LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2012-10-08,22:07,
|
|||
|
|||
Symptom utav att sluta runka!
Själv har jag aldrig haft nått issue med porr eller ser mig knappast som porrskadad. Men kände ändå för att testa detta for the lulz när jag hittade tråden för en vecka sen då ni snackar så jäääävla gott om att inte dra i kuken. Så började No-runk med start förra tisdagen, så har kört en vecka strax.
Styrde dock en jävlig het blondin i lördags, och faaaaaan va fort jag kom. Alltså 5 dagar utan utlösning gjorde rejält mkt större skillnad än vad jag trodde i min performance. Alltså hur ser ni på det? Är det värt att inte runka alls om det görs på bekostnad av att de brudar man knullar knappast ser en som den stallion man är? Känns ju rätt oklart att styra sexy ladies med dirty talk och sen spruta efter 5 minuter. Knullade twice på natten o en gång på morgonen, men kom fan rejält mkt fortare än vanligt alla gångerna. Såsom jag tolkat fenomenet så handlar det mest om att folk som är typ gravt beroende av porr kan må dåligt när de slutar runka. Och som för alla beroenden så är det ju såklart bra att bryta dem. Men för mig som inte har några issues, whats the point? Frågor: 1. Är det så jävla farligt att dra en runk i veckan? 2. Vad är skillnaden mot att köra no runk at all? 3. Är det värt att köra inge runk om man inte är "beroende" & resultatet endast blir att man kommer fort när man knullar? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,874 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 27 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}