LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer och sex - chatt konvo
|
2012-12-24,00:41,
|
|||
|
|||
Tjejer och sex - chatt konvo
Vettorazzi Skrev:Ja, det är en naturlig känsla. Men det är stor skillnad på att erkänna känslan för vad den är, avundsjuka och rädsla att bli sårad (igen, fullt naturligt), och att rationalisera det som att det är tjejens fel genom att det är hon som är äcklig. De flesta män rationaliserar det så, medvetet eller undermedvetet, men så är de flesta män jävligt chode med. +1 på Stridskuken. Som svar: Du är efterbliven, eftersom du väljer att tolka mitt svar på det sätt som passar dig. Läs det jag skrev igen och säg mig vilken del som tyder på rädsla/osäkerhet. Men jag har rätt och du är smart, så om du läser och tänker igen så kommer du inse att jag har rätt. Ja, jag drar likhetstecken på val av PARTNER och karaktär/impulskontroll , dvs inte ett jävla engångsligg. Sen finns det, som du själv bekräftar, tjejer med bra karaktär men som har gjort ett medvetet val att leva promiskuöst, fine. Om du på riktigt skiter i om din partner har varit med 200 eller 2 personer tidigare, så är det helt okey, däremot är det något som jag tar hänsyn till. Men det beror inte på osäkerhet eller rädsla, endast till värderingar som jag har för ett förhållande och förtroende. Det gäller inte enbart sex.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}