LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-03-22,17:23,
Inlägg: #161
Symptom utav att sluta runka!
Sparris Skrev:Igår hamnade jag i värsta dalen.

Det var inte förens idag som jag tänkte på humörsvängningar i samband med detta, när jag kom på mig själv med att bli fullständigt inkapslad i känslorna av olika låtar.

Jag är skadad...

Ye man, humörsvängningar är vanligt. Det är ett bevis på att du satana är beroende av porr-runk gosse, KEEP IT UP!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-22,17:32,
Inlägg: #162
Symptom utav att sluta runka!
Sparris Skrev:Igår hamnade jag i värsta dalen.

Det var inte förens idag som jag tänkte på humörsvängningar i samband med detta, när jag kom på mig själv med att bli fullständigt inkapslad i känslorna av olika låtar.

Jag är skadad...

I know what you mean. Hade en dag runt vecka 2-3 då jag helt seriöst satt i flera timmar och bara stirrade på min datorskärm utan att göra nåt. Kände mig sjukt jävla deppig. Det tokvände på en sekund, och jag sprang runt och garvade och började städa och göra listor över saker och en massa skit. Detta stabiliseras allt mer efter tiden, keep it up my brother!
Bloddopad av Satan
2012-03-22,17:36,
Inlägg: #163
Symptom utav att sluta runka!
Vi är så jävla konstiga.
2012-03-22,17:40,
Inlägg: #164
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:I know what you mean. Hade en dag runt vecka 2-3 då jag helt seriöst satt i flera timmar och bara stirrade på min datorskärm utan att göra nåt. Kände mig sjukt jävla deppig. Det tokvände på en sekund, och jag sprang runt och garvade och började städa och göra listor över saker och en massa skit. Detta stabiliseras allt mer efter tiden, keep it up my brother!

HAHAHAHHA Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-22,18:34,
Inlägg: #165
Symptom utav att sluta runka!
Rent hypotetiskt, man ska/får inte runka till något naket egentligen då det borde klassas som porr?
T.ex mms man fått av brudar + eventuella videos borde också vara No Go?
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-22,18:53,
Inlägg: #166
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:I know what you mean. Hade en dag runt vecka 2-3 då jag helt seriöst satt i flera timmar och bara stirrade på min datorskärm utan att göra nåt. Kände mig sjukt jävla deppig. Det tokvände på en sekund, och jag sprang runt och garvade och började städa och göra listor över saker och en massa skit. Detta stabiliseras allt mer efter tiden, keep it up my brother!
Haha, den där plötsliga motivationen kände jag av!
Evilvalle Skrev:Ye man, humörsvängningar är vanligt. Det är ett bevis på att du satana är beroende av porr-runk gosse, KEEP IT UP!
Det ska jag, no question about it!
[SIZE="1"]Core of R.U.L.E[/SIZE]
2012-03-22,20:49,
Inlägg: #167
Symptom utav att sluta runka!
Var med om nåt cp idag. Är inne på min 7:e dag av no runk. Går på bussen kåt som fan, går å sätter mig så jag ser bak i bussen. Några säten bort sitter en söt brunnet. Jag vet inte varför jag gör det men jag börjar stirra på henne. Börjar fantisera hur hon är i sängen. Hon märker att jag tittar hon vänder ner blicken, upp å ner upp å ner. Jag bara fortsätter att stirra. Tro fan sen att när jag går av vid min hållplats så går hon oxå av. Går upp bredvid mig och säger "hej" Hon öppnar upp mig wtf? Tog hennes nummer jävligt enkelt... Någon som varit med om liknande??
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-22,21:05,
Inlägg: #168
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy Skrev:Var med om nåt cp idag. Är inne på min 7:e dag av no runk. Går på bussen kåt som fan, går å sätter mig så jag ser bak i bussen. Några säten bort sitter en söt brunnet. Jag vet inte varför jag gör det men jag börjar stirra på henne. Börjar fantisera hur hon är i sängen. Hon märker att jag tittar hon vänder ner blicken, upp å ner upp å ner. Jag bara fortsätter att stirra. Tro fan sen att när jag går av vid min hållplats så går hon oxå av. Går upp bredvid mig och säger "hej" Hon öppnar upp mig wtf? Tog hennes nummer jävligt enkelt... Någon som varit med om liknande??

Såja gosse! "Whatever you feel, she feel", du förde över din kåthet på henne vilket resulterar i att hon associerar sex med dig, and thats a good thing Wink

Yeah varit med om liknande sjukt många ggr, ibland när jag varit super relaxed, andra ggr när jag varit askåt. Ser en tjej, stirrar på henne, hon glor tillbaka, sen händer inget mer. Sen efter en stund kommer hon och öppnar dig. Efter det äre öppet mål, eskalera fysiskt och f-close eller ta nummer på en gång.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-22,21:52,
Inlägg: #169
Symptom utav att sluta runka!
Hahah, fann en tråd på FB om någon som inte runkat på 8 dagar. Sen låg han och frös. Gissar på att han fick kåthetsfrossa precis som mig.
Folk råder om att han bör gå till läkaren. Big Grin

Själv är jag svag, råkade ju började om. Håhåjaja, bara till att kötta på. Blir alldeles kåtmongo av det. Älskar förändringen!
2012-03-22,22:11,
Inlägg: #170
Symptom utav att sluta runka!
hahahhaha Arctic. Såg det också häromdan! hahahah! Big Grin

Inne på andra dagen btw. Asjobbigt! Rycker i ballen!

Edit: TUNGT insecureboy!
2012-03-22,22:52,
Inlägg: #171
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy Skrev:Var med om nåt cp idag. Är inne på min 7:e dag av no runk. Går på bussen kåt som fan, går å sätter mig så jag ser bak i bussen. Några säten bort sitter en söt brunnet. Jag vet inte varför jag gör det men jag börjar stirra på henne. Börjar fantisera hur hon är i sängen. Hon märker att jag tittar hon vänder ner blicken, upp å ner upp å ner. Jag bara fortsätter att stirra. Tro fan sen att när jag går av vid min hållplats så går hon oxå av. Går upp bredvid mig och säger "hej" Hon öppnar upp mig wtf? Tog hennes nummer jävligt enkelt... Någon som varit med om liknande??

Fan vad nice, nu har man ytterliggare något att se fram emot.

Brukar kunna hålla ögonkontakt ganska bra. Men hey rörde du inte en min eller lägger du till ett litet "Pierce brosnan" smile?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-23,00:35,
Inlägg: #172
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Fan vad nice, nu har man ytterliggare något att se fram emot.

Brukar kunna hålla ögonkontakt ganska bra. Men hey rörde du inte en min eller lägger du till ett litet "Pierce brosnan" smile?

Gör som du känner, "gå in i din kropp" å känn efter vad du känner för stunden, var kongruent till den känslan så följer ansiktsuttrycket automatiskt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-23,00:42,
Inlägg: #173
Symptom utav att sluta runka!
Jag sitter hår å gråter för jag är så jävla kåt men jag får inte pilla på soldaten.... Sen gråter jag för jag vill ha Evilvalles tråd om BF Destroyer, så att jag kan börja roa mig med upptagna flickor oxå Big Grin
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-23,00:46,
Inlägg: #174
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy Skrev:Jag sitter hår å gråter för jag är så jävla kåt men jag får inte pilla på soldaten.... Sen gråter jag för jag vill ha Evilvalles tråd om BF Destroyer, så att jag kan börja roa mig med upptagna flickor oxå Big Grin

Word, Valle kom igen Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-23,00:59,
Inlägg: #175
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy Skrev:Jag sitter hår å gråter för jag är så jävla kåt men jag får inte pilla på soldaten.... Sen gråter jag för jag vill ha Evilvalles tråd om BF Destroyer, så att jag kan börja roa mig med upptagna flickor oxå Big Grin

Ah, det är inte allt för svårt alltså. Kommunicera att du är icke dömande, att du varit med flickor som har pojkvän förut, att det inte är en big deal. Tar hon upp pojkvännen så belyser du POSITIVA egenskaper med honom, dvs om hon klagar på han så säger du "Ja men han e säkert en sån där jättesnäll kille som gör allt för dig, du kan vara trygg med honom!!" etc etc, dvs frama honom till en så nice guy som möjligt (och därmed inte särskilt sexuell).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-23,01:00,
Inlägg: #176
Symptom utav att sluta runka!
Även saker som "Jag har varit med massa tjejer som har pojkvän förut... det suger att förstöra förhållanden alltså, vill inte syssla med sånt längre..." bli VÄN med dom, bjud hem dom till dig, långsam eskalering, hon måste känna den där "förbjuden frukt känslan". Du kan säga saker som "oh det här är SÅ FEL men du har SÅ FINA läppar!" när du luar dig in å kysser henne osv osv. Flickor älskar skit som e förbjudet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-23,01:09,
Inlägg: #177
Symptom utav att sluta runka!
Dhace Skrev:Vi är så jävla konstiga.
Flabbade hårt! 6månader som är the shit alltså Evilvalle - ser jag framemot! Kan ge ett generellt tips om man vill ha högre testo, ät
Saw Palmetto som förhindrar konvertering från testo till DHT med typ 18 % - alltså 18 % högre testo
2012-03-23,08:09,
Inlägg: #178
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy: Satt du å stirra non-stop eller kollade du iväg ibland? Jag menar, uppfattas man inte som ett freak om man sitter å tokstirrar på en brutta hela bussfärden?

EDIT: Valle, kan du inte köra upp en fet tråd? Vore underbart å ha allt samlat Smile)))
2012-03-23,08:37,
Inlägg: #179
Symptom utav att sluta runka!
Är inne på Day 4 utan porr eller wank. Trodde de var ok tills jag satt mig på bussen nu efter att ha varit och gymmat..
Hamnar bredvid en Cougar med superklyfta. Tvärbånge direkt och svårt att fokusera blicken.
Skjut mig någon, jag är förstörd som människa.
http://antesgbp.blogspot.com

Min resa började med en kille på 150+kg som hatade allt och alla.

Nu är jag -60+kg lättare och lever livet. Hela mitt liv har blivit en resa mot förbättring!
2012-03-23,08:54,
Inlägg: #180
Symptom utav att sluta runka!
Mössan Skrev:Insecureboy: Satt du å stirra non-stop eller kollade du iväg ibland? Jag menar, uppfattas man inte som ett freak om man sitter å tokstirrar på en brutta hela bussfärden?

EDIT: Valle, kan du inte köra upp en fet tråd? Vore underbart å ha allt samlat Smile)))

Hahah asså jag satt inte bara å stirrade på henne. Ibland så stirra jag ut genom fönstret. Men jag vände tillbaks rätt ofta å då fick jag fantasier i huvvet när jag tittade på henne. Så jag kollade på henne i perioder. Men när jag inte kollade på henne så uppfattade jag ju ändå att hon stirrade på mig Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,942 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 110 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}