LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
2012-12-06,21:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-06,21:15 av {2} trollface.)
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Vitchoklad Skrev:Fan vad smart! Ifall vi nu träffas, så ska jag se till att vara mer fysiskt. Det har hänt alladeles för många gånger att jag har varit ÖVERfysiskt, och skrämt tjejererna, var lite rädd att göra samma sak, så ville vara med passiv och relaxed

Det är bara köra på, ett slag på axeln, nyp i sidan, nyp i kinden när hon gör något klumpigt, roligt.. så kommer det fungera sjukt jävla bra! Så länge du är avslappand och är lugn kommer tjejen känna sig trygg med dig och då kan du i princip komma undan vad som helst...

exempel, ni har varit ute och promenerat lite du har flera gånger visat dig mer dominant genom att göra dessa små led gester och ni ska gå in på ett fik du gör precis samma sak fast nyper henne lätt i rumpan och när hon vänder sig om (om hon gör detta) så säger du bara "ops, jag slant bara.... jag vill ha en svart kaffe fixar du det gumman så hittar jag någonstans att sitta.. du får pengar sen!"

slutar du bara tvärt efter "ops jag slant" kommer hon flama dig om hon vänder sig om, annars kommer hon bara bli lite generad och gilla det då är det fine då behöver du inte säga det andra.. men precis innan hon öppnar käften maler du på med det andra och då kommer hon bara titta tyst på dig som en liten hund och lyda dig minsta lilla.. självklart måste du vara säker och titta henne i ögonen.

alla sådana här småsaker är totalt jävla golden, och det är bara testa DINA gränser och vad DU kan komma undan med.. så kör på bara!

Meddelanden
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på? - av trollface - 2012-12-06,21:13

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Komma tillbaka med en brud Mrniceguy 2 1,604 2018-10-18,21:00
Senaste inlägg:: Mrniceguy
  Brud slutade skriva av okänd anledning Dikterad 5 6,488 2015-03-20,04:41
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,870 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 5,502 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}