LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
|
2012-12-06,21:55,
|
|||
|
|||
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Vitchoklad Skrev:Great! Kan oxå nämna att jag försökte få henne att känna sig utvald. Vi pratade om fester och sånt, Då sa jag att det brukade komma fram tjejer och vill bli bjuden på dricka, då berättade jag hur jag hanterar det. Tycker det låter lite som du skryter för mkt inför bruden, vilket är beta beteende... Att groggluder kommer fram och vill ha drinkar gör dom just för att dom vill ha drinkar, en tjej som verkligen var intresserad av dig skulle knappast sabba det med att be dig bjuda henne på en drink som öppnare. Sen gör du helt rätt i att köpa en öl till dig själv såklart : Jag brukar ge komplimanger och skit, men när du håller på och ger henne för mycket och säga att hon är jätte speciell för dig, så höjjer du hennes värde och sänker ditt. IMO Tycker även du var för snabb om att styra ny dejt, borde väntat några dagar, samt ev. kollat om hon kunde någon vardag nästa vecka då hon antagligen inte är så upptagen på vardagar. Om jag hade varit du hade jag spontan SMS-at henne på fredag eller lördagkväll medans du är ute och festar, kolla vart dom är och hooka upp på krogen(perfekt att dra hem o ligga nu när ni är fulla och har byggt en del comfort). Alltså inte SMSa klockan 17:00. "Hej vad ska du göra ikväll" Utan smsa runt 23-24:00 något i den här stilen... "Klia dig inte i ögonen efter tequila race!!!! gö rONT SOM FAN lol. Är partyprincess ute och gör stan??" |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Komma tillbaka med en brud | Mrniceguy | 2 | 1,604 |
2018-10-18,21:00 Senaste inlägg:: Mrniceguy |
|
Brud slutade skriva av okänd anledning | Dikterad | 5 | 6,488 |
2015-03-20,04:41 Senaste inlägg:: Ragnarök |
|
Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? | sjoggaa | 1 | 1,870 |
2013-05-07,22:27 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
Brud som inte vågar(?) ses | Overlord | 10 | 5,506 |
2012-03-03,23:54 Senaste inlägg:: Avager |
Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}