LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
|
2012-12-06,20:42,
|
|||
|
|||
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Det gick bra! Fick henne skratta, fick lite osäkra IOI. Hon hade inte en direkt stadig blick på mig, men hon kliade sig mycket på nacken och höll på med håret. Vi drack kaffe, hon skulle hämta mer och frågade ifall jag skulle ha på fyllning.
Jag sa nej, men hämta servetter. Hon gick och hämtade sitt kaffe men glömde servetterna -Tog du inte med servetterna? - oj förlåt *går och hämtar dem* sen när hon kommer tillbaka sa jag *Tack fan vad snäll du är * klappar henne på höften* - haha är jag en hund eller? - ja. Vi fortsätter prata, jag är tillbaka lutad och avslappnad. Vi pratar om saker vi hade gemensamt, hon gillar att spela COD, Rebubbled och tycker om att se på Dexter. Jag sa *Fan du växte precis dubbelt så stor i mina ögon, sjukt najs med en tjej som gejmar" - haha tack * tar sig i nacken* Jag försökte att vara fysiskt... men det var svårt, vi hade ungefär en meter avstånd ifrån varandra, kändes dumt när jag lutade mig fram och smekte henne på baksida arm när hon dryg en snygt historia. Men efter fikan så väntade vi på bussen, jag sa att jag tyckte fikan var skit trevlig och att vi borde göra något till helgen, men hon fick bara säga ja ifall hon verkligen ville, inte för att vara snäll. Hon sa ja det vill jag, men jag är ledig ifrån jobbet och hade planerat att dra u o festa och shoppa, så får se om jag får tid. Jag sa okej och att hon fick höra av sig. Senare på kvällen så hade jag fixat jobb så slängde iväg ett sms : Jahapp jag och mina vänner skapade precis ett företag lite sådär spontant" sen bablade vi på, sen så skrev jag *Glöm inte att höra av dig om helgen* - *haha yes* - Godnatt - Godnatt. Sen dess har jag inte kontakt henne. Min plan är att vänta tills hon kontaktar mig, ifall hon inte gör det, hennes lost. Move on till nästa tjej. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Komma tillbaka med en brud | Mrniceguy | 2 | 1,604 |
2018-10-18,21:00 Senaste inlägg:: Mrniceguy |
|
Brud slutade skriva av okänd anledning | Dikterad | 5 | 6,488 |
2015-03-20,04:41 Senaste inlägg:: Ragnarök |
|
Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? | sjoggaa | 1 | 1,870 |
2013-05-07,22:27 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
Brud som inte vågar(?) ses | Overlord | 10 | 5,501 |
2012-03-03,23:54 Senaste inlägg:: Avager |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}