LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
|
2012-08-20,22:19,
|
|||
|
|||
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Ragnarök Skrev:Sen är det som med allt. Är man duktig i det får man brudar. Spelar ingen roll i vad. Är du bland de bästa får du tjejer som är efter dig. Särskilt de som gillar sporten/aktivieten du håller på med. Och bodybuilding är populärt bland massa killar, även sådana som inte tränar vet liksom vem Ronnie Coleman eller Arnold är. Okej, du får kanske inte brudar om du har världens största frimärkssamling. Men de som levt livet vet vad jag menar. Jag vet en tjej som spelar handboll som i tvåan på gymnaiset hade knullat med 9 st i deras bästa lag. Jag själv var elit i en sport, och var uppe och slogs i Sverigetoppen (vill int säga vilken av anonymitesskäl) och alla tjejerna som var i min klubb dregglade efter mig. Tyvärr inte alltför många som fanns i klubben dock. haha. Är du duktig (därav stora muskler - då är du "duktig" gymmare) = insta respekt av en stor grupp människor = attraktiv + det rent biologiska med utseendet och testot om du har stora muskler Yep, dominera din demographic. Men alltså, jag har sett bitiga snubbar på gymmet med riktigt fula flickvänner och så med. Typ en snubbe som ser ut att vara skitstark (och är det, 170 kg bänk etc) med gaddningar över hela kroppen och alltid iklädd snygga kläder, jävligt alfahanne, tränar alltid med sin tjej som är typ en 5a-6a. Så det är ju inte garanterat direkt, men yeah lär ju work wonders för de flesta.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}