LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Antal approacher per lay/nummer?
2012-07-05,00:08,
Inlägg: #2
Antal approacher per lay/nummer?
När jag var riktigt på G så hade jag kvällar lite här och där då jag låg med första jag approachade, dock fick jag ofta mkt hjälp pga den social proof och preselection jag byggt upp i staden, de flesta visste vem jag var.

Med det sagt så hade jag också kvällar då jag blev blown out som en jevla galning.

De "bästa" i communityt fokuserar sällan på att få "just den där tjejen", när man varit med ett X antal heta tjejer så bryr man sig inte särskilt mycket alls, detta gör ofta att man blir rätt lat i sin approach och bara säger det man tycker på en gång - detta funkar ibland, ibland inte. Oftast går man ut, småsnackar med i stort sett alla man ser (inte långa konversationer, mer slänger ut små kommentarer, får en kommentar tillbaka och går sedan vidare) - dvs bygger upp ett momentum, hånglar med ett par stycken, tar några nummer och i slutet av kvällen hittar man ofta nån man går hem med (som man endra pratat med tidigare eller som man approachar just då).

Går man från början direkt hardcore style så blir även de bästa blown out en hel del, särskilt om man gör det innan klockan ens slagit 00.


Fokus bör ej vara på det där, fokus bör vara på att bygga upp en frame där man inte bryr sig vad folk tycker, där man känner att man kan uttrycka sig själv till 100% - när man väl når detta stadie (vilket man gör mer och mer med tiden, med det inte sagt att det är en väg av bara massa failure dit, man har kvällar då man verkligen hamnar i det där flowet och får success) -> så blir hela gamet väldigt väldigt simpelt och snart nog har man fler flickor än vad man har tid med.

Med det sagt så bör man såklart tänka efter vad i helvete man sysslar med om man gått ut 1 år och approchat utan att fått någon success att tala om.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Antal approacher per lay/nummer? - av TheD - 2012-07-04,23:55
Antal approacher per lay/nummer? - av Evilvalle - 2012-07-05,00:08
Antal approacher per lay/nummer? - av TheD - 2012-07-05,02:26
Antal approacher per lay/nummer? - av TheD - 2012-07-05,11:03
Antal approacher per lay/nummer? - av TheD - 2012-07-05,11:30
Antal approacher per lay/nummer? - av devil - 2012-07-05,23:06
Antal approacher per lay/nummer? - av TheD - 2012-07-07,16:34

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är antal ligg viktigt för er? Bubblan 20 15,480 2015-01-07,22:40
Senaste inlägg:: Nalirot
  Naken norrman med bra självförtroende fixar tjejers nummer sjoggaa 8 4,211 2013-10-21,17:33
Senaste inlägg:: svalan
  Vad är nyckeln till att bli bra på DIREKT dagtids approacher (Daygame)? assassin 6 2,835 2012-05-08,20:12
Senaste inlägg:: Kinezz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}