LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-08-20,19:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,19:58 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2401
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ang brudar som blir kåt på en på nofap

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-20,20:18,
Inlägg: #2402
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,19:57)Evilvalle Skrev: Ang brudar som blir kåt på en på nofap


Valle, hur många gånger failade du inna du slutade runka helt? Alltså klarade du 90 dagar först sen 4 ever. Fick du återfall?

Har du lust att berätta lite?
2014-08-20,20:29,
Inlägg: #2403
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:18)ångest101 Skrev: Valle, hur många gånger failade du inna du slutade runka helt? Alltså klarade du 90 dagar först sen 4 ever. Fick du återfall?

Har du lust att berätta lite?

Nae, klarade det första gången. Satte mig in i skiten först och läste en massa om det så jag fattade vad allt handlade om, sen bestämde jag mig bara för att sluta. Början är svårast, efter en månad kände jag hur ståndet var hårdare och av bättre kvalite under sex så då var det no turning back. Aldrig haft återfall, aldrig kollat på porr sedan 2010 (mer än klipp som tjejen skickar mig för att ge mig blueballs när vi är ifrån varandra), alternativt nåt random klipp som nån polare visar or whatever.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-20,20:50,
Inlägg: #2404
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, på första försöket? Kudos man.

jag har försökt detta flera ggr sen jag gick med på forumet men bara senaste försöket jag kommit någonvart, därför jag är så motiverad nu när jag fick känna på dom "super Powers" man får efter 2-3 veckor.

Ångest101: Nu jävlar! Big Grin
2014-08-20,20:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,20:57 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2405
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:29)Evilvalle Skrev: Nae, klarade det första gången. Satte mig in i skiten först och läste en massa om det så jag fattade vad allt handlade om, sen bestämde jag mig bara för att sluta. Början är svårast, efter en månad kände jag hur ståndet var hårdare och av bättre kvalite under sex så då var det no turning back. Aldrig haft återfall, aldrig kollat på porr sedan 2010 (mer än klipp som tjejen skickar mig för att ge mig blueballs när vi är ifrån varandra), alternativt nåt random klipp som nån polare visar or whatever.

Sann inspirations källa du är. Det finns inget mer alpha än att bestämma sig för svåra uppgifter i livet och sen "bara göra"

Bless!

(2014-08-20,20:50)Nicki Skrev: Haha, på första försöket? Kudos man.

jag har försökt detta flera ggr sen jag gick med på forumet men bara senaste försöket jag kommit någonvart, därför jag är så motiverad nu när jag fick känna på dom "super Powers" man får efter 2-3 veckor.

Ångest101: Nu jävlar! Big Grin

Nu jävlar kör vi Nicki! Det bästa för mig, ska börja studera i höst och nästa vecka väntar inspark/lära känna varann vecka.

Tänk att få super-powers i studentlivet. Hoppas på att få ligga tills jag blir less på det.

Planen = Skaffa en jävla massa tjejpolare under studietiden. Egentligen vill jag ha flickvän, men vem fan bryr sig. Som Valle sa, en kille som är populär och umgås med massa tjejer/knullar satan kommer aldrig ha det problemet Wink


Nu jävlar kör vi Nicki! Låt alla tajta tjejer bli våra. Det är nu eller aldrig. Vafan Valle klarade det på FÖRSTA nej nu jävlar!
2014-08-20,20:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,21:00 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2406
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:50)Nicki Skrev: Haha, på första försöket? Kudos man.

jag har försökt detta flera ggr sen jag gick med på forumet men bara senaste försöket jag kommit någonvart, därför jag är så motiverad nu när jag fick känna på dom "super Powers" man får efter 2-3 veckor.

Ångest101: Nu jävlar! Big Grin

Verkar vara någon form av störning i min hjärna (Im srs), jag har en stark tendens att snöa in mig något så ofantligt och bli besatt i allt jag intresserar mig av. Det har alltid varit så, från counter-strike dagarna till styrketräning, "game", nofap, whatever it is, och går jag inte fullt ut så hatar jag sen mig själv näst intill depression.

Sedan tror jag hela grejen att ens KLARA AV något så svårt (kan tyckas) som nofap ökar ens självkänsla väldigt väldigt mycket och ger en form av inre stolthet.

Kan minnas mig läsa ett citat liknande: "You want to know how to get really confident within yourself and your abilities? Manage to climb a large mountain, and dont tell anyone".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-20,21:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,21:12 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2407
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:57)Evilvalle Skrev: Verkar vara någon form av störning i min hjärna (Im srs), jag har en stark tendens att snöa in mig något så ofantligt och bli besatt i allt jag intresserar mig av. Det har alltid varit så, från counter-strike dagarna till styrketräning, "game", nofap, whatever it is, och går jag inte fullt ut så hatar jag sen mig själv näst intill depression.

Sedan tror jag hela grejen att ens KLARA AV något så svårt (kan tyckas) som nofap ökar ens självkänsla väldigt väldigt mycket och ger en form av inre stolthet.

Kan minnas mig läsa ett citat liknande: "You want to know how to get really confident within yourself and your abilities? Manage to climb a large mountain, and dont tell anyone".

Härligt, sen blir det inte så svårt heller när man läser om andra (som du). Då tänker man. Kan dom, varför skulle inte jag klara det? Du förstår, jag har lärt mig nu att se det hela i "bigger picture". När jag var nybörjare så försökte jag lära mig hur man ska prata med tjejerna, eller push/pull massa sånt du vet.

Det jag har märkt är att det är stora saker som fungerar om det ska bli något, detaljera/knullandet/intresset ifrån tjejer kommer när du utvecklar ditt liv och blir den du vill vara.

Jag har ju faktiskt "bara" varit singel i 1 år, men jag lär mig mer och mer. Nu kanske detta blir lite off-topic. Men mina mål att hålla mig till under åren som singel (och troligtvis längre) är.

* Flytta (nu i höst) lägga ner tiden som krävs för att klara min utbildning och bygga upp relationer i en ny stad.

* Träna/äta seriöst
* No-fap
* Fortsätta med "whatever" attityden och inte ta så hårt på livet
* Fortsätta vara bra på social förmåga och utstråla karisma

Vill du lägga till något? Det känns som jag gör 80% redan nu (fyller på min bägare) Men kanske behöver jag någon mer punkt som attackerar att förföra tjejer också (helt gratis kommer det ju inte trots att livet äger)
2014-08-20,21:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,21:18 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2408
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:57)Evilvalle Skrev: "You want to know how to get really confident within yourself and your abilities? Manage to climb a large mountain, and dont tell anyone".

Haha, det där var ett jävligt finurligt citat. För mig hade utmaningen legat i att inte skryta ihjäl folk om berget jag besteg för att få bekräftelse och känna mig duktig, inte att bestiga berget i sig.. Säger väl en hel del om vad jag måste jobba med. Wink Om man på en djup nivå känner sig tillfredsställd med sig själv och har sann självkänsla lär man nog inte ha det där behovet skryta/överdriva.

Ontopic: Ångest101 jag tror du är på helt rätt spår med ditt game. Det du talar om är ju det som ger dig "natural game", du behöver inte massa tekniker som lurar tjejer om att du är en attraktiv kille utan du har valt att helt enkelt BLI en attraktiv kille och därför känner du att tekniker är överflödiga. Du ÄR game numera, du behöver inte tänka på att göra rätt/fel.
2014-08-20,21:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,21:31 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2409
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,21:15)Nicki Skrev: Haha, det där var ett jävligt finurligt citat. För mig hade utmaningen legat i att inte skryta ihjäl folk om berget jag besteg för att få bekräftelse och känna mig duktig, inte att bestiga berget i sig.. Säger väl en hel del om vad jag måste jobba med. Wink Om man på en djup nivå känner sig tillfredsställd med sig själv och har sann självkänsla lär man nog inte ha det där behovet skryta/överdriva.

Ontopic: Ångest101 jag tror du är på helt rätt spår med ditt game. Det du talar om är ju det som ger dig "natural game", du behöver inte massa tekniker som lurar tjejer om att du är en attraktiv kille utan du har valt att helt enkelt BLI en attraktiv kille och därför känner du att tekniker är överflödiga. Du ÄR game numera, du behöver inte tänka på att göra rätt/fel.

Nej precis. Tack för att du säger det, det känns bra nu. När jag slutade skriva till tjejer och körde "whatever" då började dom skriva mer, och det är liksom ett ärligt whatever jag är inne på. Det är helt enkelt inte så otroligt viktigt för mig att knulla x antal tjejer / månad. Nu vet jag att jag kan och att jag gör det bra som jag gör det, nu vill jag ha 10:orna!

Hoppas du också har hittat rätt spår, nu stötter vi varann till 90 dagar och förhoppningsvis mer. Har satt porr-blockare på alla enheter nu Big Grin

Skriv om det blir jobbigt så försöker vi reda ut saker i tråden. Lycka till bro! Vi höres
2014-08-20,21:40,
Inlägg: #2410
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:57)Evilvalle Skrev: Verkar vara någon form av störning i min hjärna (Im srs), jag har en stark tendens att snöa in mig något så ofantligt och bli besatt i allt jag intresserar mig av. Det har alltid varit så, från counter-strike dagarna till styrketräning, "game", nofap, whatever it is, och går jag inte fullt ut så hatar jag sen mig själv näst intill depression.


Fasiken vad jag kan känna igen mig med den biten.

Citat:Sedan tror jag hela grejen att ens KLARA AV något så svårt (kan tyckas) som nofap ökar ens självkänsla väldigt väldigt mycket och ger en form av inre stolthet.

Har du klarat no fap samtidigt som du knarkar zinktillskott då? Big GrinBig GrinD Sjukt svårt om man ligger på 100 mg zink per dag. 50 mg är mer hanterbart men ökar svårighetsgraden, helt klart.

Citat:Kan minnas mig läsa ett citat liknande: "You want to know how to get really confident within yourself and your abilities? Manage to climb a large mountain, and dont tell anyone".

Manligt citat. Nån aning om var det kommer ifrån?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-20,21:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,00:09 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2411
RE: Symptom utav att sluta runka!
Valle, den där videon du länkade. Han som snackade om 90 dagars. Jag hoppas att den får mig övertygad 4 life som du vart.

Så jävla bra. Efter att ha sett den liknar ju att runka 2/3 ggr per dag ett drogberoende och man vill ju knappast bli förknippad med killen här nedan heller.

https://www.youtube.com/watch?v=dv_yzdM1Tfs
2014-08-21,12:49,
Inlägg: #2412
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jävligt inspirerande video från 90 dagars nofaparen!

Failade igår, såg en vanlig film med för mycket naket, och det ena ledde till det andra :/. Efteråt så var jag så jääävla besviken och arg på mig själv. Nästan 1 månad och så failar man, varför? Kände mig inte ens överkåt heller, det blev bara som det blev. Känns som att man måste aktivt påminna en själv varför man går igenom detta för att inte falla tillbaka. Märker också att eftersom jag failade igår och tittade, så är dessa bilder som brända i hjärnan och det är nu ännu svårare att låta bli än det var innan.

Valle, du lyckades första gången du testade? Jäkla supermänniska, shit vad imponerad jag blir!

Ångest och Nicki, hur långt inne är ni nu? Tänkte jag skulle ta och joina er på 90 dagarsresan!
2014-08-21,12:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,13:01 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2413
RE: Symptom utav att sluta runka!
Daoce: Jag är idag på exakt en vecka, hoppar du på idag så kan vi köra ihop bara att du ligger en vecka bakom, men som jag sa till Ångest så spelar det mindre roll efter ett par veckor, jag peppar er vidare veckan efter jag är klar.

Min plan nu är att köra total no PMO i 90 dagar och sen efter det börja ha sex igen fast aldrig fappa. Mer hardcore så, sen tror jag att sina "super Powers" blir ännu kraftigare på detta sättet, vilket kommer göra mig mer motiverad att pusha vidare.
2014-08-21,13:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,13:17 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #2414
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-21,12:49)daoce Skrev: Jävligt inspirerande video från 90 dagars nofaparen!

Failade igår, såg en vanlig film med för mycket naket, och det ena ledde till det andra :/. Efteråt så var jag så jääävla besviken och arg på mig själv. Nästan 1 månad och så failar man, varför? Kände mig inte ens överkåt heller, det blev bara som det blev. Känns som att man måste aktivt påminna en själv varför man går igenom detta för att inte falla tillbaka. Märker också att eftersom jag failade igår och tittade, så är dessa bilder som brända i hjärnan och det är nu ännu svårare att låta bli än det var innan.

Mm, man måste påminna sig om varför no fap är bättre än fap.

(2014-08-21,12:58)Nicki Skrev: Daoce: Jag är idag på exakt en vecka, hoppar du på idag så kan vi köra ihop bara att du ligger en vecka bakom, men som jag sa till Ångest så spelar det mindre roll efter ett par veckor, jag peppar er vidare veckan efter jag är klar.

Jag är inne på day9 W/O fap så vi är en klunga som ligger på liknande siffror.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-21,13:20,
Inlägg: #2415
RE: Symptom utav att sluta runka!
Med 90dagarsgrejen, pratar ni alltså om att inte komma öht?
Är det alla här menar?
Att låta bli att runka är inte alls omöjligt, men att avstå sex när man har tillgång till det är svårare.
Även fast man inte runkat på länge, bör man köra en 90dagarsperiod utan sex också?
2014-08-21,13:35,
Inlägg: #2416
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fisk: Det är absolut inte nödvändigt men jag har själv känt att min hjärna har ersatt sex med porr. Alltså vill jag reboota systemet hard core och köra totalt munkliv i 90 dagar för att styra om skeppet innan det är försent.

Med att min hjärna ersatt sex med porr menar jag att jag får en större kick av porr och riktigt sex känns bara som ett substitut. Alltså ganska fucked up relation till sexualitet.

TITN: Nice att du också ligger runt samma, då kör vi ihop alla nu. Blir mer motiverad för man vill liksom inte trilla av skeppet och börja om resan själv igen.
2014-08-21,13:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,14:07 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2417
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-21,12:49)daoce Skrev: Jävligt inspirerande video från 90 dagars nofaparen!

Failade igår, såg en vanlig film med för mycket naket, och det ena ledde till det andra :/. Efteråt så var jag så jääävla besviken och arg på mig själv. Nästan 1 månad och så failar man, varför? Kände mig inte ens överkåt heller, det blev bara som det blev. Känns som att man måste aktivt påminna en själv varför man går igenom detta för att inte falla tillbaka. Märker också att eftersom jag failade igår och tittade, så är dessa bilder som brända i hjärnan och det är nu ännu svårare att låta bli än det var innan.

Valle, du lyckades första gången du testade? Jäkla supermänniska, shit vad imponerad jag blir!

Ångest och Nicki, hur långt inne är ni nu? Tänkte jag skulle ta och joina er på 90 dagarsresan!

Började igår, klarade 60 dagar tidigare ca

(2014-08-21,13:35)Nicki Skrev: Fisk: Det är absolut inte nödvändigt men jag har själv känt att min hjärna har ersatt sex med porr. Alltså vill jag reboota systemet hard core och köra totalt munkliv i 90 dagar för att styra om skeppet innan det är försent.

Med att min hjärna ersatt sex med porr menar jag att jag får en större kick av porr och riktigt sex känns bara som ett substitut. Alltså ganska fucked up relation till sexualitet.

TITN: Nice att du också ligger runt samma, då kör vi ihop alla nu. Blir mer motiverad för man vill liksom inte trilla av skeppet och börja om resan själv igen.

Precis, mer motiverande. Jag levde munklivet en bra stund under no-fap. Mycket för att jag hade skit mycket att göra och var aldrig ut eller ens försökte med någon tjej. Trots att jag hade chanser tyckte jag inte det var värt det, var så taggad att klara no-fap och sätta PB:n på gymmet fixa skolan osv så suget försvann typ efter tjejer.

Det som händer efter en bra stund (månader) av no-fap för mig, vet inte om du håller med Valle. Det är att man får så pass bra självförtroende att man blir totalt non-needy. Om en tjej drar sig undan en träff bryr man sig inte, för det är någon annan som hör av sig snarast iaf, eller så vet man att man inte har problemet att träffa en annan.

Det är sjukt, för 1 år sedan grinade jag när ett av mina KK:n dissade mig. Nu har jag väl fått "nej" av 3-4 tjejer, men tänker inte ens på det. Bryr mig helt enkelt inte alls.

Jag vart helt sjukt non-needy ca 60 dagar in. Nästan så att jag är rädd
Att man blir för lugn,självsäker,non-needy att det ger motsatt effekt?


Alltså, tjejerna jag träffade som munk brydde jag mig inte ens om vi skulle ligga eller inte. Såg dom som människor/vänner och snackade mycket med dom. Fick dock långa pm att "åhh det är så roligt att prata med dig"

Jag är den lugna-trygga-mannen men jag vill också vara spännande och ha lite fart i mig. Eller är det "ok" att bara bara lugn/chill och skita i fart och fläng? Det verkar som många tjejer går igång också på en självsäker man som vet vad han tycker och är väldigt lugn. Alltså jag är duktig på att prata, men jag är liksom ingen "Nu kör vi!!!" "Röj klubben!!!" kille.

Eller jag vet inte vad jag menar med "fart/spännande" Jag kan ju som sagt prata,dansa,lyssna,skratta,skojja när jag är ute. Men pallar liksom inte "Fuck life, fullt ös!!!!"
2014-08-21,14:03,
Inlägg: #2418
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-21,12:49)daoce Skrev: Jävligt inspirerande video från 90 dagars nofaparen!

Failade igår, såg en vanlig film med för mycket naket, och det ena ledde till det andra :/. Efteråt så var jag så jääävla besviken och arg på mig själv. Nästan 1 månad och så failar man, varför? Kände mig inte ens överkåt heller, det blev bara som det blev. Känns som att man måste aktivt påminna en själv varför man går igenom detta för att inte falla tillbaka. Märker också att eftersom jag failade igår och tittade, så är dessa bilder som brända i hjärnan och det är nu ännu svårare att låta bli än det var innan.

Valle, du lyckades första gången du testade? Jäkla supermänniska, shit vad imponerad jag blir!

Ångest och Nicki, hur långt inne är ni nu? Tänkte jag skulle ta och joina er på 90 dagarsresan!

Gå in på reddits nofap del varje dag och läs rapporter där, så gjorde jag för att hålla mig motiverad.

Viktigt också att "cut it off" från första början när man börjar tänka sexuellt, dvs INGET "leka lite med kuken bara" etc fför börjar man med det går det bara utför.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-21,17:32,
Inlägg: #2419
RE: Symptom utav att sluta runka!
Härligt grabbar, nu kör vi stenhårt 90 dagar no PMO! Bud på att fixa ett chastity belt med inbyggd kateder Wink. Är det någon mer än mig som känner av tung ångest och nästintill depression ca 2 veckor in? Det var typ därför jag failade nu senast, behövde må bättre, om även det bara var för en liten stund.
2014-08-21,17:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,17:55 av {2} Danger.)
Inlägg: #2420
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-21,17:32)daoce Skrev: Härligt grabbar, nu kör vi stenhårt 90 dagar no PMO! Bud på att fixa ett chastity belt med inbyggd kateder Wink. Är det någon mer än mig som känner av tung ångest och nästintill depression ca 2 veckor in? Det var typ därför jag failade nu senast, behövde må bättre, om även det bara var för en liten stund.

Japp jag känner så nu då jag har failat och är runt 1-2 veckor in. Det går över på någon vecka upp till några månader beroende på hur mycket du har fuckat din hjärna. Kör din vanliga rutin och skippa inte gym eller annat du behöver göra så känns det bättre


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,851 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 297 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}