LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-06-01,00:11,
Inlägg: #3101
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,00:04)golvmopp Skrev: ^Näe besvikelsen av att mitt "säkra kort" flejkade två gånger, samt att den andra tjejen sköts i sank av kass logistik. FUARRRRRRKKKKK

Aight good sir, I challenge u 2 a duel!

aaa fan, gråtrunken är farlig.


Då är det igång ! Den som failar först får nytt smeknamn #2.
2015-06-01,00:31,
Inlägg: #3102
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hoppar på, är på dag 5 men whatever. Vi säger day 0
2015-06-01,00:44,
Inlägg: #3103
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ingen som ska testa no-sprut 1 månad då? No fap 2.0?
Tänkte ge det en månad för att se hur mycket mer energi man får och observera om tjejena blir mer på osv osv

2015-06-01,00:51,
Inlägg: #3104
RE: Symptom utav att sluta runka!
Day 1 @1juni.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-01,02:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,02:06 av {2} confused....)
Inlägg: #3105
Wink  RE: Symptom utav att sluta runka!
Okej, så jag, golvmopp, danger och TITN är med då.


En "duel" utan något att förlora funkar inte. Så för lite extra motivation inför jag nu ett straff som man måste acceptera om man ska vara med.


Den som drar i snabeln, straffet bli : Vi andra som står kvar får välja signatur samt avatar till den som fappat och det ska vara minst en månad. Så fortsätter det tills en stolt no-fapper står kvar.


Regler : Fappa räknas enbart om man runkat och rört kuken i syfte att stimulera den sexuellt, och det fram till man ejakulerat. Komma i sömnen eller andra scenarion där man kommit utan att medvetet rört kuken sexuellt räknas inte.

Med undantag om man sett porr, se på porr räknas som att stimulera kuken i syfte att komma, även om man inte rör snabeln och sprutar ändå.



Detta bygger självklart också på trust. Har man failat får man komma med svansen mellan benen och skriva det här.
2015-06-01,02:08,
Inlägg: #3106
RE: Symptom utav att sluta runka!
Deal
2015-06-01,09:59,
Inlägg: #3107
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, visst.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-01,10:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,10:35 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3108
RE: Symptom utav att sluta runka!
no ejuculation dag 1/30 Cool
No fap 2.0 börjar idag och testas en månad.

Jag vill se hur mycket mer ökad energi/välmående man får, sedan vill jag observera blickar och om honor drar sig till mig mer. Ska skita i att pusha hårt denna månad utan försöka märka intressen från Girls

* bara ha sex på fyllan då det är svårt att komma
* "offra sig" och bara ha sex med absolut värda tjejer. Skiter fan i att knulla för sakens skull denna månad.

Vill ha dom riktigt fina tjejerna nu och tror att detta kan vara ett bra medel, genom att bli sjukt chill och sexuellt non-needy

2015-06-01,12:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,12:34 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #3109
RE: Symptom utav att sluta runka!
[Image: 500x1000px-LL-19784abb_what-does-fap-mean11.jpeg]

[Image: original.jpg]

[Image: must-not-fap_gp_1614255.jpg]
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-01,14:35,
Inlägg: #3110
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,10:11)ångest101 Skrev: no ejuculation dag 1/30 Cool
No fap 2.0 börjar idag och testas en månad.

Jag vill se hur mycket mer ökad energi/välmående man får, sedan vill jag observera blickar och om honor drar sig till mig mer. Ska skita i att pusha hårt denna månad utan försöka märka intressen från Girls

* bara ha sex på fyllan då det är svårt att komma
* "offra sig" och bara ha sex med absolut värda tjejer. Skiter fan i att knulla för sakens skull denna månad.

Vill ha dom riktigt fina tjejerna nu och tror att detta kan vara ett bra medel, genom att bli sjukt chill och sexuellt non-needy
Har du någon KK att vara med under tiden så du fortfarande är sexuellt aktiv istället för att bli celibat?

Anyway, ser fram emot att höra hur det går : )
2015-06-01,14:44,
Inlägg: #3111
RE: Symptom utav att sluta runka!
Viktigt som fan nu iom denna utmaning att ni inte är den killen:

[Image: I4RN5.png]

utan att ni är killen som får:

[Image: ngbbs4f40bd67dcbe3.jpg]

med andra ord syftar jag på:

[Image: 2zyjz9j.jpg]

THAT GUY.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-01,14:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,14:56 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3112
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,14:35)godsgift Skrev: Har du någon KK att vara med under tiden så du fortfarande är sexuellt aktiv istället för att bli celibat?

Anyway, ser fram emot att höra hur det går : )

Tyvärr, kommer flytta och inte ha någon KK. Men det som motiverar mig är att få den där känslan som man hade i början av no-fap. Blickar överallt och massa random öppningar här och där, folk blir trevliga osv. Händer fan sjuka saker när man inte kommer på länge.

Upplever att dessa effekter försvinner när man har sex och kommer flera ggr i veckan
känner att jag kan offra en månad för att göra detta på riktigt. Men kommer säkert bli ligga av iaf

Ska avbryta sexet om jag känner att jag håller på att komma, typ pulla och slicka. Eller bara avbryta sexet om det inte funkar att hålla tillbaka orgasmen

2015-06-01,21:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,21:14 av {2} Parafras.)
Inlägg: #3113
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag är faktiskt lite "nervös" över hur det kommer bli när man nu ligger med en ny tjej. Komma på 20 sekunder är inte roligt liksom när det är första gången med en ny och man inte vill vara kass.
Med KKn går det ju an, snackar mycket om sex och så vidare - lärt känna varann och hon vet ju hur jag är i sängen. Vill typ på komma under förspelet för att sedan köra på igen och kan hålla ut mycket längre.

15 dagar förresten. Inga problem hittills.
2015-06-01,22:48,
Inlägg: #3114
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,21:14)Parafras Skrev: Jag är faktiskt lite "nervös" över hur det kommer bli när man nu ligger med en ny tjej. Komma på 20 sekunder är inte roligt liksom när det är första gången med en ny och man inte vill vara kass.
Med KKn går det ju an, snackar mycket om sex och så vidare - lärt känna varann och hon vet ju hur jag är i sängen. Vill typ på komma under förspelet för att sedan köra på igen och kan hålla ut mycket längre.

15 dagar förresten. Inga problem hittills.
Under no fap brukar det inte vara några problem att få upp kuken igen rätt snabbt efter man haft haft sin premature ejaculation. Minns att jag körde på samma strategi, accepterade att jag kom skitsnabbt första gången och körde all in på round 2 istället. Så relax brother, its no biggie : )
2015-06-02,10:56,
Inlägg: #3115
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,22:48)godsgift Skrev: Under no fap brukar det inte vara några problem att få upp kuken igen rätt snabbt efter man haft haft sin premature ejaculation. Minns att jag körde på samma strategi, accepterade att jag kom skitsnabbt första gången och körde all in på round 2 istället. Så relax brother, its no biggie : )

Sist gick den inte ens ner, men ändå. KAN ju bli ett avbrott.
2015-06-02,11:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-02,11:15 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #3116
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det här med att komma för tidigt verkar va nåt folk fått från filmer att det är så farligt. Är man inte en kedjerökande 90-åring bör man väl kunna få upp den igen ganska snart. Med tiden ökar väl uthålligheten ändå förmodligen =). Man tränar sig ju att komma för tidigt via runk, sällan man orkar hålla ut i en timme när man runkar, haahaha.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-02,11:15,
Inlägg: #3117
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-02,10:56)Parafras Skrev: Sist gick den inte ens ner, men ändå. KAN ju bli ett avbrott.

Kungen av jizz här,

Under no-fap så har jag haft stora problem med att komma väldigt fort, blanda det med inexperience o excitement o jag sprutade ofta i byxorna bara av att hångla,ta p å varandra, smeka tjejen etc.

Detta har dock löst sig med tiden, desto mer experience - desto lugnare nerver I guess. Hur som helst så är det ingen big deal o de jag varit med har inte brytt sig, flesta tycker det är nice att man kan knulla 4 ggr på en halvtimme. Det mesta handlar dock om hur du hanterar situationen, ta det med en klackspark, en no big deal-attityd så är det lungt ju!

Sen om du vill gå hardcore så kör ass work som Godsgift tipsat om, funkar jävligt bra!
2015-06-02,15:40,
Inlägg: #3118
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-06-01,02:00)confused... Skrev: Okej, så jag, golvmopp, danger och TITN är med då.


En "duel" utan något att förlora funkar inte. Så för lite extra motivation inför jag nu ett straff som man måste acceptera om man ska vara med.


Den som drar i snabeln, straffet bli : Vi andra som står kvar får välja signatur samt avatar till den som fappat och det ska vara minst en månad. Så fortsätter det tills en stolt no-fapper står kvar.


Regler : Fappa räknas enbart om man runkat och rört kuken i syfte att stimulera den sexuellt, och det fram till man ejakulerat. Komma i sömnen eller andra scenarion där man kommit utan att medvetet rört kuken sexuellt räknas inte.

Med undantag om man sett porr, se på porr räknas som att stimulera kuken i syfte att komma, även om man inte rör snabeln och sprutar ändå.



Detta bygger självklart också på trust. Har man failat får man komma med svansen mellan benen och skriva det här.
Hoppar gärna på tävlingen! Smile

(2015-06-01,10:11)ångest101 Skrev: no ejuculation dag 1/30 Cool
No fap 2.0 börjar idag och testas en månad.

Jag vill se hur mycket mer ökad energi/välmående man får, sedan vill jag observera blickar och om honor drar sig till mig mer. Ska skita i att pusha hårt denna månad utan försöka märka intressen från Girls
* "offra sig" och bara ha sex med absolut värda tjejer. Skiter fan i att knulla för sakens skull denna månad.

Vill ha dom riktigt fina tjejerna nu och tror att detta kan vara ett bra medel, genom att bli sjukt chill och sexuellt non-needy
Word på allt brother! Spot on.
(2015-06-02,11:14)TonightIsTheNight Skrev: Man tränar sig ju att komma för tidigt via runk, sällan man orkar hålla ut i en timme när man runkar, haahaha.
fast tbh det där tror jag är ytterst individuellt. Hört/läst om "death grip", dvs ett grepp kids utvecklar i unga tonår för att runka så fort som möjligt för att man bor med päronen, tight med tid osv. Dvs superrunka för o komma dirr.

Personligen så har jag aldrig runkat så, iaf inte vad jag minns. Jag har heller aldrig haft problem med att komma tidigt vid sex (dvs så tidigt att det blir pinsamt, hört polare som bokstavligt talat kommit inom 30s). Har alltid gillat att dra ut på det och tror jag omedvetet tränade mig för att hålla mig inom sex då! Så något positivt man fick ut av alla dessa timmars runkande haha.
2015-06-02,17:58,
Inlägg: #3119
RE: Symptom utav att sluta runka!
För egen del kommer jag fortare under nofap då min kuk blir mer känslig för beröring. I de fall jag kommer lite väl fort brukar jag vara ärlig och säga att jag kör en tävling med en kompis vem som kan hålla sig från att runka längst. Därför det gick fort, no big deal. Jag brukar dock knappt förlora ståndet efter första sprutet så det brukar vara att köra på rätt snabbt efter.
2015-06-02,19:19,
Inlägg: #3120
RE: Symptom utav att sluta runka!
När jag komemr fort säger jag bara: "du var så jävla skön". Inga jävla ursäkter!
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,654 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 75 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}