LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-08-28,13:45,
Inlägg: #2501
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ångest: När du säger att du inte runkar så är den första tanken i deras huvuden "Shit, då måste han ju ligga hela tiden" vilket ju är lika med pre selection som fan, och det gör dom intresserade.
2014-08-28,14:13,
Inlägg: #2502
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-28,13:45)Nicki Skrev: Ångest: När du säger att du inte runkar så är den första tanken i deras huvuden "Shit, då måste han ju ligga hela tiden" vilket ju är lika med pre selection som fan, och det gör dom intresserade.

Haha inte nödvändigtvis... Senaste bruden jag hade hemma sa jag till(efter sex) att jag inte runkat sen 22 december, hon kontrar med "Hoppas du fått ligga sen dess, annars är det ju patetiskt" Big Grin
2014-08-28,14:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-28,14:32 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2503
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tror dom flesta tjejer antar att alla killar kommer varje dag på ett eller annat sätt, och om då Ångest berättar att han inte fappar tror jag därför dom flesta antar att han får ligga mycket helt enkelt.

Givetvis kan det tolkas olika av olika tjejer, Fisk. Wink
2014-08-28,15:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-28,15:08 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2504
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-28,13:45)Nicki Skrev: Ångest: När du säger att du inte runkar så är den första tanken i deras huvuden "Shit, då måste han ju ligga hela tiden" vilket ju är lika med pre selection som fan, och det gör dom intresserade.

Tror också det. !
2014-08-28,15:38,
Inlägg: #2505
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fått sån kommentar av brudar också Nicki när jag sagt jag kör nofap "men då har du ju tjejer du ligger med?"
2014-08-28,16:20,
Inlägg: #2506
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha ja, om man ska berätta om nofap till tjejer så gäller det nog att lägga upp det på rätt sätt. Men ni har säkert rätt om att generellt diggar tjejer det. Framförallt vet jag att de gillar killar som inte kollar på porr.


(2014-08-28,14:13)fisk Skrev: Haha inte nödvändigtvis... Senaste bruden jag hade hemma sa jag till(efter sex) att jag inte runkat sen 22 december, hon kontrar med "Hoppas du fått ligga sen dess, annars är det ju patetiskt" Big Grin

Hahaha fan vad kul. Eller kanske något i stil med "Vaddå du runkar inte? Är du kastrerad?"
2014-08-29,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-29,00:09 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2507
RE: Symptom utav att sluta runka!
Klart tjejerna diggar det, hur man än lägger fram det.
Annars är det inte vettiga tjejer i min mening.
Det borde vara en ära för dom att inte bli ersatta med porr
2014-08-29,13:08,
Inlägg: #2508
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur går det med nofapandet annars gubbar?

Idag har jag märkt en stor skillnad. Jag har sedan långt tillbaka fått ångest över vad som helst, och fjärilarna i magen fick mig att må skitdåligt. Räckte med att jag ens tänkte på något som var obehagligt eller otäckt och magen hoppade upp och ner. Det var också detta som gjorde att jag aldrig vågade hålla ögonkontakt med någon, särskilt inte en fin tjej. Men idag är fjärilarna nästan borta. Även om jag inbillar att jag är i en obehaglig situation så blir jag inte nervös eller får ångest Smile. Däremot är jag fortfarande rätt seg och flatlinar hårt
2014-08-29,13:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-29,13:32 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2509
RE: Symptom utav att sluta runka!
Daoce: Dag 15 idag så det rullar på. Min flatline bör komma snart, vill nästan ha den så att jag kan ta mig genom det och sen kunna gå vidare.

Jag gav mig själv min första belöning idag faktiskt. Köpte en ny höstjacka och skjorta som var lite(mycket) för dyra för mig egentligen men det var jag fan värd. Nästa belöning blir gymbälte och hörlurar vecka 6 och sen slutligen ett playstation 4 på dag 90.

Att belöna mig själv tror jag funkar rätt jävla bra för saken är den att jag verkligen vill ha ett PS4, och om jag lovar mig själv det i belöning efter 90 dagar så måste jag klara det. Om jag failar så kommer det ju bli en sådan ångest varje gång jag ens tänker på det och TV-spel kommer vara förstört för all framtid.

Jag gjorde på samma sätt för några år sedan när jag skulle gå ner 20 kg. För varje 5 kg jag gick ner gav jag mig själv ganska stora belöningar. Blev en bra morot, och också ett bra sätt att sluta belöna mig själv med skräpmat och godis.
2014-08-29,15:16,
Inlägg: #2510
RE: Symptom utav att sluta runka!
Låter riktigt bra med ett belöningssystem. Har följt nofap på reddit också och vissa där verkar inte ha fattat grejen. "Dag 90 imorgon, ska fira med en riktigt härlig runk och min favoritporr". Bra där.

Det är som du säger Nicki, flatlinen är faktiskt rätt skön och ha för det är så mycket lättare att inte bli lockad av porren då. Dock är det lite oroväckande att läsa att det kan ta mer än ett halvår för vissa att komma ut ur flatlinen, och jag är nog en utav dem som har gjort en jävla massa skada i skallen från 15 års missbruk.

På måndag börjar jag nytt jobb i Köpenhamn, så det kommer verkligen underlätta nofapandet då jag knappt kommer ha tid längre att sitta vid datorn.
2014-08-29,15:22,
Inlägg: #2511
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nicki,

Du kan även få sätta in 500 kr på mitt konto varje gång du failar. Vänta, skickar uppgifter över PM. Wink
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-29,15:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-29,15:27 av {2} Mr.21.)
Inlägg: #2512
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-29,15:22)TonightIsTheNight Skrev: Nicki,

Du kan även få sätta in 500 kr på mitt konto varje gång du failar. Vänta, skickar uppgifter över PM. Wink
Ge mig 200kr varje gång du failar så tappar du 700kr per gång och då är en hora billigare i längden Wink

Förra meddelandet var menat till nicki xd
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-29,16:05,
Inlägg: #2513
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fan vad bra killar ni är som ställer upp för att hjälpa mig i detta Mr21 och TITN! Love you guys <3
2014-08-29,16:08,
Inlägg: #2514
RE: Symptom utav att sluta runka!
Grymt grabbar!
Tillsammans är vi starka! Wink
2014-08-30,09:25,
Inlägg: #2515
RE: Symptom utav att sluta runka!
Någon kommer bli rik
2014-08-30,10:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-30,10:45 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2516
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fick ni rage, isf när släppte det?
Blir så sjukt lätt irriterad att det påverkar omgivningen mycket.

T.ex nyss ringde en polare och hörde inte vad jag sa i tele
Typ va va va va

vart as lack bara av det

Småsaker som stör mig hela tiden, var bara ett exempel
2014-08-30,14:59,
Inlägg: #2517
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-30,10:43)ångest101 Skrev: Fick ni rage, isf när släppte det?
Blir så sjukt lätt irriterad att det påverkar omgivningen mycket.

T.ex nyss ringde en polare och hörde inte vad jag sa i tele
Typ va va va va

vart as lack bara av det

Småsaker som stör mig hela tiden, var bara ett exempel

Detta verkar vara vanligt för många som går igenom processen. Första 1-2 veckorna kände jag benefits direkt. Men efter 2 veckor rasade det drastiskt för mig, alla benefits försvann och jag kände mig mycket värre än innan jag började no PMO. Fick ångest hur lätt som helst, och som du beskriver, var allting sjukt irriterande. Hur lång tid det tar att komma ur det skiljer från person till person, men det kommer gå över förr eller senare, gäller bara att hålla ut. Jag har varit nere flera veckor, men börjar känna mig lite bättre nu för varje dag som går.
2014-08-30,15:12,
Inlägg: #2518
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-30,10:43)ångest101 Skrev: Fick ni rage, isf när släppte det?
Blir så sjukt lätt irriterad att det påverkar omgivningen mycket.

T.ex nyss ringde en polare och hörde inte vad jag sa i tele
Typ va va va va

vart as lack bara av det

Småsaker som stör mig hela tiden, var bara ett exempel

Handlar om abstinensbesvär. Precis som när man slutar med allt annat som är beroende framkallande så när hjärnan blir av med något som skapar dopamin så saknar den det och då blir du sur ge det 1-2 veckor till så mår du bättre
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-30,16:04,
Inlägg: #2519
RE: Symptom utav att sluta runka!
Yeah får samma rage. Alla gånger jag försökt blir det likadant, får flatlinen direkt i ca 2 veckor (speciellt första, är nästan asexuell fysiskt lol), rage-tendenser efter några dagar men allt går över efter ca 1-3 veckor.
2014-08-30,17:29,
Inlägg: #2520
Shocked  RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-30,14:59)daoce Skrev: Detta verkar vara vanligt för många som går igenom processen. Första 1-2 veckorna kände jag benefits direkt. Men efter 2 veckor rasade det drastiskt för mig, alla benefits försvann och jag kände mig mycket värre än innan jag började no PMO. Fick ångest hur lätt som helst, och som du beskriver, var allting sjukt irriterande. Hur lång tid det tar att komma ur det skiljer från person till person, men det kommer gå över förr eller senare, gäller bara att hålla ut. Jag har varit nere flera veckor, men börjar känna mig lite bättre nu för varje dag som går.

This..

Känner exakt såhär nu. Sitter och glor Tinder och andra sociala medier hela tiden, tycker det mesta är tråkigt och segt och är inte sugen på att göra nåt. Hoppas det släpper snart. Är ca 35 dgr in på nofap. Dock legat en gång samt ejac i sömnen (lol). :O Hoppas det släpper!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 134 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}