LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P
|
2012-09-08,01:37,
|
|||
|
|||
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P
Tja!
Blev för ett år sedan dumpad och kände att en förändring behövdes. Har senaste året läst på lite om diverse teorier, snackat med en hel del tjejer och även haft viss framgång, men inte i närheten av den jag vill ha. Nånting saknas.... Känns som jag alltid snubblar vid mållinjen. En polare tipsade om den här sidan, hoppas det finns någon som kan hjälpa Behöver bara några råd kring följande: 1; Hur man dissar på ett snyggt sätt. Oftast blir dissarna lite väl hårda och i början så dissade jag till höger och vänster. Problemet sen blev ju: varför fortsätter killen som rådissade mig att prata med mig? Ska man köra på push-pull, dvs ge bekräftelse och sen dra ifrån den hela tiden? Vad funkar bäst för er? Vissa verkar ju ha övergett hela iden med att vara "taskig", men jag personligen gillar att retas med glimten i ögat, så det funkar ju på den nivån. 2: hur reagera om en tjej börjar snacka om andra killar hon träffar/har träffat? Köra nåt småkaxigt och visa intresse som typ "härligt! Då har du nån att mysa med när inte du och jag har vilt sex " eller vara mer dissig och säga "Tur att nån gillar dig iaf..." Ignorera helt? Blir alltid helt ställd när sånt kommer upp och jag känner att det inte är värd att slösa nån mer tid. Snackar lite med en tjej som visar stort intresse, men som dejtar nån snubbe sen tidigare. Att höra henne säga "Nu är jag påväg dit!" ena sekunden för att nästa prata om hur trång hon är fuckar lite med min skalle tyvärr och man tappar fokus. Läste nånstans att man ska trycka ner dåligt beteende och uppmuntra bra. Hur gör man det bäst utan att det verkar klängigt och förutsägbart? Nämner hon att hon träffar nån kille känns det som världens svartsjukegrej om man börjar dissa honom, men samtidigt verkar man inte intresserad alls om man bara säger "nämen va kul " Känns lite best friend-varning på den... 3: Hur får man en tjej att jaga en? Känns alltid som om det är jag som måste styra upp så att man ses, vilket är trist. Man vill ju få spontana "Kom hit " sms... 4; Om en tjej dissar dig, säg att hon inte svarar på dina sms eller bara är allmänt fittig. Hur beter du dig då när hon väl hör av sig.? Säg att hon är fett kall, ni hörs inte på en månad, sen hör hon av sig och ba "Hur e läget? " Låtsas som inget har hänt eller ta avstånd och vara kall tillbaks? 5: Säg att du frågar en tjej om ni ska ses. Hon kan inte. Du frågar igen, och hon kan inte då heller. Skriter du i hela grejen eller väntar du några veckor och provar igen? Vissa frågor kanske verkar löjliga, fan vet jag. Men att få dom lösta skulle definitivt vara en knuff i rätt riktning. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av Drönare - 2012-09-08,01:37
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av Evilvalle - 2012-09-08,04:20
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av Drönare - 2012-09-08,23:39
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av Evilvalle - 2012-09-11,14:01
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av Drönare - 2012-09-15,14:41
Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P - av russel - 2012-09-15,16:24
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hjälp, dejtingtips åt en nybörjare? | Wafx | 0 | 2,143 |
2015-03-21,12:29 Senaste inlägg:: Wafx |
|
Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! | Mindful | 6 | 5,283 |
2013-10-17,15:50 Senaste inlägg:: Mindful |
|
Byhåla! (behöver hjälp) | Roppe | 9 | 5,461 |
2013-02-25,23:13 Senaste inlägg:: Vettorazzi |
|
Några snabba frågor svar uppskattas! | Anonymous | 10 | 5,519 |
2012-06-14,14:53 Senaste inlägg:: TonightIsTheNight |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}