengthen your body and your mind. In the Taoist practice, this energy is used to improve your health, creativity, and spiritual growth.

Every time you ejaculate, your body assumes that it is getting ready to create a new life. According to the Tao, all of the organs and glands in your body give their best energy, what is called orgasmic energy. In many species, once this energy has been given, once the seed has been lost, the body of the animal starts to deteriorate. Salmon, for example, die soon after they spawn. Anyone who has spent time gardening knows that plants die or become dormant once they give their seed. Plants that are kept from going to seed live longer than those that are not. Though, luckily for us, we do not die after ejaculating, Taoists know that we are part of nature and that we must understand nature’s laws.


Deras teorier hänger alltså jävligt bra ihop med no fap.
2014-01-20,01:21,
Inlägg: #1665
RE: Symptom utav att sluta runka!
Låter väldigt intressant. Har läst lite om det där förr också, många av världens mest framgångsrika män genom tiderna avstod från ejakulering under längre tider tydligen för att använda denna energi till deras purpose, då dom fick mkt starkare energi av det osv.

Är trött så fattar inte riktigt denna:

Citat:Dr. Van Voorhies tested three kinds of male worms. The first group of worms was allowed to mate at will, which required frequent sperm production. On average, these Don Juan worms lived only 8.1 days. (Nematodes, in general, don’t live very long.) The second group of worms was not allowed to mate at all. These, shall we say, monastic worms lived an average of 11.1 days. But even more startling, the third group, the multi-orgasmic worms that did not constantly have to produce sperm but were allowed to mate at will, lived close to 14 days – over 50 percent longer than the worms that needed to continually produce sperm!

Både 1an och 3an kunde ju ejakulera när dom ville, vad var skillnaden mellan dom?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,01:25,
Inlägg: #1666
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vettefan hur dom lyckats. Men dom menar iaf att den tredje gruppen hade lärt sig att få orgasm utan att ejakulera. De var alltså sexuellt aktiva och kom när de ville, till skillnad från grupp två, men bibehöll ändå sin sperma i kroppen.
2014-01-20,01:28,
Inlägg: #1667
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ah I see, makes sense. Det verkar onekligen vara hälsosamt att spara på säden. Är det något du experimenterar med nu?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,01:30,
Inlägg: #1668
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,01:28)Evilvalle Skrev: Ah I see, makes sense. Det verkar onekligen vara hälsosamt att spara på säden. Är det något du experimenterar med nu?

Har försökt men fan... Tjejen blir tokig när jag håller på och slutar jucka för att hålla in skiten var och varannan minut. hahaha. Så har inte gått så bra hittills
2014-01-20,01:30,
Inlägg: #1669
RE: Symptom utav att sluta runka!
Btw denna snubbe har experimenterat en del med sånt här, inte ejakulera på 30 dagar osv, säger rätt intressanta saker om det:

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,01:36,
Inlägg: #1670
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag har testat att sluta runka ett par ggr men det blir helt omöjligt för mig att koncentrera mig. Visst är det nice att hela tiden tänka på boobs men det funkar fan inte i vardagslivet för mig. Hur gör ni i skolan/på jobbet om ni inte kommit på 7-8 dagar? Jag satt o scrolla tjejer på badoo på föreläsningarna Big Grin

Kan man kontrollera kåtheten om man väntar ännu längre?
2014-01-20,01:46,
Inlägg: #1671
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,01:30)Evilvalle Skrev: Btw denna snubbe har experimenterat en del med sånt här, inte ejakulera på 30 dagar osv, säger rätt intressanta saker om det:


Thx! Jävligt bra klipp ska sparas. Märkte oxå att deida skriver om det i slutet av superior man. Fan ska lära mig skiten
2014-01-20,01:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,01:54 av {2} confused....)
Inlägg: #1672
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,01:36)ChuckNorris Skrev: Jag har testat att sluta runka ett par ggr men det blir helt omöjligt för mig att koncentrera mig. Visst är det nice att hela tiden tänka på boobs men det funkar fan inte i vardagslivet för mig. Hur gör ni i skolan/på jobbet om ni inte kommit på 7-8 dagar? Jag satt o scrolla tjejer på badoo på föreläsningarna Big Grin

Kan man kontrollera kåtheten om man väntar ännu längre?

Samma för mig, jag blir så jävla kåt så jag kan inte ge fan efter drygt en vecka. Tänker på sex, porr och att tömma pungen iprincip dygnet runt samtidigt som det kittlar i kuken.

Att det är totalt jävla dött på ligga fronten för tiden hjälper inte direkt, hade jag haft en KK, flickvän eller åtminstånde varit så pass bra på PUA att jag fick ligga ett par gånger i månaden via ONS hade det kanske gått.

Men kåtheten och spruta suget blir för stort för att jag ska klara hantera det när det inte finns några möjligheter att tömma.

edit : Håller på att prata sex med en brud nu jag tog nr ifrån på badoo i helgen som inte bor så långt ifrån mig och vi har avtalat att ta en filmkväll någon dag i veckan när hon får tid. Får jag till något frekvent "ligga avtal" där så ska jag nog göra ett nytt försök på no-fap och no-porr.

Meen, oddsen är emot mig, har fan inte legat sen i sommras och iprincip alla nr jag har fått har flakeat, och då har jag ändå pratat sex med många av dom och dom sagt dom vill ses, och dom få som inte flakeat har jag failat på på daten.

Failade min nästan en vecka utan att fappa tidigare ikväll, eftersom jag frågade hon bruden var hon gillar bäst att killen sprutar och fick till svar. "Jag har verkligen inte något emot sperma så dom kan gärna spruta ner hela mig" Var bara en sak att göra efter det, runka till en bild på henne.
2014-01-20,01:58,
Inlägg: #1673
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,01:47)confused... Skrev: Samma för mig, jag blir så jävla kåt så jag kan inte ge fan efter drygt en vecka. Tänker på sex, porr och att tömma pungen iprincip dygnet runt samtidigt som det kittlar i kuken.

Att det är totalt jävla dött på ligga fronten för tiden hjälper inte direkt, hade jag haft en KK, flickvän eller åtminstånde varit så pass bra på PUA att jag fick ligga ett par gånger i månaden via ONS hade det kanske gått.

Men kåtheten och spruta suget blir för stort för att jag ska klara hantera det när det inte finns några möjligheter att tömma.

edit : Håller på att prata sex med en brud nu jag tog nr ifrån på badoo i helgen som inte bor så långt ifrån mig och vi har avtalat att ta en filmkväll någon dag i veckan när hon får tid. Får jag till något frekvent "ligga avtal" där så ska jag nog göra ett nytt försök på no-fap och no-porr.

Meen, oddsen är emot mig, har fan inte legat sen i sommras och iprincip alla nr jag har fått har flakeat, och då har jag ändå pratat sex med många av dom och dom sagt dom vill ses, och dom få som inte flakeat har jag failat på på daten.
Men kör du inte no-fap har du ingen ursäkt till porr. Seriöst, porr är för många problemet nummer 1. Varför gå den svåra vägen när du kan se brudar med blekta könsorgan hela dagarna gratis. Blir du sugen på porr gå runka innan du börjar kolla!

Har blockerat alla porrsidor jag känner till nu, kommer jag på en ny hamnar den på listan med.
2014-01-20,02:07,
Inlägg: #1674
RE: Symptom utav att sluta runka!
confused lägg ner runkandet så kommer du inom några veckor eller månader börja få mycket mer uppmärksamhet av brudar vilket gör att du får ligga mycket enklare, så kommer du in i en positiv cirkel.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-20,02:23,
Inlägg: #1675
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,01:36)ChuckNorris Skrev: Jag har testat att sluta runka ett par ggr men det blir helt omöjligt för mig att koncentrera mig. Visst är det nice att hela tiden tänka på boobs men det funkar fan inte i vardagslivet för mig. Hur gör ni i skolan/på jobbet om ni inte kommit på 7-8 dagar? Jag satt o scrolla tjejer på badoo på föreläsningarna Big Grin

Kan man kontrollera kåtheten om man väntar ännu längre?

Hittade ett gammalt svar från mig i tråden som jag skrev 10-27-2012, då jag var som mest into this, på en liknande fråga. DAMN fan saknar resan!!!!

Citat:I början(första månaden kanske) var det skit svårt. Gick ej att fokusera på lektionerna, satt konstant med bånge i klassrummet och ofta vare så att istället för att lyssna på läraren och anteckna så vart det mycket spamming på badoo etc. Likaså hemma var det jobbigt att ta tag i plugget för det för att det var endast FITTA som var målet (jag fick inget ligg/avrunk/BJ/utlösning under den månaden=Ett JÄVLA pådrag). Med det sagt så vare inte så att jag sket i plugget totalt, bara det att jag skulle behöva plugga dubbelt som mkt, vilket faktiskt ställde till det lite, ( Faila 1-2 tentor den månaden)

Anyway, det släppte efter kanske 1.5-2 månader (Fick spruta här iof= Eufori utan dess like) och idags läget, efter typ vet inte vad 6-7 mån?( Börja i mars ngngång) Har man lyckas kanalisera frustrationen/energin på just diverse mål som exempelvis plugg= Mycket bra driv i plugget.

Jag skulle säga att efter 1-1.5 mån så börja jag lyckas kontrollera mig själv, men jag förstår dig helt och hållet, fan var extremt nära på att runka när det gick så dåligt, men det är som att man härdar och lyckas överkomma ytterliggare barriär och bemästra/behärska sig själv. Sin självkontroll förbättras ju mer du står ut och tillslut har du vänt på det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-20,02:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,02:36 av {2} confused....)
Inlägg: #1676
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,02:07)Evilvalle Skrev: confused lägg ner runkandet så kommer du inom några veckor eller månader börja få mycket mer uppmärksamhet av brudar vilket gör att du får ligga mycket enklare, så kommer du in i en positiv cirkel.

Håller det till 1-2gånger i veckan nu, försökt ett gäng gånger med no-fap, men klarar det fan inte.

Är inte mentalt stark nog för det, iaf inte jusst nu när det är totalt jävla dött på ligga fronten.

edit : Blir jävla dåligt humör, lättirriterad, smådeppig och sur också om det går 4-5+ dagar, kombinera det med att jag redan är frustrerad och irriterad på att det är så jävla dött och jag failar allt jusst nu och det blir katastrof, då ragear jag som jag gjort i helgen.

Har fan efter 4-5+ dagar med no-fap flera gånger blivit så jävla lättirriterad, frustrerad och sur att jag typ skrämt iväg alla brudar jag har på g.

Denna "avtändning" man får av no-fap kombinerat med sexuella frustrationen man får när man inte tömmer + jag är allmänt frustrerad jusst nu över att jag inte legat sen i sommras gör att det slår slint i skallen på mig när jag inte fappar iaf 1gång/vecka. ^^
2014-01-20,02:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,02:32 av {2} russel.)
Inlägg: #1677
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,02:25)confused... Skrev: Håller det till 1-2gånger i veckan nu, försökt ett gäng gånger med no-fap, men klarar det fan inte.

Är inte mentalt stark nog för det, iaf inte jusst nu när det är totalt jävla dött på ligga fronten.

Är också svindålig mentaltatm, håller i max 2-3 veckor sen ramlar man tillbaks.
Idag är dag 1.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-20,02:32,
Inlägg: #1678
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,02:23)russel Skrev: Hittade ett gammalt svar från mig i tråden som jag skrev 10-27-2012, då jag var som mest into this, på en liknande fråga. DAMN fan saknar resan!!!!

haha alltid gött att recycle classics. Inspirerande citat.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-20,02:33,
Inlägg: #1679
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-20,02:32)TonightIsTheNight Skrev: haha alltid gött att recycle classics. Inspirerande citat.

som fan hahah. Fan vad jag skrev av mig i denna tråd.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-20,13:51,
Inlägg: #1680
RE: Symptom utav att sluta runka!
För er som "råkar" hamna på porrsidor:

1. https://chrome.google.com/webstore/detai...hfleejiokp

2. Andvänd "strikt filtrering" i google - bilder


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 280 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}