LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-01-12,13:42,
Inlägg: #2801
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-12,13:08)TonightIsTheNight Skrev: No shit, du kommer verkligen få testa din självdisciplin med no fap om du börjar med zink. Beror dock på hur mycket du tar förstås. =)

Aa, har tagit det för två år sedan. Väckte ex:et mitt i nätterna då för det var så jobbigt haha.
2015-01-12,14:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-12,14:59 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2802
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag ligger väl runt 60 när jag börjar få huvudvärkarna, detta går inte över förens jag slutar ta tillskotten. När jag tränar stenhårt och svettas mycket så kan jag ta zma och få bra resultat.

Tror det handlar mycket om att balansen rubbas? Man ska väl kompensera med tex koppar ifall man ligger på höga zinkdoser?

Men visst, zink är intressant men jag utgår för det mesta annars från att kroppen bör kunna driva sig själv optimalt ifall man äter bra och varierat.

OT: två veckor avklarat på onsdag, känns bra. Jag hade en hel del perioder i augusti/september då jag klarade mellan 2-3 veckor så jag ställer in mig på att kommande veckan kommer vara svårast. Kommer vara ute och lämna CV'n om dagarna och dra till gymmet på kvällarna för att minska risken.
2015-01-12,20:48,
Inlägg: #2803
RE: Symptom utav att sluta runka!
Bra inputs, ska iaf börja att försöka nå 350-400%.

(2015-01-12,01:23)ångest101 Skrev: Nu har det snart gått två veckor sedan nyår.
Hur känns det grabbar, börjar den värsta kåtheten att lägga sig nu?

Inga problem under dagarna längre, är endast mornarna som är rätt tuffa. Börjar känna mig mer manlig och i nuet på gymmet. Känns som allt går i slowmotion där. Upplever mig som något mer självsäker i vardagen samt mer pratglad vilket dock har att göra med flera faktorer. Ingen flatline än.
2015-01-12,21:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-12,21:47 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2804
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-12,20:48)Fiskarn Skrev: Bra inputs, ska iaf börja att försöka nå 350-400%.


Inga problem under dagarna längre, är endast mornarna som är rätt tuffa. Börjar känna mig mer manlig och i nuet på gymmet. Känns som allt går i slowmotion där. Upplever mig som något mer självsäker i vardagen samt mer pratglad vilket dock har att göra med flera faktorer. Ingen flatline än.

Precis så är det för mig med!
Det är morgonen och speciellt helgerna när man varit ute.

När jag vaknat och tagit mig en dusch och fått på mig fräscha kläder. Då känner jag mig typ "ren" och skulle aldrig sätta mig och små-frappa.
Kul att det är många som kör samtidigt.

Tänkte på detta med Zink. Äter ett tillskott som innehåller 100% av RDI. Räcker inte det? 10mg är det.
Är det inte bara om man har brist på zink som det boostar testot?
2015-01-13,09:32,
Inlägg: #2805
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-12,21:47)ångest101 Skrev: Precis så är det för mig med!
Det är morgonen och speciellt helgerna när man varit ute.

När jag vaknat och tagit mig en dusch och fått på mig fräscha kläder. Då känner jag mig typ "ren" och skulle aldrig sätta mig och små-frappa.
Kul att det är många som kör samtidigt.

Tänkte på detta med Zink. Äter ett tillskott som innehåller 100% av RDI. Räcker inte det? 10mg är det.
Är det inte bara om man har brist på zink som det boostar testot?

haha "små-frappa" kul o se nya termer ;P

Ang zink så jo, det ger nog inte så mkt om man inte har brist, men tror inte nån här vet om de har brist på olika vitaminer o mineraler, därför tar de tillskott för o vara på säkra sidan! 10mg låter lite, då e flesta tabletter innehåller 50mg eller möjligen 30mg =)
2015-01-13,14:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-13,14:14 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2806
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-13,09:32)mpuabby Skrev: haha "små-frappa" kul o se nya termer ;P

Ang zink så jo, det ger nog inte så mkt om man inte har brist, men tror inte nån här vet om de har brist på olika vitaminer o mineraler, därför tar de tillskott för o vara på säkra sidan! 10mg låter lite, då e flesta tabletter innehåller 50mg eller möjligen 30mg =)

Springer in och köper mig en burk idag på min runda!
Snoken kommer ju bli cobra, så får se till så han håller fan på sig.
Haha, det heter ju fappa egentligen dock!



Hoppas man blir såhär av tabletterna!

100% rak hållning
Dominant blick
perma-hård

[Image: Cobra-18.jpg]

[quote='ångest101' pid='47406' dateline='1421150685']
2015-01-14,01:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,01:16 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2807
RE: Symptom utav att sluta runka!
Då laddar vi om och tar sikte på att gå genom vecka 3 lika självklart som de två första! Har knappt rört kuken sen nyår, men ännu bättre är att jag verkligen inte kollat en glimt porr, inte ens en bild.

Kanske kommer flatline om någon vecka, rätt skönt ifall den gör det så man kan känna sig lugn ett tag för att sen slå tillbaka ännu starkare och kåtare.

Starkaste symptomet hittills: Ökad närvaro och trygghet i mig själv, mindre humörsvängningar under dagarna.

Kämpa vidare nu guys!

Edit: Det dåliga är att sömnen lider rejält vissa nätter. Brukade varva ner kvällen med en runk innan och deckade direkt efter typ så det är svårt att koppla ner tankarna, men det försvinner väl med tiden. Att inte ligga i sängen med laptopen som jag gör nu är nog lösningen, börja läsa bok sista halvtimmen istället.
2015-01-14,01:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,01:22 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2808
RE: Symptom utav att sluta runka!
Grymt, klart vi kör på!
Har inte heller kört något porr alls, eller rört den.
Men sover du alltid på rygg hela natten?
Har du aldrig varit med om att du vaknar på mage, och innan du fattar att du är vaken så pressar du mot sängen? Sen när du fattar att du är vaken är det typ stopp dirr. Det handlar om sekunder, knappast flera minuter

Hänt mig några gånger, fast det var förra månaden!

(2015-01-14,01:12)Nicki Skrev: Då laddar vi om och tar sikte på att gå genom vecka 3 lika självklart som de två första! Har knappt rört kuken sen nyår, men ännu bättre är att jag verkligen inte kollat en glimt porr, inte ens en bild.

Kanske kommer flatline om någon vecka, rätt skönt ifall den gör det så man kan känna sig lugn ett tag för att sen slå tillbaka ännu starkare och kåtare.

Starkaste symptomet hittills: Ökad närvaro och trygghet i mig själv, mindre humörsvängningar under dagarna.

Kämpa vidare nu guys!

Edit: Det dåliga är att sömnen lider rejält vissa nätter. Brukade varva ner kvällen med en runk innan och deckade direkt efter typ så det är svårt att koppla ner tankarna, men det försvinner väl med tiden. Att inte ligga i sängen med laptopen som jag gör nu är nog lösningen, börja läsa bok sista halvtimmen istället.

Gör det. Denna bok kanske är något för dig?
http://www.amazon.com/Models-Attract-Wom...1463750358

Snart läst ut den här. Riktigt bra och många "aha" upplevelser.
2015-01-14,01:35,
Inlägg: #2809
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,01:12)Nicki Skrev: Då laddar vi om och tar sikte på att gå genom vecka 3 lika självklart som de två första! Har knappt rört kuken sen nyår, men ännu bättre är att jag verkligen inte kollat en glimt porr, inte ens en bild.

Kanske kommer flatline om någon vecka, rätt skönt ifall den gör det så man kan känna sig lugn ett tag för att sen slå tillbaka ännu starkare och kåtare.

Starkaste symptomet hittills: Ökad närvaro och trygghet i mig själv, mindre humörsvängningar under dagarna.

Kämpa vidare nu guys!

Edit: Det dåliga är att sömnen lider rejält vissa nätter. Brukade varva ner kvällen med en runk innan och deckade direkt efter typ så det är svårt att koppla ner tankarna, men det försvinner väl med tiden. Att inte ligga i sängen med laptopen som jag gör nu är nog lösningen, börja läsa bok sista halvtimmen istället.

Härligt! Tuta o köra nu är det som gäller!! Känner igen det mesta där.

//
2 veckor in och motivationen är på topp!
Är riktigt övertaggad på allt, tinderbrudarna svarar som om man vore brad pitt, på gymmet ökas vikterna och det är snart dags för första utgången.

Har inte heller kollat porr och inte heller rört kuken i något dumt syfte. Datorn är så safe den kan bli, plötsligt försvann det mesta från youtube till och med. Skönt, även om jag knappt använder sociala medier eller några "tidsfördrivande sidor" längre. Blir dock rätt kåt av tinder men den appen ska bort så fort jag avslutat de sista matcherna. Fick räcka att vara medlem ett par veckor.

Är faktiskt imponerad att jag klarade de 2 första veckorna då de är svårast.
Symptomerna är som tidigare:

"Rastlös som få, överskottsenergi så det skriker om det, trots att detta är första dagen som jag är frisk efter förkylning. Mår lite bättre än vanligt och vill bara ut för att träffa tjejer. Första veckan har varit lite stirrig alltså, kan inte sitta still o plugga. "

Men har blivit allt mer positiv och "hög" sen vecka 1. Livet leker skulle nog kunna beskriva mitt mindset nu utan att egentligen förstå varför.
Med vind i seglet fortsätter färden!
2015-01-14,02:16,
Inlägg: #2810
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,01:35)Fiskarn Skrev: Härligt! Tuta o köra nu är det som gäller!! Känner igen det mesta där.

//
2 veckor in och motivationen är på topp!
Är riktigt övertaggad på allt, tinderbrudarna svarar som om man vore brad pitt, på gymmet ökas vikterna och det är snart dags för första utgången.

Har inte heller kollat porr och inte heller rört kuken i något dumt syfte. Datorn är så safe den kan bli, plötsligt försvann det mesta från youtube till och med. Skönt, även om jag knappt använder sociala medier eller några "tidsfördrivande sidor" längre. Blir dock rätt kåt av tinder men den appen ska bort så fort jag avslutat de sista matcherna. Fick räcka att vara medlem ett par veckor.

Är faktiskt imponerad att jag klarade de 2 första veckorna då de är svårast.
Symptomerna är som tidigare:

"Rastlös som få, överskottsenergi så det skriker om det, trots att detta är första dagen som jag är frisk efter förkylning. Mår lite bättre än vanligt och vill bara ut för att träffa tjejer. Första veckan har varit lite stirrig alltså, kan inte sitta still o plugga. "

Men har blivit allt mer positiv och "hög" sen vecka 1. Livet leker skulle nog kunna beskriva mitt mindset nu utan att egentligen förstå varför.
Med vind i seglet fortsätter färden!

Själv tog jag bort Tinder pga
1. Ville använda no-fap energin till IRL och så
2. Vart kåt!

Känner du igen dig, eller varför skippar du tinder?
2015-01-14,10:59,
Inlägg: #2811
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,02:16)ångest101 Skrev: Själv tog jag bort Tinder pga
1. Ville använda no-fap energin till IRL och så
2. Vart kåt!

Känner du igen dig, eller varför skippar du tinder?

Du verkade ju fånga bra från Tinder, skulle du skippa tinder även om du fick ligga därifrån?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-01-14,11:06,
Inlägg: #2812
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,02:16)ångest101 Skrev: Själv tog jag bort Tinder pga
1. Ville använda no-fap energin till IRL och så
2. Vart kåt!

Känner du igen dig, eller varför skippar du tinder?

Visst tinder är ett bra ställe om man vill maximera antalet lays och dejter o så. Är även bra för att utveckla sitt textgame osv osv.

Känner igen mig!
Jag tycker det tar allt för mycket tid. Tror också det finns risk att jag använder tinder som argument för att inte pusha mig lika mycket ute. Vill undvika att bli lat. Blir också kåt av tinder och jag vill undvika kåthet som grundar sig på bilder. Den ska komma (nästan) helt från det jag ser irl.

Kanske lite märkliga anledningar egentligen men men Tongue
2015-01-14,12:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,12:25 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2813
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,10:59)SvaMp_ Skrev: Du verkade ju fånga bra från Tinder, skulle du skippa tinder även om du fick ligga därifrån?

Jo visst, skrev mycket och fick helt ok respons
Men det vart som mitt nya porr.
Efter att jag kört programmet och kan ragga IRL, då kanske jag
Skaffar det igen. Tror det!
Men jag vill känna att jag kan ragga ute först och ge det månader

Sedan kom jag på att, oftast så vart det öldejt planerat med "sådär"
Brudar. Men varför sitta och planeta in en öldejt. Vill kunna gå fram och bara göra det istället live!

Dom riktigt sexiga tjejna verkar bara vara där för bekräftelse.

(2015-01-14,11:06)Fiskarn Skrev: Visst tinder är ett bra ställe om man vill maximera antalet lays och dejter o så. Är även bra för att utveckla sitt textgame osv osv.

Känner igen mig!
Jag tycker det tar allt för mycket tid. Tror också det finns risk att jag använder tinder som argument för att inte pusha mig lika mycket ute. Vill undvika att bli lat. Blir också kåt av tinder och jag vill undvika kåthet som grundar sig på bilder. Den ska komma (nästan) helt från det jag ser irl.

Kanske lite märkliga anledningar egentligen men men Tongue

Nej men det blir ju så!
Absolut inget fel att ha det, men tycker det är en onödig risk nu under no-f
Samtidigt blir man lat, eller iaf jag

"Jag får ju matchningar här! Varför ska jag då köra AA/IRL?"
tänkte jag typ
2015-01-14,14:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,14:41 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2814
RE: Symptom utav att sluta runka!
Började mata cobran med zink igår!
Hur lång tid tog det för er innan ni vart mer "på"?
Äter dessa på 30mg + 10mg från ett annat tillskott. Så 40g / day!
http://1.bp.blogspot.com/-RbPpFUcohfw/Td...G_7657.JPG
2015-01-14,14:52,
Inlägg: #2815
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,14:40)ångest101 Skrev: Började mata cobran med zink igår!
Hur lång tid tog det för er innan ni vart mer "på"?
Äter dessa på 30mg + 10mg från ett annat tillskott. Så 40g / day!
http://1.bp.blogspot.com/-RbPpFUcohfw/Td...G_7657.JPG

Ta i samband med kost.
Brukar gå snabbt innan man märker effekt av zink, IMO.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-14,15:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,15:05 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2816
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,14:52)TonightIsTheNight Skrev: Ta i samband med kost.
Brukar gå snabbt innan man märker effekt av zink, IMO.

Ok! Ska ta det med frukost/lunch
hon i affären sa att zink är grymt för ärr/sår läkningen med.
(Fast det visste jag ju, kom jag på)

Har lite små röda märken på kindena efter roaccutan kur
Men syns inte så mycket dock

Men nice att zink kan förbättra det också!
2015-01-14,18:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-14,18:38 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2817
Big Grin  RE: Symptom utav att sluta runka!
http://www.lajkat.se/7-faser-alla-gar-ig...-onanerar/

Those were the days...

No more!
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-01-14,20:00,
Inlägg: #2818
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,18:37)SvaMp_ Skrev: http://www.lajkat.se/7-faser-alla-gar-ig...-onanerar/

Those were the days...

No more!

No more!
2015-01-14,20:55,
Inlägg: #2819
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,18:37)SvaMp_ Skrev: http://www.lajkat.se/7-faser-alla-gar-ig...-onanerar/

Those were the days...

No more!

Hahahaha Big Grin
2015-01-14,23:52,
Inlägg: #2820
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hahaha


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 182 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}