LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komma tillbaka med en brud
2018-10-17,00:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-10-17,00:16 av {2} Mrniceguy.)
Inlägg: #1
Komma tillbaka med en brud
Det fuckade sig med en brud jag hade öppet förhållande med för en vecka sedan, hon sa typ hon behöver en paus och noll kontakt.
Respekterade det (Jag har läst tråden i relationsdelen och följer det smärtsamt.) och sa fine om du vill tar vi ett break och har under veckan tinder dejtat vilket jag lagt ut diskret i en snap story. (Creepy i know), igår skrev hon random godnatt, idag skrev hon att hon vill komma förbi och hämta böcker (Vilket hon inte behöver på flera veckor, vilket hon sa vid breaket specifikt att hon inte tänkte hämta på flera veckor) imorgo, undrar om jag ska fortsätta vara kall och ge böckerna och göra det kort, ge det längre tid eller erbjuda jag går till biblioteket med henne (kort promenad).

Vi breakade när vi var jävligt tajt, gillar henne verkligen och vet inte hur jag ska spela mina kort, som sagt varit på 1 dejt, handlat snygga kläder, kört no contact 7 dagar men osäker hur jag ska göra när sådant här kommer upp.???? sorry för desperat tråd.Huh
2018-10-18,18:58,
Inlägg: #2
RE: Komma tillbaka med en brud
(2018-10-17,00:05)Mrniceguy Skrev: Det fuckade sig med en brud jag hade öppet förhållande med för en vecka sedan, hon sa typ hon behöver en paus och noll kontakt.
Respekterade det (Jag har läst tråden i relationsdelen och följer det smärtsamt.) och sa fine om du vill tar vi ett break och har under veckan tinder dejtat vilket jag lagt ut diskret i en snap story. (Creepy i know), igår skrev hon random godnatt, idag skrev hon att hon vill komma förbi och hämta böcker (Vilket hon inte behöver på flera veckor, vilket hon sa vid breaket specifikt att hon inte tänkte hämta på flera veckor) imorgo, undrar om jag ska fortsätta vara kall och ge böckerna och göra det kort, ge det längre tid eller erbjuda jag går till biblioteket med henne (kort promenad).

Vi breakade när vi var jävligt tajt, gillar henne verkligen och vet inte hur jag ska spela mina kort, som sagt varit på 1 dejt, handlat snygga kläder, kört no contact 7 dagar men osäker hur jag ska göra när sådant här kommer upp.???? sorry för desperat tråd.Huh


Ta dig tid att kolla på detta klippet så lovar jag att du får svar på dina frågor:

https://www.youtube.com/watch?v=nOpN9qHdjLg
2018-10-18,21:00,
Inlägg: #3
RE: Komma tillbaka med en brud
(2018-10-18,18:58)tvbordet Skrev: Ta dig tid att kolla på detta klippet så lovar jag att du får svar på dina frågor:

https://www.youtube.com/watch?v=nOpN9qHdjLg
Att kicka igång sådant här är sjukt, antalet blue pill/aha upplevelser är helt insane, tack, vilken lång väg man har att vandra. Angel


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Få tillbaka tjejen? Passion 2 1,413 2017-11-19,22:26
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Brud slutade skriva av okänd anledning Dikterad 5 5,264 2015-03-20,04:41
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på? Vitchoklad 37 19,763 2013-09-09,11:13
Senaste inlägg:: one
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,563 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 4,007 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}