LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
|
2012-08-20,18:50,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-20,21:06 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Evilvalle Skrev:LOL truth, workout center som jag tränar på äre typ 60-70% roidare, i stort sett varenda jävel har haft med sig sin hottie nån gång, alltid asfräscha chix. Jepp. Den här killen tränar e typ alltid samtidigt som jag på gymmet. http://www.jesperrosberg.se/ Jesper Rosberg. Han är väldit blyg, osäker och rätt chodeig sådär. Jävla disciplin såklart, vilket är attraktivt ifs. TIll och med han har riktigt heta brudar han hånglar med på gymmet ibland. Man får ett jävligt bitigt intryck av honom kan jag ju säga Sen är det som med allt. Är man duktig i det får man brudar. Spelar ingen roll i vad. Är du bland de bästa får du tjejer som är efter dig. Särskilt de som gillar sporten/aktivieten du håller på med. Och bodybuilding är populärt bland massa killar, även sådana som inte tränar vet liksom vem Ronnie Coleman eller Arnold är. Okej, du får kanske inte brudar om du har världens största frimärkssamling. Men de som levt livet vet vad jag menar. Jag vet en tjej som spelar handboll som i tvåan på gymnaiset hade knullat med 9 st i deras bästa lag. Jag själv var elit i en sport, och var uppe och slogs i Sverigetoppen (vill int säga vilken av anonymitesskäl) och alla tjejerna som var i min klubb dregglade efter mig. Tyvärr inte alltför många som fanns i klubben dock. haha. Är du duktig (därav stora muskler - då är du "duktig" gymmare) = insta respekt av en stor grupp människor = attraktiv + det rent biologiska med utseendet och testot om du har stora muskler
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}