LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-01-29,22:55,
Inlägg: #1721
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-29,22:26)Fiskarn Skrev: Blickarna som alla verkar koppla hit.... Det börjar hända!!

30 runk- och porrfria dygn tog det innan jag fick de första "uppenbara" blickarna. Visserligen på gymmet men detta beteende som hände idag har jag aldrig märkt tidigare.

Körde magemaskin med kettlebell och varje gång jag gick upp med kroppen hamnar huvudet så man ser över en liten vägg där det är ett liten "hörna" med maskiner, fick ögontakt med en snygg blond tjej, 100 % säkert 2 sekunder första gången, gick ner och upp... ögonkontakt flera gånger. Tänkte antingen ser jag ut som ett freak då jag körde hårt eller blev hon kåt av min snuskblick som skriker, "30 dagar vill tömmas"!!!

Blir klar och går därefter till en annan magmaskin, kör igång. Vem kommer och sätter sig i benmaskinen rakt framför med blicken mot mig då..., jo bruden.

Drar sen till speglarna och kör bicepscurls. Och dra på fan, hon kommer oc ställer sig bredvid!!! med en kettlebell. Körde svinhårt så var nästan helt slut med men tänkte lite om jag skulle testa att droppa en kommentar, typ "eeeeeyyyyy ska du stalka mig genom hela passet får du faktiskt hälsa!" ..."Är föresten klar så ska du med till bänkarna också?...eller kan vi ju byta nummer nu!"

Hann tyvärr inte med detta då hon började snacka med nån kompis, sedan tror jag hon är ihop med en polare till mig (dock bytt klass i höstas) . Har för mig jag sett dem och det läget vore sjukt illa o hamna i då vi festar ibland/sällan Tongue
Sedan var det nån annan brud som följde med blicken över hela gymmet flera gånger.. wtf inte snygg dock.

Fiskarn börjar få den snuskiga nofap-auran!!!Cool

Jo visst är det intressant hur brudarna ba dras till en, tror fan inte ens dom är medvetna om det, dom bara agerar på automatik eller nå skit. Dock äre inte bara snyggingar som glor på en men även fula tjejer och äldre, HAHA men whatever.

Älskar när man är på gymet, så blire bara så jävla uppenbart när brudarna ska köra på JUST de maskiner som är nära där man själv är, även fast det finns samma maskiner på typ 4 andra ställen på gymmet. Särskilt när det är brudar som inte ens är seriös med sin träning men bara lallar runt å tränar för att "man ska göra det" Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-29,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-30,00:29 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #1722
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-29,22:52)godsgift Skrev: Bra skit man! Försök använda energin och "viljan att tömma" till att approacha och få utlopp för allting nu ba =)))))

Det fixar sig snart, varit sjukt nära en gång med förspel o skit men cockblockad. Var också sjuk förra veckan och denna veckan är det andra planer så lär inte bli nån utgång förrän om 10 dagar. Kommer bli 40 dagars oanvänd dunderpåle som får pleasea nån snygging Big Grin alt. om man lyckas med nån daygameapproach under kommande vecka

(2014-01-29,22:55)Evilvalle Skrev: Jo visst är det intressant hur brudarna ba dras till en, tror fan inte ens dom är medvetna om det, dom bara agerar på automatik eller nå skit. Dock äre inte bara snyggingar som glor på en men även fula tjejer och äldre, HAHA men whatever.

Älskar när man är på gymet, så blire bara så jävla uppenbart när brudarna ska köra på JUST de maskiner som är nära där man själv är, även fast det finns samma maskiner på typ 4 andra ställen på gymmet. Särskilt när det är brudar som inte ens är seriös med sin träning men bara lallar runt å tränar för att "man ska göra det" Big Grin

Sjukt intressant, har du testat att göra nån approach på någon av de som "dragits" till dig?
Om, hur har det gått i jämförelse med en vanlig random approach?

För grejen är ju lite att man är så sjukt fokuserad på sitt och alla de grymma känslorna man får under träningen. Palla att förlora dem genom att pausa och börja snacka... Det känns som att den auran de dras till försvinner, om jag själv känner det. Om de nu flockas runt en på grund av sådana orsaker.
2014-01-29,23:55,
Inlägg: #1723
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-29,22:26)Fiskarn Skrev: Blickarna som alla verkar koppla hit.... Det börjar hända!!

30 runk- och porrfria dygn tog det innan jag fick de första "uppenbara" blickarna. Visserligen på gymmet men detta beteende som hände idag har jag aldrig märkt tidigare.

Körde magemaskin med kettlebell och varje gång jag gick upp med kroppen hamnar huvudet så man ser över en liten vägg där det är ett liten "hörna" med maskiner, fick ögontakt med en snygg blond tjej, 100 % säkert 2 sekunder första gången, gick ner och upp... ögonkontakt flera gånger. Tänkte antingen ser jag ut som ett freak då jag körde hårt eller blev hon kåt av min snuskblick som skriker, "30 dagar vill tömmas"!!!

Blir klar och går därefter till en annan magmaskin, kör igång. Vem kommer och sätter sig i benmaskinen rakt framför med blicken mot mig då..., jo bruden.

Drar sen till speglarna och kör bicepscurls. Och dra på fan, hon kommer oc ställer sig bredvid!!! med en kettlebell. Körde svinhårt så var nästan helt slut med men tänkte lite om jag skulle testa att droppa en kommentar, typ "eeeeeyyyyy ska du stalka mig genom hela passet får du faktiskt hälsa!" ..."Är föresten klar så ska du med till bänkarna också?...eller kan vi ju byta nummer nu!"

Hann tyvärr inte med detta då hon började snacka med nån kompis, sedan tror jag hon är ihop med en polare till mig (dock bytt klass i höstas) . Har för mig jag sett dem och det läget vore sjukt illa o hamna i då vi festar ibland/sällan Tongue
Sedan var det nån annan brud som följde med blicken över hela gymmet flera gånger.. wtf inte snygg dock.

Fiskarn börjar få den snuskiga nofap-auran!!!Cool

Låter jävligt fett! men du menar alltså att det tog runt 30 dagar innan du började känna av effekterna alltså? Ingenting innan?
2014-01-30,00:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-30,00:23 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #1724
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-29,23:55)Tenga Skrev: Låter jävligt fett! men du menar alltså att det tog runt 30 dagar innan du började känna av effekterna alltså? Ingenting innan?

Nejdå, jag syftar bara på blickarna som många här inne diskuterat.

Har haft mängder med effekter annars.
Kan ge en superkort rapport:

Vecka 1 - Gnällig, irriterad första dagarna, resten av veckan var jag oerhört stirrig, rastlös och väldigt kåt. Svår vecka!

Vecka 2 - Okåt hela veckan, hade inte ett stånd på typ 4-5 dagar. Däremot mådde jag som en gud hela veckan. Tillståndet var sjukt, aldrig mått så bra. Brydde mig inte om särskilt mycket, livet var en dans på rosor, självsäker var jag med.

Vecka 3 - Mådde som vanligt igen. Varken åt deppigt eller glatt tillstånd (alltså som vanligt mår jag nästan alltid bra dock) Slutet av veckan var jag väldigt seg och oengagerad. Inte särskilt kåt.

Vecka 4 - Stundtals kåt, är lite som att vara på dag 1.. Går väldigt trögt. Känner inga särskild effekter alls.

Vecka 5 - (denna vecka)

Har inte märkt några speciella förändringar på krogen (tror jag), har dock inte varit ute på länge. Visserligen i lördags men räknar ej den.
Det där med blickarna märkte jag först idag så det är nytt.
2014-01-30,01:10,
Inlägg: #1725
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fan vad gött fisken

Gissar på att benmaskinen hon satt emot med var just den då de pressar/ ut/in, eller särar på sina ben för ljumske, höft ? Wink
Signalerar "please cum inside" lol
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-30,10:41,
Inlägg: #1726
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-30,01:10)russel Skrev: Fan vad gött fisken

Gissar på att benmaskinen hon satt emot med var just den då de pressar/ ut/in, eller särar på sina ben för ljumske, höft ? Wink
Signalerar "please cum inside" lol

Kallas även the yes/no-machine hahaha

Oi, Fiskarn, tränar du på Olympen?
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-01-30,12:32,
Inlägg: #1727
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-30,01:10)russel Skrev: Fan vad gött fisken

Gissar på att benmaskinen hon satt emot med var just den då de pressar/ ut/in, eller särar på sina ben för ljumske, höft ? Wink
Signalerar "please cum inside" lol

hahahahah, faktiskt inte, det var den sittande benpressen. Vet du vad den signalerar då? ^^

(2014-01-30,10:41)golvmopp Skrev: Kallas även the yes/no-machine hahaha

Oi, Fiskarn, tränar du på Olympen?

hahaha, maskinen har nytt namn nu!

Yess, har jag gjort länge, kör mellan 5-7 dagar i veckan så om du tränar där kanske vi sett varandra Tongue

Skickar pm med min facebook
2014-01-31,00:07,
Inlägg: #1728
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hände fan en sjuk grej förut! Badade / mediterade (badar ist för o duscha pga man kommer i slags meditationstadie).

ANyway, så började tankarna sväva iväg på sex och så fick jag världens pulser genom hela kroppen? Typ började halvspasma och var tvungen att avbryta för att inte komma.. och jag rörde inte kuken öht.

Nu har jag ont så in i helvete i bollarna!

(2014-01-30,01:10)russel Skrev: Fan vad gött fisken

Gissar på att benmaskinen hon satt emot med var just den då de pressar/ ut/in, eller särar på sina ben för ljumske, höft ? Wink
Signalerar "please cum inside" lol

(2014-01-30,10:41)golvmopp Skrev: Kallas även the yes/no-machine hahaha

Oi, Fiskarn, tränar du på Olympen?

Hahah fan va sjuka ni är =)
2014-01-31,12:59,
Inlägg: #1729
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 5 här. Har gått riktigt bra hittills då jag har jobbat hela denna vecka. Kommer bli en "hård" helg Angel
2014-01-31,18:52,
Inlägg: #1730
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 9 nu, igår och idag har jag faktiskt inte känt mig speciellt kåt, visst kittlar lite i kuken till och från under dagen eftersom den är överfylld. Men större delen av dagen inte kåt alls, snarare tvärt om faktiskt.

Den där intensa energin jag hade vid 4-5+ dagar där jag var kåt dygnet runt och fick verkligen fokusera för att hålla mig ifårn att fappa och det kändes som pungen skulle explodera och varje brud jag såg började jag fantisera om att ha sex med är borta.

Men senaste 2dagarna, knappt fantiserat om sex alls, snarare varit ganska slapp och seg än intens energi. Hålla sig ifrån fappa har inte heller varit några problem, knappt tänkte på det större delen av dygnet.
2014-01-31,18:53,
Inlägg: #1731
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-31,18:52)confused... Skrev: Dag 9 nu, igår och idag har jag faktiskt inte känt mig speciellt kåt, visst kittlar lite i kuken till och från under dagen eftersom den är överfylld. Men större delen av dagen inte kåt alls, snarare tvärt om faktiskt.

Den där intensa energin jag hade vid 4-5+ dagar där jag var kåt dygnet runt och fick verkligen fokusera för att hålla mig ifårn att fappa och det kändes som pungen skulle explodera och varje brud jag såg började jag fantisera om att ha sex med är borta.

Men senaste 2dagarna, knappt fantiserat om sex alls, snarare varit ganska slapp och seg än intens energi. Hålla sig ifrån fappa har inte heller varit några problem, knappt tänkte på det större delen av dygnet.

flatline!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-31,18:56,
Inlägg: #1732
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-31,18:53)Evilvalle Skrev: flatline!

Yeah, säkert, hur länge brukar den vara?
2014-02-02,04:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,04:32 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #1733
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kille kollar testo, har 19nmoL, går på nofap, kollar testo igen, 36nmoL (LOL)

http://forum.bodybuilding.com/showthread...=144025971
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-03,22:01,
Inlägg: #1734
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 35 - Vecka 5 snart färdig! Går ovanligt bra, mitt tidigare rekord på 16 dagar har jag slagit med råge, har inga planer på att faila heller.

Mått extremt bra hela veckan, otroligt glad och mycket energi från morgon till kväll. Har börjat få rätt mycket blickar nu på sistone, verkar inte ens påverkas av utseendet. För att nämna ett exempel: Åkte akut till djurmagasinet i fredags. Gick in och först jag såg var att kassörskan pratade med ett par år äldre blond snygg tjej vid kassan. Hade visserligen en sjuk ögonkontakt med blondinen när jag gick in men när jag sen stod o skulle välja pump såg jag hur hon titt som tätt kollade åt mitt håll. Ska nämna att jag kom dit i all hast, inget stylead på något sätt, en halvful mössa, gammal jacka..haha.

Haft jättemycket att göra under senaste vecka 5 så har inte hunnit gå ut eller göra något speciellt brudrelaterat men har mått riktigt riktigt bra.

Om 3 timmar börjar vecka 6 och det blir minst 2 utgångar. Jag känner på mig att det blir dopp i hallongrottan Big Grin
2014-02-03,22:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-03,22:06 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1735
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-02,04:31)Evilvalle Skrev: Kille kollar testo, har 19nmoL, går på nofap, kollar testo igen, 36nmoL (LOL)

http://forum.bodybuilding.com/showthread...=144025971

+ 50mg zinktillskott + extra fett + hård styrketräning, så nofap är inte enda moderatorn härWink
2014-02-03,22:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-03,22:59 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #1736
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-03,22:05)AplAy Skrev: + 50mg zinktillskott + extra fett + hård styrketräning, så nofap är inte enda moderatorn härWink

Vilket gav en ökning på 25% efter 3 månader, ja.

(2014-02-03,22:01)Fiskarn Skrev: Dag 35 - Vecka 5 snart färdig! Går ovanligt bra, mitt tidigare rekord på 16 dagar har jag slagit med råge, har inga planer på att faila heller.

Mått extremt bra hela veckan, otroligt glad och mycket energi från morgon till kväll. Har börjat få rätt mycket blickar nu på sistone, verkar inte ens påverkas av utseendet. För att nämna ett exempel: Åkte akut till djurmagasinet i fredags. Gick in och först jag såg var att kassörskan pratade med ett par år äldre blond snygg tjej vid kassan. Hade visserligen en sjuk ögonkontakt med blondinen när jag gick in men när jag sen stod o skulle välja pump såg jag hur hon titt som tätt kollade åt mitt håll. Ska nämna att jag kom dit i all hast, inget stylead på något sätt, en halvful mössa, gammal jacka..haha.

Haft jättemycket att göra under senaste vecka 5 så har inte hunnit gå ut eller göra något speciellt brudrelaterat men har mått riktigt riktigt bra.

Om 3 timmar börjar vecka 6 och det blir minst 2 utgångar. Jag känner på mig att det blir dopp i hallongrottan Big Grin

Fyfan va nice! mer än 1/3 färdig då, du klarar 90 utan problem, bara början som är jobbig som fan IMO
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-03,23:58,
Inlägg: #1737
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-03,22:05)AplAy Skrev: + 50mg zinktillskott + extra fett + hård styrketräning, så nofap är inte enda moderatorn härWink

[Besserwisser] *Variabeln [/Besserwisser] :p
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-02-04,00:53,
Inlägg: #1738
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-03,23:58)golvmopp Skrev: [Besserwisser] *Variabeln [/Besserwisser] :p

[Besserwisser] * http://en.wikipedia.org/wiki/Moderator_variable [/Besserwisser] :p
2014-02-04,15:04,
Inlägg: #1739
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vad nofap gör exakt är ju en bra fråga, men något åt dopamin-hållet är det definitivt.

Tryckte i 2 skopor Jack3d idag på tom mage - med andra ord fick jag riktigt jävla bra tryck, fokus osv.
Tränar på universitetsgymmet så utbudet att kolla på är rätt stort (för båda könen).

Jag är helt i min egen värld, köttar sönder, märker hur jag får blickar, dels från osäkra chodes men främst kvinnor såklart. Helt careless, vilket folk känner av (spec kvinnor), skulle fylla på vattnet och en tjej på löpbandet börjar STIRRA på mig. Möter blick, hon kollar ner nån sek, så fort jag vred på huvudet igen så började hon kolla igen. Då var hon fit så in i helvete också.

Jääävligt intressant. Precis samma effekt som av nofap, fast något starkare.

Ger en också lite heads up; dags att verkligen satsa på 8-9orna istället för att köra på den där "säkra" 7an. Får man blickar när man är på gymmet av en 9a, när man är ofixad osv så borde det fanimig gå hem likaväl på krogen =)

I fucking love the game Big Grin
2014-02-04,17:28,
Inlägg: #1740
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,15:04)Tenga Skrev: Vad nofap gör exakt är ju en bra fråga, men något åt dopamin-hållet är det definitivt.

Tryckte i 2 skopor Jack3d idag på tom mage - med andra ord fick jag riktigt jävla bra tryck, fokus osv.
Tränar på universitetsgymmet så utbudet att kolla på är rätt stort (för båda könen).

Jag är helt i min egen värld, köttar sönder, märker hur jag får blickar, dels från osäkra chodes men främst kvinnor såklart. Helt careless, vilket folk känner av (spec kvinnor), skulle fylla på vattnet och en tjej på löpbandet börjar STIRRA på mig. Möter blick, hon kollar ner nån sek, så fort jag vred på huvudet igen så började hon kolla igen. Då var hon fit så in i helvete också.

Jääävligt intressant. Precis samma effekt som av nofap, fast något starkare.

Ger en också lite heads up; dags att verkligen satsa på 8-9orna istället för att köra på den där "säkra" 7an. Får man blickar när man är på gymmet av en 9a, när man är ofixad osv så borde det fanimig gå hem likaväl på krogen =)

I fucking love the game Big Grin

Intressant, värsta egoboosten att dra o gymma! Har en polare som också berättat liknande saker och han tar craze och kreatin.

Själv får jag blickar varje dag nu, här o var, vetifan vad som händer.. Särskilt gymmet men också bibblan, skolan, willys etc... Men (!!!) Inte krogen, där är det stendött med denna typ av blickar... Kan dock tänka mig att alkoholen förstör på något märkligt sätt. Kanske är så att jag inte uppfattar blickarna pga berusningen. Vore intressant att köra ett riktigt hårt pass en fredagskväll och därefter genast dra till krogen nykter. (duscha innan givetvis)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,636 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 78 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}