LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-05-31,17:15,
Inlägg: #2041
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hahahah känner igen mig.

Typ när man inte hör vad folk säger å man drar ett aggressivt "VA???" eller ett irriterat "Va säger du?! Du måste prata högre för jag hör inte ett skit av vad du säger".
2014-05-31,17:45,
Inlägg: #2042
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-31,17:15)Cogo Skrev: Hahahah känner igen mig.

Typ när man inte hör vad folk säger å man drar ett aggressivt "VA???" eller ett irriterat "Va säger du?! Du måste prata högre för jag hör inte ett skit av vad du säger".


Haha xD Håller med, när folk pratar dåligt är fan det mest irriterande man kan vara med om under no-fap det och saker som låter illa i tid och otid.

Har du fått något riktigt rage eller är det mest att du är smågrinig?
2014-06-01,01:07,
Inlägg: #2043
RE: Symptom utav att sluta runka!
http://www.iflscience.com/brain/research...tter-brain

Kommer bli stort om några år allt det här med nofap osv Smile
2014-06-01,01:36,
Inlägg: #2044
RE: Symptom utav att sluta runka!
JAG YRADE OM DETTA 2009!

EVILVALLE HAR RÄTT IGEN
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-01,04:42,
Inlägg: #2045
RE: Symptom utav att sluta runka!
Studien nådde sig till DN och SvD även.

Men det är ju så, runkar man för mycket tills sperman är slut så börjar kroppen ta från hjärnan istället ^^
2014-06-01,11:46,
Inlägg: #2046
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,04:42)Cogo Skrev: Studien nådde sig till DN och SvD även.

Men det är ju så, runkar man för mycket tills sperman är slut så börjar kroppen ta från hjärnan istället ^^

Fyfan, låter ju hemskt!
2014-06-01,13:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-01,13:39 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2047
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ni som är singlar och kör no-fap. Hur mycket får ni knulla ca i månaden eller hur mycket kräver ni för att överleva?

Själv går jag ut ca varannan helg, gillar egentligen inte krogen så det brukar bli mycket badoo men även det har börjat gå lite trögt.

Känns som alla här får knulla nya tjejer varje helg fredag,lördag,söndag
Börjar bli orolig att jag är en ensam fappare som kommer gå åt att lukta oskuld snart Sad

Men det är inte så lätt att få knulla så ofta man vill om man jobbar heltid,lägger mycket fokus på träning och allt det runt om,studier samt har en son att ta hand om varannan vecka.

Då kanske det är förståeligt med att man bara får till det med en ny tjej typ 1 ggr / månad :/
2014-06-01,17:29,
Inlägg: #2048
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-31,15:16)ångest101 Skrev: Snart 1 vecka här och känner mig så sjukt irriterad, stör mig på allt och alla.

Är det någon som känner igen sig?

Fixar inte saker i vardagen som att trängas bland folk eller att någon idiot inte kan sköta sin hund som skäller för ingen anledning.
Stör mig också på att bli ifrågasatt på jobbet, allt "krångel" är fruktansvärt jobbigt och jag kan iprincip frivilligt bara umgås med folk jag vet är kravlösa.

Märkte exakt samma symptom när jag körde nofap tidigare i år. Jag var väldigt irriterad och gnällig mellan dag 2 och 6. Hade en väldigt kall attityd så fort jag fann något att anmärka om ex. en persons uttalanden eller beteende.

Jag kunde även i vissa fall vara stirrig och rastlös, hjärtat slående på hypernivå redo att hoppa ut och känna mig allmänt stressad.
2014-06-01,17:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-01,17:57 av {2} illdan.)
Inlägg: #2049
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,13:38)ångest101 Skrev: Ni som är singlar och kör no-fap. Hur mycket får ni knulla ca i månaden eller hur mycket kräver ni för att överleva?

Själv går jag ut ca varannan helg, gillar egentligen inte krogen så det brukar bli mycket badoo men även det har börjat gå lite trögt.

Känns som alla här får knulla nya tjejer varje helg fredag,lördag,söndag
Börjar bli orolig att jag är en ensam fappare som kommer gå åt att lukta oskuld snart Sad


Men det är inte så lätt att få knulla så ofta man vill om man jobbar heltid,lägger mycket fokus på träning och allt det runt om,studier samt har en son att ta hand om varannan vecka.

Då kanske det är förståeligt med att man bara får till det med en ny tjej typ 1 ggr / månad :/

Ta inte allt folk skriver på PUA forum, ang, deras egna resultat allt för seriöst, eller jämnför dig med dom... Vissa personers "HB10:or" är andra personers "HB:5or"... Och de flesta av oss människor gillar gärna att försköna sanning till våran fördel Big Grin
Fan, fram tills nyår detta året gick jag la 3-4månader utan ett ända ligg lixom!

Äsch, även de flesta duktiga får bara till det med en ny tjej i månaden... vissa månader 1 brud, andra månader 0, andra månader 5 nya...

Du får försöka träffa brudarna fler gånger, jag brukar la säkert ligga med tjejer 2-5gånger innan man slutar ses =P.

Stora fördel med nofap är väl just att man pallar pusha sig själv mer för att close:a ett ligg när man vet att det är det ända sättet att få tömma!
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-06-01,19:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-01,19:35 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2050
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,17:56)illdan Skrev: Ta inte allt folk skriver på PUA forum, ang, deras egna resultat allt för seriöst, eller jämnför dig med dom... Vissa personers "HB10:or" är andra personers "HB:5or"... Och de flesta av oss människor gillar gärna att försköna sanning till våran fördel Big Grin
Fan, fram tills nyår detta året gick jag la 3-4månader utan ett ända ligg lixom!

Ja, det kanske inte är så ovanligt. Jag har en tendens att jämföra mig med dom bästa inom allting, för jag vill alltid bli så bra som möjligt inom allt. Men kanske ska släppa lite på pressen på mig själv.

Äsch, även de flesta duktiga får bara till det med en ny tjej i månaden... vissa månader 1 brud, andra månader 0, andra månader 5 nya...

En ny tjej i månaden kanske är ganska bra egentligen, alltså om det är en ny då som man verkligen vill ha sex med och se bra ut. Ingen man tar bara för att liksom.

Du får försöka träffa brudarna fler gånger, jag brukar la säkert ligga med tjejer 2-5gånger innan man slutar ses =P.

Ja, fast jag försöker undvika detta. Jag har så enkelt att få behov av någon och börjar ta någon för givet redan efter 3-5 knull. Tycker nog inte det är värt att få känslor/behov av någon, det är ju lätt hänt om man är med en charmig och snygg tjej. Vill verkligen inte ha ett förhållande, det skulle inte fungera i mitt liv nu. Så engångs eller inget är mina val känns det som

Stora fördel med nofap är väl just att man pallar pusha sig själv mer för att close:a ett ligg när man vet att det är det ända sättet att få tömma!

Se ovan citerat
Typ därför jag gör det, det är slut med att sitta i ett hörn och dricka öl med polarna. Så jävla värdelöst!
2014-06-01,21:42,
Inlägg: #2051
RE: Symptom utav att sluta runka!
En ny tjej i månaden är inte "lite", det är 12 brudar per år, på 3 år är det 36 lays. Något så ofantligt mycket mer än random svennebanan.

Blir man riktigt bra och lägger manken till så är 100 brudar per år ingen omöjlighet, dock är det inget någon orkar med i längden.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-01,21:44,
Inlägg: #2052
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,19:35)ångest101 Skrev: Se ovan citerat
[/b]Typ därför jag gör det, det är slut med att sitta i ett hörn och dricka öl med polarna. Så jävla värdelöst!

Ye buddy,
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-01,22:50,
Inlägg: #2053
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,21:42)Evilvalle Skrev: En ny tjej i månaden är inte "lite", det är 12 brudar per år, på 3 år är det 36 lays. Något så ofantligt mycket mer än random svennebanan.

Blir man riktigt bra och lägger manken till så är 100 brudar per år ingen omöjlighet, dock är det inget någon orkar med i längden.

Sant, jag skulle vara sjukt nöjd med 1 ny tjej i månaden. Det känns faktiskt precis som du säger som ett bra mål och inte alls dåligt, bra mycket mer än standard även om det inte är någon tävling är det kul iaf att ha något slags mål vad som är rimligt.

Går man ut varannan helg (som jag gör) så har man ju 2 helger på sig i månaden att träffa tjejer, sen tillkommer det badoo,jobbet,stan att inleda samtal.

1 ny och bra tjej i månaden borde fan inte vara något problem Smile
2014-06-01,23:52,
Inlägg: #2054
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,22:50)ångest101 Skrev: Sant, jag skulle vara sjukt nöjd med 1 ny tjej i månaden. Det känns faktiskt precis som du säger som ett bra mål och inte alls dåligt, bra mycket mer än standard även om det inte är någon tävling är det kul iaf att ha något slags mål vad som är rimligt.

Går man ut varannan helg (som jag gör) så har man ju 2 helger på sig i månaden att träffa tjejer, sen tillkommer det badoo,jobbet,stan att inleda samtal.

1 ny och bra tjej i månaden borde fan inte vara något problem Smile

Jag tycker det brukar vara så att desto längre man kommer i pickup desto mindre mäter man succuess/utveckling i antal ligg...
Några av de bästa jag träffat har slutat räknat laycount since long, jag är inte riktigt där ännu dock ^_^


Själv försöker jag mäta min utveckling i hur mycket jag klarar att pusha mig utanför min comfort zone!
När jag gjort några "jobbiga" approaches gillar jag att ge mig själv en klapp på axel.
Om jag lyckas plocka hem en tjej som jagat mig hela kvällen en kvart innan stängning på krogen, då ger jag inte mig själv en klapp på axeln, även fast detta resulterar i ett sträck i liggboken.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-06-02,01:15,
Inlägg: #2055
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,23:52)illdan Skrev: Jag tycker det brukar vara så att desto längre man kommer i pickup desto mindre mäter man succuess/utveckling i antal ligg...
Några av de bästa jag träffat har slutat räknat laycount since long, jag är inte riktigt där ännu dock ^_^


Själv försöker jag mäta min utveckling i hur mycket jag klarar att pusha mig utanför min comfort zone!
När jag gjort några "jobbiga" approaches gillar jag att ge mig själv en klapp på axel.
Om jag lyckas plocka hem en tjej som jagat mig hela kvällen en kvart innan stängning på krogen, då ger jag inte mig själv en klapp på axeln, även fast detta resulterar i ett sträck i liggboken.

Jag förstår, det handlar om mer än så. Jag är totalt rookie så för mig är ju bara att få ligga en stor seger. Men jag är med på vad du menar.

Att man kan utvecklas på mycket annat än att bara mäta ligg Smile
2014-06-02,21:03,
Inlägg: #2056
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har vi någon här som varken runkat eller knullat på x antal veckor? Kan denna uttala sig hur det känns
2014-06-02,21:16,
Inlägg: #2057
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har inte runkat på över ett år och hade en hyfsat lång no-ejaculation streak för ett tag sedan. Jag hade alltså sex men kom inte. Det var helt magiskt, en underbar känsla som inte går att beskriva med ord. Typ som en inre frid och en naturlig dans som uppkom i kroppen. Så många tjejer jag bara pratade med som det blev en helt annan slags connection med, typ av naturlighet och att båda parter vågade öppna upp sig totalt.

Jag var oxå med om bland det sjukaste i game-väg jag upplevt i slutet av en kväll då jag inte hade möjlighet att gå hem med någon. Men döm av min förvåning när fyra (!!!!!) olika tjejer, som jag inte pratat med under hela kvällen, helt oberoende av varandra kommer fram och föreslår efterfest på två man hand... Jag var så jävla paff att jag hade världens största leende hela vägen hem. Jag kunde verkligen inte förstå vad som hände, men tjejer känner verkligen av intentioner, känslor och vibes på ett sånt bra sätt att vi män inte kan förstå.
2014-06-02,21:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-02,21:34 av {2} Rednales.)
Inlägg: #2058
RE: Symptom utav att sluta runka!
Är sjukt suuuuuuuugggggggen a la nofapp 520 days style SJU HELVETE!!!! o.O

(2014-06-02,21:03)ångest101 Skrev: Har vi någon här som varken runkat eller knullat på x antal veckor? Kan denna uttala sig hur det känns

Alltid känts ganska skamset att fappa, iallfall för mig. Nonfapp kan ge insane boost för självförtroende, värde etc etc. Ger också mer driv och sånt, sinnen blir mer skärpta. Lägger märke till mer detaljer särskilt relaterat till brudarna. Ångrar varje fucking fapp jag någonsin har gjort.
2014-06-02,21:35,
Inlägg: #2059
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-02,21:16)godsgift Skrev: Har inte runkat på över ett år och hade en hyfsat lång no-ejaculation streak för ett tag sedan. Jag hade alltså sex men kom inte. Det var helt magiskt, en underbar känsla som inte går att beskriva med ord. Typ som en inre frid och en naturlig dans som uppkom i kroppen. Så många tjejer jag bara pratade med som det blev en helt annan slags connection med, typ av naturlighet och att båda parter vågade öppna upp sig totalt.

Jag var oxå med om bland det sjukaste i game-väg jag upplevt i slutet av en kväll då jag inte hade möjlighet att gå hem med någon. Men döm av min förvåning när fyra (!!!!!) olika tjejer, som jag inte pratat med under hela kvällen, helt oberoende av varandra kommer fram och föreslår efterfest på två man hand... Jag var så jävla paff att jag hade världens största leende hela vägen hem. Jag kunde verkligen inte förstå vad som hände, men tjejer känner verkligen av intentioner, känslor och vibes på ett sånt bra sätt att vi män inte kan förstå.

Wow spännande, men vadå inte komma under sex? Hur lyckades du med det och vad är syftet? Om du är så duktig att du inte runkar och kollar på porr under en så lång tid, då kan du väl iaf göra dig förtjänad av att få tömma?

Hur lång tid har du gått utan varken runk eller sex då, som längst?


Riktigt jävla spännande det där du berättar om tjejer och känslor, nästan så att dom känner att "Här har vi en lugn och fin kille som inte kollar porr och runkar. Han sköter sitt liv bra iaf osv osv" Är det inte lite så du menar? Dom känner av lugnet
2014-06-02,22:54,
Inlägg: #2060
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-02,21:35)ångest101 Skrev: Wow spännande, men vadå inte komma under sex? Hur lyckades du med det och vad är syftet? Om du är så duktig att du inte runkar och kollar på porr under en så lång tid, då kan du väl iaf göra dig förtjänad av att få tömma?

Hur lång tid har du gått utan varken runk eller sex då, som längst?


Riktigt jävla spännande det där du berättar om tjejer och känslor, nästan så att dom känner att "Här har vi en lugn och fin kille som inte kollar porr och runkar. Han sköter sitt liv bra iaf osv osv" Är det inte lite så du menar? Dom känner av lugnet
Jag är så ny inom detta så är väldigt dålig på att förklara, jag försöker fortfarande lära mig. Vet att Jayson1/vetinte har mer kunskap. Anyway, det handlar om att ha sex utan mål. Att bara njuta och vara intim med sin partner. Jag har bara haft sånt sex med två olika tjejer och det är så underbart och härligt att det inte ens går att jämföra med sånt sex jag brukade ha tidigare. Alltså stenhårt porr-sex med massor av dominans och aggressioner. Det jag pratar om nu är alltså tantriskt sex, där man kan ligga i missionären 5 timmar i sträck och tappa sinnet för tid och rum helt och hållet. Det hade lika gärna kunnat vara 20 minuter. En sån djup connection att man känner sig helt fri. Jag försöker alltså lära mig att inte komma genom att spruta ut min sperma utan istället komma med hela kroppen, du kan googla på tantra och male multiple orgasm typ. Mantak Chia har skrivit en bok som heter The multi orgasmic man och författare som David Deida och Osho skriver också om detta.

Längst tid utan varken runk eller sex öht är nog ca 4 veckor eller så. Men att inte ha sex alls suger röv tycker jag.

Jävligt svårt att förklara vad jag menar med lugnet. Mer som att man är ett med universum så att man därför alltid är true med sina intentions. Mark Manson beskriver det så här i sin newbie guide:

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804 Skrev:Master Your Emotions as a Man - Again, this is so much easier said than done. Most guys I run into are completely oblivious to their emotions, much less in control of them. Like I said, a long-term girlfriend, if you've never had one, will do wonders for this. Therapy can also help a lot if you have some deep-seated problems.

Once you open up emotionally, the whole "game" takes on a completely different view. I fucking hate this cliche, but it really is like "Seeing the Matrix." Words cease to matter. You only see intentions and emotions. You realize anything you say or do only matters as much as the emotion it creates within her and within yourself. Everything you say and do is designed to play with this emotional string that vibrates between you and her. You begin to have entire emotional conversations with women with depth and meaning without actually talking about anything substantive. You are able to read people and situations better than they can read themselves, and you begin to connect with women on a completely new level. A level so powerful that concepts such as LMR, cockblocks, value, and shit tests go out the window. But first one must develop a sensitivity, both to your own emotions and to other people's.

I think it's much easier to rather than describe what mastering this looks like, what NOT mastering it looks like. If you DON'T master your emotions and the motivations that brought you to the community, this is what you can look forward to: a constant fixation on sex and women's reactions to you, an addiction to validation from women (and men), a constant and nagging feeling of "not enough" that will persist and never go away, an unhealthy lifestyle that will grow old while your friends grow up, and an inability to ever maintain a relationship of any significant satisfaction. Your social life will be less about enjoyment and more about achievement. Friends and lovers turn into numbers and statistics. Every conversation you have will simply be a ladder rung to get to your next destination and victory... one that you will celebrate by yourself in your own mind.

For this reason, accomplishing this goal usually involves leaving the community. The community simply validates and objectifies behavior that at its core is an emotional behavior. At it's core, seduction is an emotional action, and to try to measure it only disassociates it from our emotional well-being.

Jag känner själv att det snart är dags att ta en paus från CL för att verkligen förstå såna här saker på djupet. Vi får se när det blir eller om det blir av.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,852 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 76 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}