LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era "rutiner"
|
2012-03-29,22:18,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Ordet "rutiner" har på senaste tid fått en väldigt negativ klang i Pick Up världen. Antagligen på grund av faktumet att det associeras med indirekt/mystery method PU som i sin tur enligt många går hand i hand med ren manipulation.
Well fuck that shit. Alla som vet NÅT om pick up eller socialt samspel i övrigt är väl medvetna om att det hela i 99% av resan är ett stort spel. Så för att vinna detta skitet och ta sig till toppen är det lika bra att ha några ess i ärmen. Dela med er av era, för nu kommer jag alldeles strax att dela med mig av mina. Peace |
|||
2012-03-29,22:48,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Disqvalificeringar från min PU keynote:
Citat:Säg att du gillar blondt hår om hon har mörkt. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-03-29,22:48,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Delibirate illogicaly från min PU keynote:
Citat:Jag älskar dig [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-03-29,22:51,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
ASD killers / Sexual barriers / Sexual framing från PU keynote:
Citat:ASD killers [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-03-29,23:32,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Evilvalle Skrev:Om hon gäspar - stoppa fingret i hennes mun. AHHAHAHAHAHA
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-04-04,19:13,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Vad hände med denna btw? Jag har sämre fantasi än en sköldpadda på morfin när det gäller att komma på shit att säga, tyckte det var jävligt intressant läsning.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-04-04,19:22,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Skulle egentligen posta mina gamla word-dokument här men märkte att jag gjort av med dom. Så håller på o nyskriver det jag har kvar i huvudet. Pausar kanske tråden och öppnar den igen när jag är klar
|
|||
2012-04-04,20:12,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Min rutin:
Steg 1: Töm sjuttis koskenkorva Steg 2: ?????????
Bloddopad av Satan
|
|||
2012-04-08,17:38,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
testat valles shit, herregud vad bra, och förstår verkligen hur rutiner kan hjälpa utvecklingen, ska sätta mig ner och skriva ner nåt schysst eget material i dagarna och posta här efter lite field testing =)
|
|||
2012-04-08,18:34,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Spider Skrev:testat valles shit, herregud vad bra, och förstår verkligen hur rutiner kan hjälpa utvecklingen, ska sätta mig ner och skriva ner nåt schysst eget material i dagarna och posta här efter lite field testing =) Bra att du kom till insikt med det, tänkte efter din tråd "Varför rutiner är dåliga" |
|||
2012-04-08,19:26,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
alpha dawg Skrev:Bra att du kom till insikt med det, tänkte efter din tråd "Varför rutiner är dåliga" yeah well jag har känt att det är nåt jag inte har fattat, vilket är varför jag funderat så jävligt över rutiner...now i see |
|||
2012-04-09,00:56,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
"Du håller min hand som min farmor håller min penis" HAHAHA fan vad jag skrattade, fan vilken skev line hahah.
OT: Sånna här rutiner är ju bara skitroliga, tack Valle jag kommer sno en del av dom , o använda dom som inspiration till att komma på eget skit. |
|||
2012-04-09,01:55,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Dhace posta din skit!
|
|||
2012-04-22,18:49,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Numberclose rutin:
Räck över mobilen mitt under konvon och säg " skriv"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2012-08-16,11:33,
|
|||
|
|||
Era "rutiner"
Buuuuump. Skriv era rutiner!
|
|||
2017-10-30,14:37,
|
|||
|
|||
RE: Era "rutiner"
den här tråden borde va mer aktiv!! Tror inte jag använder så många rutiner, brukar köra "playfull takeaways" eller vad det heter
annars: "Vilka är du här med" - för att avväpna dom |
|||
2017-10-30,16:19,
|
|||
|
|||
(2017-10-30,14:37)resorb Skrev: den här tråden borde va mer aktiv!! Tror inte jag använder så många rutiner, brukar köra "playfull takeaways" eller vad det heter I vilket sammanhang använder du den rutinen? Och hur menar du att den "avväpnar dem"?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
|
|||
2017-10-30,16:24,
|
|||
|
|||
Hehe formulerade mig fel, säge det för att få reda på vilka hon är ute med och då vet jag vilka jag ska få att gilla mig. Samt att man då får reda på om hon är henne med sin kille/bror/osv som gör att man måste anpassa sitt game. Eller om hon är med 6 tjejkompisar som alla ska sova hos henne osv osv
|
|||
2017-10-30,16:31,
|
|||
|
|||
(2017-10-30,16:24)resorb Skrev: Hehe formulerade mig fel, säge det för att få reda på vilka hon är ute med och då vet jag vilka jag ska få att gilla mig. Samt att man då får reda på om hon är henne med sin kille/bror/osv som gör att man måste anpassa sitt game. Eller om hon är med 6 tjejkompisar som alla ska sova hos henne osv osv Aha, nu kopplar det, mkt bra standardfråga för att veta vad man har att göra med! Den klassiska frågan: "hur känner ni varandra" är oxå nice i grupper och borde användas som standardfråga i alla gruppsets. Frågan öppnar även upp för tillfällen att retas och skapa "skojkonflikter" mellan personerna i gruppen, t.ex. kalla den äldsta tjejen för "jaha, så du är barnvakt ikv " och säga att ens target verkar inte kunna bete sig ute ikv (som en indirekt neg mot sitt target).
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
|
|||
2017-11-02,17:50,
|
|||
|
|||
(2017-10-30,16:31)Entreprenören Skrev: Aha, nu kopplar det, mkt bra standardfråga för att veta vad man har att göra med! Håller med helt! Alltid haft bäst resultat när den sortens gruppdynamik har skapats och jag själv kan styra åt det hållet jag önskar. Jäkligt effektivt och underhållande för att du ska bli "godkänd". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden? | Bubblan | 12 | 8,046 |
2013-08-14,13:53 Senaste inlägg:: Bubblan |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}