LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
|
2012-12-06,21:00,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-06,21:03 av {2} trollface.)
|
|||
|
|||
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Vitchoklad Skrev:Det gick bra! Fick henne skratta, fick lite osäkra IOI. Hon hade inte en direkt stadig blick på mig, men hon kliade sig mycket på nacken och höll på med håret. Vi drack kaffe, hon skulle hämta mer och frågade ifall jag skulle ha på fyllning. Nice! Ett tips om du fikar och tycker det är jobbigt att sitta mitt emot varandra är ju att hitta ett lite mindre bord, fyrkantigt så du hamnar närmare henne om du hänger med.. då har du lättare för att köra kino och sånt.. Jag brukar alltid se till att man antingen sitter bredvid varandra i en soffa eller om jag sitter på ena sidan av ett bor så sitter hon antingen direkt till höger eller vänster, då skapar det bättre kontakt möjligheter. Sedan säger jag alltid "du kan sitta där" och pekar med hela handen samtidigt som jag har den andra handen vid nedre delen av hennes rygg och föser henne åt det hållet.. som att leda en hund.. Samma sak om du går över vägen, in genom en dörr och liknanade... småsaker att tänka på om man vill visa dominans. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Komma tillbaka med en brud | Mrniceguy | 2 | 1,604 |
2018-10-18,21:00 Senaste inlägg:: Mrniceguy |
|
Brud slutade skriva av okänd anledning | Dikterad | 5 | 6,489 |
2015-03-20,04:41 Senaste inlägg:: Ragnarök |
|
Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? | sjoggaa | 1 | 1,870 |
2013-05-07,22:27 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
Brud som inte vågar(?) ses | Overlord | 10 | 5,508 |
2012-03-03,23:54 Senaste inlägg:: Avager |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}