LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-01-15,14:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-15,14:19 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #2821
RE: Symptom utav att sluta runka!
Så då sätter jag igång med uppdraget igen med målet att lyckas - 3 månader utan runk/porr from idag. Har mycket att tjäna på detta, framförallt förbättring av självdisciplinen.

Ska också sluta röka, en gång för alla. Men slut-datum på det är ännu inte bestämt.
2015-01-15,15:32,
Inlägg: #2822
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-15,14:06)krokodilen Skrev: Ska också sluta röka, en gång för alla. Men slut-datum på det är ännu inte bestämt.

Slutdatum = igår

Finns väl inget annat.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-01-15,17:01,
Inlägg: #2823
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-15,15:32)SvaMp_ Skrev: Slutdatum = igår

Finns väl inget annat.

Vad menar du?
2015-01-15,17:36,
Inlägg: #2824
RE: Symptom utav att sluta runka!
Han menar att du ska lägga ner NU! Wink
2015-01-15,17:44,
Inlägg: #2825
RE: Symptom utav att sluta runka!
Japp exakt, du har redan tagit den sista

Det är många som tänker att dom ska trappa ner med saker innan de slutar, det effektivaste är att sluta tvärt, då är det bara en handling man inte behöver göra.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-01-15,18:10,
Inlägg: #2826
RE: Symptom utav att sluta runka!
Äsch det har jag gjort tidigare men det höll inte. Som sagt, sickan har en plan. Satsar på att vara mer förberedd denna gång som kommer.
2015-01-15,18:27,
Inlägg: #2827
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-15,17:44)SvaMp_ Skrev: Japp exakt, du har redan tagit den sista

Det är många som tänker att dom ska trappa ner med saker innan de slutar, det effektivaste är att sluta tvärt, då är det bara en handling man inte behöver göra.

Jag tror det tipset är vad som generellt funkar bäst, men det måste inte funka optimalt för den enskilde.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-15,18:43,
Inlägg: #2828
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det var så jag slutade, la av totalt och sen "råkade" jag bli bjuden på en 2-3 cigaretter första två veckorna och sen var det länge tills jag rökte igen. Idag har jag legat på feströkande i 2-3 år utan att falla tillbaka. Känns som jag slutat eftersom jag bara röker full men festar man varje vecka snittar man ju 4 om dagen när man slår ut det över hela året.. :/
2015-01-16,00:08,
Inlägg: #2829
RE: Symptom utav att sluta runka!
Here we go again.

The attention you get from women with No fap!

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-16,02:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-16,02:10 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2830
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-16,00:08)Evilvalle Skrev: Here we go again.

The attention you get from women with No fap!


skönaste snubben på länge!
Har börjat titta på mycket videos och läser en del på reddit
Man blir bara mer och mer intresserad.

Hur kom du egentligen in på no-fap?
Alltså, kommer du ihåg vem/vilken sida/vilken video som fick dig att
"Detta är bra. Porr är gift"
2015-01-16,23:31,
Inlägg: #2831
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-14,14:40)ångest101 Skrev: Började mata cobran med zink igår!
Hur lång tid tog det för er innan ni vart mer "på"?
Äter dessa på 30mg + 10mg från ett annat tillskott. Så 40g / day!
http://1.bp.blogspot.com/-RbPpFUcohfw/Td...G_7657.JPG

Har du märkt någon effekt av zinktillskottet än?
2015-01-16,23:45,
Inlägg: #2832
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-16,23:31)Fiskarn Skrev: Har du märkt någon effekt av zinktillskottet än?

Utan att ljuga. Ja! Absolut.
Tänker mer på sex, mer på direkt sex.
Känner av det fan! Det är inget tv-shop utan det verkar ju fungera

40g / dag här
2015-01-17,00:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-17,00:07 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #2833
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-16,02:09)ångest101 Skrev: skönaste snubben på länge!
Har börjat titta på mycket videos och läser en del på reddit
Man blir bara mer och mer intresserad.

Hur kom du egentligen in på no-fap?
Alltså, kommer du ihåg vem/vilken sida/vilken video som fick dig att
"Detta är bra. Porr är gift"

haha grymt!

Diggade också det här klippet från snubben; https://www.youtube.com/watch?v=JgUXaID67Dg

Bra erfarenheter/tankar han delar med sig. Lol särskilt när han nämner hur tjejer gör allt för kåta upp en när man hållt sig ifrån runkandet och porrtittandet ett tag.

Btw 2 days done, 88 days left. Skär hellre av mig kuken än att dra en runk under dessa 90 dagar som jag satt som mål.
2015-01-17,00:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-17,00:12 av {2} Venom.)
Inlägg: #2834
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hallå mina ärade no-fap kollegor.

Tänkte skriva en kort update om min situation: Har nu kört no-fap i 28 dagar, alltså nästa en månad. Har inte kollar nån porr. Har väl dock hänt att jag rört dicken då och då, men aldrig riktigt "smårunkat" i alla fall.

Har helt klart märkt en del positiva effekter. Får mycket lättare stånd när jag ska ha sex med min flickvän, och det är ju den effekten jag har varit ute efter när jag började med no-fap. Detta är en stor skillnad jämfört med tidigare, då jag hade rätt stora problem med detta. Nu får jag stånd nästan direkt. Dock händer det fortfarande att dicken slaknar under sexet. Har faktiskt inte sprutat än under sex med henne, så jag har kört på "no ejaculation" helt och hållet.

Händer då och då att jag får stånd när jag tänker på sex också, men inte alltför ofta. Måste säga att jag inte har haft några större svårigheter med att klara no-fap än så länge faktiskt. Det har bara varit vid några enstaka tillfällen som jag blivit riktigt sugen på en wank. Ska bli jävligt intressant att se vart detta leder dock.

Ska väl även sägas att jag nog är något äldre än de flesta användare på detta forum, vilket gör att det kanske inte är lika svårt för mig att klara av detta som får en brunstig 19-åring. Vid den åldern är man ju kåt dygnet runt Big Grin
2015-01-17,14:58,
Inlägg: #2835
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-17,00:09)Venom Skrev: Hallå mina ärade no-fap kollegor.

Tänkte skriva en kort update om min situation: Har nu kört no-fap i 28 dagar, alltså nästa en månad. Har inte kollar nån porr. Har väl dock hänt att jag rört dicken då och då, men aldrig riktigt "smårunkat" i alla fall.

Har helt klart märkt en del positiva effekter. Får mycket lättare stånd när jag ska ha sex med min flickvän, och det är ju den effekten jag har varit ute efter när jag började med no-fap. Detta är en stor skillnad jämfört med tidigare, då jag hade rätt stora problem med detta. Nu får jag stånd nästan direkt. Dock händer det fortfarande att dicken slaknar under sexet. Har faktiskt inte sprutat än under sex med henne, så jag har kört på "no ejaculation" helt och hållet.

Händer då och då att jag får stånd när jag tänker på sex också, men inte alltför ofta. Måste säga att jag inte har haft några större svårigheter med att klara no-fap än så länge faktiskt. Det har bara varit vid några enstaka tillfällen som jag blivit riktigt sugen på en wank. Ska bli jävligt intressant att se vart detta leder dock.

Ska väl även sägas att jag nog är något äldre än de flesta användare på detta forum, vilket gör att det kanske inte är lika svårt för mig att klara av detta som får en brunstig 19-åring. Vid den åldern är man ju kåt dygnet runt Big Grin

Kul att höra! Bra jobbat.
2015-01-17,20:37,
Inlägg: #2836
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 17
Nu börjar nofap mindfucka hela kroppen och psyket. Hittills sjukaste dagen, ingen timme är den andre lik for real. Är en hel symfoni av känslor som strömmat under dagen. Har nästan gråtit, har haft guldhumör osv. Verkligen sick det som händer nu.

För det första hade jag svårt att somna inatt igen, varit så flertalet nätter nu:/ Hursom vaknar med årets hittills största och hårdaste morgonstånd som fullständigt lyfter täcket. Med takt jag går upp funderar jag hur jag mår (har mått riktigt riktigt bra föregående dagar). Humöret börjar plötsligt drastiskt dala till något "helt avslappnad och tom blick, no feelings direkt men en liten läskig touch av chock." Inom några minuter börjar jag känna mig lite halvt nere. Drar till en polare rätt fort vid 8tiden och vi drar o fiskar till 15. Alltså under denna tiden är det blandning av känslor, inga jättestarka symptomer men blandat mellan deppig-nere-ok-glad men inte "riktigt guldhumör". Känner att något tar emot, vill vara på guldhumör idag igen men hjärnspökena säger nej.

Drar till gymmet vid 16 och cyklar dit med riktigt pepp humör, tänker i banor som att jag ska ta ut mig så sjukt hårt nu, börja köra stenhårt varje pass hela året. Verkligen rätt tankegångar. På gymmet gör jag årets bästa pass så långt, pressar stenhårt, får även flertalet blickar på gymmet som jag känner till sen innan. När jag är klar vilar jag en stund i omklädningsrummet, tar gainern, sjukt avslappnad. Drar in i duschen och tänker typ bara på brudar, kan inte släppa allt med sex. Får halvt stånd, LOL (kul i offentligt omkädningsrum). Strax efter detta dippar humöret rejält igen, riktigt nere, på gränsen till tårar när jag cyklar hem. (det sjuka är att jag är rätt härdad mot sånt egentligen, senaste gången var i våras under nofap med). Dvs någon sorts översvämning av negativa känslor. Humöret har därefter pendlat upp o ner hela tiden. Mycket märklig dag. Har även blue balls som grädde på moset. Har knappt haft stånd, mestadels varit okåt idag. Har dock mycket energi.

Funderade om det är flatline som spökar eller något. Minst sagt udda dag. Alldeles för lång reflektion men det får vara så.
2015-01-19,03:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-19,03:47 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2837
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hej grabbar!

Jag frågar er som började vid nyår, har ni fortfarande sömnproblem till och från?
För jag kan absolut inte sova inatt, och har varit lite till och från.

Efter jag började med zink har jag blivit _mycket_ mer djurisk.
Tänker på dominant sex ofta och mest hela tiden. Det är inget ljug, varför skulle jag ljuga om det liksom. Känner av det starkt!
Efter att ha läst så mycket + hört så mycket om no-fap.
Så vill jag verkligen få denna till en livsstil, dvs att sluta helt med porren och runket.
Hoppas verkligen på att sömnbesvären lägger sig.


Dock har jag lite dåliga vanor som säkert påverkar också

* Äter mat ofta ganska sent. 21-22 ibland
* Läser inte alltid, utan ligger och tittar i mobilen

Är inte speciellt orolig för framtiden, då jag tänker "allt löser sig"
Det går bara inte att sova.
Hoppas det hjälper att läsa 30min innan sängen!
Har läst ut "models" och tänkte börja läsa "The game".
Har faktiskt inte läst hela den!

Sedan ska jag hoppa på ett diet-schema jag fått av, eller snarare köpt av en gymnisse. Orkar inte läsa massa bullshit på forum "Vad som är bäst" så han får fixa kosten åt mig. Ser det som en investering.

Är det ingen tidigare Maraton-runkare i tråden som vill träda fram?
Behöver lite underhållning i tuffa tider!
2015-01-19,08:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-19,09:27 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #2838
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag undviker att öht tänka på sex eller liknande. Stoppar tankarna och/eller gör något praktiskt. Det är en fälla som bör undvikas. Har btw slutat röka, köpt nikotintuggummin nu i början för att inte hjärnan ska ta koll på mig helt och hållet.

Edit. Kommer förresten sluta posta här så länge forumet är öppet. Orka med ett CR 2.0
2015-01-19,11:06,
Inlägg: #2839
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-19,08:53)krokodilen Skrev: Jag undviker att öht tänka på sex eller liknande. Stoppar tankarna och/eller gör något praktiskt. Det är en fälla som bör undvikas. Har btw slutat röka, köpt nikotintuggummin nu i början för att inte hjärnan ska ta koll på mig helt och hållet.

Edit. Kommer förresten sluta posta här så länge forumet är öppet. Orka med ett CR 2.0

Men tar du zink? Gymmar du?
Har börjat med tillskott och att träna hårdare och det har absolut satt igång sexlusten mer
2015-01-19,14:08,
Inlägg: #2840
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag har haft sömnsvårigheter till och från nu senaste 2 veckorna. Märkbar skillnad mot tidigare. Känns som att jag har för mycket energi så har svårt att koppla av. Har iofs ätit sista kvällsmålet vid 11tiden + proteinshake vilket innehåller aspartam om det nu kan påverka. Har iaf lagt målen tidigare nu och ändrat sovtimmarna något och har inte haft några bekymmer efter det.

Drömmer något sjukligt mycket nu, läskigt verkliga är dem också. Ofta handlar de om saker jag gjort eller tänkt på under dagen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,429 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 132 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}