LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-06-24,18:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-24,18:31 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2201
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,18:24)ångest101 Skrev: Vill helst köra så aggressivt det går och slippa så mycket intervju-frågor som möligt, vill hellre ta risker. Något läsbart för inspiration till att gå på close väldigt fort?

Kolla in goodlookingloser.com.
2014-06-24,18:43,
Inlägg: #2202
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,18:26)Bruno Skrev: Kolla in goodlookingloser.com.

Ok!
2014-06-24,18:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-24,19:03 av {2} russel.)
Inlägg: #2203
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,18:24)ångest101 Skrev: Vill helst köra så aggressivt det går och slippa så mycket intervju-frågor som möligt, vill hellre ta risker. Något läsbart för inspiration till att gå på close väldigt fort?

Här har duvockså inspiration

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=264


http://www.casanovalounge.se/showthread....=good+shit


Sen får man säga vad man vill om det där, köttade den typen av game kanske 1-2 mån, ganska ofta.
Det var jävligt svårt. Gjorde iof inga "reapproches" sen var det säkert ett par andra viktiga grejjer som ej stämde,
Men intressant projekt,

Vore intressant att få höra valles åsikt om det snubben pratar om, är det rimligt... vad krävs osv
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-24,20:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-24,20:57 av {2} Cogo.)
Inlägg: #2204
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,01:23)Evilvalle Skrev: Keep it up dude. Denna kan du följa http://www.reddit.com/r/NoFap/ för fortsatt motivation, hundratusentals nofappare där som rapporterar sina dagar/resultat etc.

lol verkar vara en hel del "freaks" som kommit in på weird kategorier med åren. sjukt hur långt det kan gå, hur kraftigt det kan förändra hjärnans belöningssystem/vad man går igång på. läskigt.

"It's fun, it's exciting, it's toxic. It's pretty goddamn addictive, too. I've been doing it for years now. I remember once when A woman urinating into the mouth of another woman was both grotesque, shocking and kinda hilarious. Then it was kinda hot, then kinda boring. The years roll on and you wonder when it's going to end. Never is the answer. And when you ejaculate and the still playing video, sound and all of a woman shitting whip-cream into another woman's face, you have to ask yourself, is it time to stop?"

(2014-06-24,18:24)ångest101 Skrev: Vill helst köra så aggressivt det går och slippa så mycket intervju-frågor som möligt, vill hellre ta risker. Något läsbart för inspiration till att gå på close väldigt fort?

Mode One:
http://www.youtube.com/watch?v=RlIZlbsmOqc

Har köpt denna bok men ej läst, dock läst om och verkar bra shit. Rakt på sak.
2014-06-24,22:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-24,22:16 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2205
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,20:26)Cogo Skrev: lol verkar vara en hel del "freaks" som kommit in på weird kategorier med åren. sjukt hur långt det kan gå, hur kraftigt det kan förändra hjärnans belöningssystem/vad man går igång på. läskigt.

"It's fun, it's exciting, it's toxic. It's pretty goddamn addictive, too. I've been doing it for years now. I remember once when A woman urinating into the mouth of another woman was both grotesque, shocking and kinda hilarious. Then it was kinda hot, then kinda boring. The years roll on and you wonder when it's going to end. Never is the answer. And when you ejaculate and the still playing video, sound and all of a woman shitting whip-cream into another woman's face, you have to ask yourself, is it time to stop?"


Mode One:
http://www.youtube.com/watch?v=RlIZlbsmOqc

Har köpt denna bok men ej läst, dock läst om och verkar bra shit. Rakt på sak.

Tack för tipsen! Ska läsa dagen före utgång (annars glömmer jag det iaf bara)
Men det är så det ska vara, pang på. Allt annat tar för lång tid.

Har day:gejmat idag, pratat lite med tjejer, gett lite komplimanger till randoms osv. Känns bra, på torsdag blir det pre-knull och på lördag då jävlar.

helvete vad driv man får när man slutar runka!
2014-06-25,00:01,
Inlägg: #2206
RE: Symptom utav att sluta runka!
ångest serri dra ner ebooken: "4 elements of game" och följ den, sinnessjukt bra och allt du kommer behöva, iaf för en lååångt tag framöver.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-25,00:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,01:41 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2207
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ok Smile
EDIT : Hittar inte, lust att länka ladda hem link?

Evil, vill du tävla i helgen?
Vem som kan få en bitchslap på kortast tid?
2014-06-25,09:26,
Inlägg: #2208
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,19:09)ångest101 Skrev: Om man inte får komma vid vanligt sex är det ju värdelöst? :/

Nej tvärt om,

När du plockar bort ejaculerandet som målet med sexet blir sexet i sig själv så mycket bättre, det blir inget mål att nå utan nått att njuta av för varje stund. Sen kan du knulla väldigt mycket mer och längre och behåller all kärlek till kvinnan efteråt.
Sen är det väldigt svårt ibland, speciellt med nya sexpartners.
Detta är dock något för var och en att experimentera med själva.
2014-06-25,12:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,13:11 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2209
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,09:26)SvaMp_ Skrev: Nej tvärt om,

När du plockar bort ejaculerandet som målet med sexet blir sexet i sig själv så mycket bättre, det blir inget mål att nå utan nått att njuta av för varje stund. Sen kan du knulla väldigt mycket mer och längre och behåller all kärlek till kvinnan efteråt.
Sen är det väldigt svårt ibland, speciellt med nya sexpartners.
Detta är dock något för var och en att experimentera med själva.

Så du kommer alltså aldrig?

Btw, 1 vecka snart. Hoppas det blir lindrigare sen. Är kåt typ 24/7 och vill sätta på allt.

Låg och pressade dicken mot lakanet idag omedvetet för jag var så kåt
2014-06-25,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,14:14 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2210
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,12:48)ångest101 Skrev: Så du kommer alltså aldrig?

Btw, 1 vecka snart. Hoppas det blir lindrigare sen. Är kåt typ 24/7 och vill sätta på allt.

Låg och pressade dicken mot lakanet idag omedvetet för jag var så kåt

Nej det är svårt att alltid hålla sig, har inte sådan kontroll, även om det är mitt mål.

Ibland får man nästan lite spänningar där nere också, gäller väl att lära sig kanalisera det på något vänster, vet inte. Men det är tantra/taoist grejer, tycker sånt är interssant.

Att däremot ta bort ejaculeringen som ett mål i sexet är absolut något som gör det hela bättre.
2014-06-25,14:44,
Inlägg: #2211
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,14:13)SvaMp_ Skrev: Nej det är svårt att alltid hålla sig, har inte sådan kontroll, även om det är mitt mål.

Ibland får man nästan lite spänningar där nere också, gäller väl att lära sig kanalisera det på något vänster, vet inte. Men det är tantra/taoist grejer, tycker sånt är interssant.

Att däremot ta bort ejaculeringen som ett mål i sexet är absolut något som gör det hela bättre.

Tjejerna måste ju bli väldigt tacksamma iaf. Smile
Fast jag vill då iaf komma Rolleyes
2014-06-25,14:47,
Inlägg: #2212
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sexet klagar dom inte på, men dom klagar ibland på att det var jättelänge sen det sprutades, haha
2014-06-25,15:44,
Inlägg: #2213
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,14:47)SvaMp_ Skrev: Sexet klagar dom inte på, men dom klagar ibland på att det var jättelänge sen det sprutades, haha

Haha, hade aldrig pallat. Det är ju det bästa att få sulla ner någon söt tjej Heart
2014-06-25,18:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,18:04 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2214
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 6 nu, när försvinner denna jävla intensiva kåtheten? Börjar bli jobbigt på allvar och har varit nära att trilla dit flera gånger. Har haft stånd hela dagen nästan och har hänt flera gånger idag att handen bara åker ner ibland och jag runkar en kort stund sen slutar.

Alltså har inte varit i närheten av att komma men har iaf hetsrunkat 5-10 sec (eller det är handen som har gjort det) kan man faktiskt säga. Har hänt flera gånger att jag nästan måste stoppa handen ifrån att åka ner och hetsrunka


Har varit på stan idag och märkt blickar, flera gånger sådär att man först får en blick, sen kollar hon till igen.
Ska ut imorgon och måste ha något att knulla känner jag.

Jag har liksom ett sjukt sug över att dominera tjejen, jag vet inte varför om det är för jag är så desperat men kan bara tänka mig att trycka upp henne mot väggen och ta stryptag, eller ta ett bälte runt halsen och trycka ner kuken i halsen.

Är sjukt upphetsad på hårt sex. Kan typ inte hålla mig, tar vadsomhelst imorgon bara hon är söt nog och duger att dominera
2014-06-25,21:18,
Inlägg: #2215
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,18:02)ångest101 Skrev: Dag 6 nu, när försvinner denna jävla intensiva kåtheten? Börjar bli jobbigt på allvar och har varit nära att trilla dit flera gånger. Har haft stånd hela dagen nästan och har hänt flera gånger idag att handen bara åker ner ibland och jag runkar en kort stund sen slutar.

Alltså har inte varit i närheten av att komma men har iaf hetsrunkat 5-10 sec (eller det är handen som har gjort det) kan man faktiskt säga. Har hänt flera gånger att jag nästan måste stoppa handen ifrån att åka ner och hetsrunka


Har varit på stan idag och märkt blickar, flera gånger sådär att man först får en blick, sen kollar hon till igen.
Ska ut imorgon och måste ha något att knulla känner jag.

Jag har liksom ett sjukt sug över att dominera tjejen, jag vet inte varför om det är för jag är så desperat men kan bara tänka mig att trycka upp henne mot väggen och ta stryptag, eller ta ett bälte runt halsen och trycka ner kuken i halsen.

Är sjukt upphetsad på hårt sex. Kan typ inte hålla mig, tar vadsomhelst imorgon bara hon är söt nog och duger att dominera

Tjejer kommer känna av det där , dra ut ikv bara 1-3 h och approcha på, använd energin,
Du kommer få ligga snart
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-25,21:31,
Inlägg: #2216
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,21:18)russel Skrev: Tjejer kommer känna av det där , dra ut ikv bara 1-3 h och approcha på, använd energin,
Du kommer få ligga snart

Ska ut imorgon, vadå känner dom det dominanta också tror ni?
Vart går gränsen för om man är för dominant på ett bra sätt eller för på?


Är det inte ALLTID bättre att vara för dominant?
2014-06-25,21:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,21:52 av {2} russel.)
Inlägg: #2217
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,21:31)ångest101 Skrev: Ska ut imorgon, vadå känner dom det dominanta också tror ni?
Vart går gränsen för om man är för dominant på ett bra sätt eller för på?


Är det inte ALLTID bättre att vara för dominant?

Dra ut idag också, du kommer tacka mig
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-25,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,22:26 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2218
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-25,21:52)russel Skrev: Dra ut idag också, du kommer tacka mig

Hinner inte idag, måste gå och träna sen ska jag storstäda. Men kanske hittar något på gymmet
2014-06-27,02:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-27,10:31 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2219
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nyss hemkommen ifrån en kväll med fail, var brist på tjejer ute.

Var iaf social pratade med 3-5 olika tjejer och en massa killar. Munnen gick iprincip i ett hela kvällen, men hittade inget som klickade direkt. Bjöd in mig på fest hos en granne på lördag+utgång så hoppas på att kunna träffa något där.

Jag tänkte bara fråga er. Vad tycker ni.

Internet game vs IRL?

Jag känner såhär

Internet

+ Det är ganska enkelt då det bara är utseende som gäller, man kan komma undan med bra bilder.

- Det tar en jävla massa tid och känns jävligt beta. Den feges utväg.


IRL

+ Det är lättare att se tecken på intresse, känns mer alpha och ärligt
- Skiter det sig ute är det svårt att gå på nästa, man blir lite "downad" av en diss, på internet är det lättare att gå på nästa.



Har tagit bort mig ifrån badoo och alla sidor, är det värt att skaffa det igen eller ska jag skita i att göra det bekvämt för mig?

Kan det vara bra att ha en backup eller blir det som att kolla porrfilm, en dålig väg ut?
2014-06-27,04:33,
Inlägg: #2220
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nja den "fules " hemmaplan är ju inte direkt på nätet då looks hjälper väldigt mkt,
Det är i IRL då den fule verkligen kan överrumpla tjejen med sitt innergame
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,608 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 69 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}