LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2012-10-01,08:26,
|
|||
|
|||
Symptom utav att sluta runka!
Commander Skrev:First try nu. Uppe i 8 dagar (5 dar sen sex senast). Vaknade imorse efter en skapligt erotisk dröm och hade morgonstånd delyyyyx! Iskall dusch och en morgonjogg löste det. Men det värsta är ta mig fan nu när man ligger i sängen och ska sova. Går på ren viljestyrka nu för att inte dra en Tarzan.... Inte orkat läsa igenom tråden men vad fan kan jag göra för att inte bli sugen? Eller iaf dämpa suget på att runka. Dämpa sug, ja alltså du kan ju tex ta munstycket från duschen på ollonet, dra kuken längs en husvägg, men försök istället att kanalisera skiten på saker. Att exempelvis dra ut och gamea vore väll den bästa lösningen? Dra och gymma, gör saker. Bli produktiv. Kind of, jag menar med no fap så blir det "its only one way out", och innebär det att man kommer att dra hem fettovalen i glasögon i slutet på kvällen bara för att tömma pungen? Det behöver inte alls va så. Sexuell underton m.m framhävs utan konstigheter med detta och jag skulle säga att det är drivet man vill åt. Jag menar jag har haft en torka i någon månad= inte tömt pungen på en månad. Man blir helt tokig i one way och du tvingar dig ut och förbättra game. Sen håller jag med om att man gillar känslan att vara cp kåt 24/7 för man känner sig typ mer "alert" och "vakenhet"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,896 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 162 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}