LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
2012-12-06,21:55,
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Vitchoklad Skrev:Great! Kan oxå nämna att jag försökte få henne att känna sig utvald. Vi pratade om fester och sånt, Då sa jag att det brukade komma fram tjejer och vill bli bjuden på dricka, då berättade jag hur jag hanterar det.

- Ta det lungt raring, jag känner inte dig.
- Men du kan väll vara snäll ändå, du är ju söt
- Det är faktiskt gott med öl
Så köper jag en öl och dricker den själv.
Berättade att det kom tjejer fram till mig konstant, och ville dansa, prata och flörta med mig. Men nekade dem alla för att var konstiga... sen efter allt det så berättade jag för "min" fika brud :

Du är faktiskt den första tjejen jag har haft lust att gå ut med sedan mitt X som var otrogen mot mig, har varit sjukt trött på tjejer, eftersom de är alla likadan.
Är detta för mycket? eller har jag fått henne att känna att hon är utvald/speciell?

Tycker det låter lite som du skryter för mkt inför bruden, vilket är beta beteende... Att groggluder kommer fram och vill ha drinkar gör dom just för att dom vill ha drinkar, en tjej som verkligen var intresserad av dig skulle knappast sabba det med att be dig bjuda henne på en drink som öppnare. Sen gör du helt rätt i att köpa en öl till dig själv såklart :Wink

Jag brukar ge komplimanger och skit, men när du håller på och ger henne för mycket och säga att hon är jätte speciell för dig, så höjjer du hennes värde och sänker ditt. IMO
Tycker även du var för snabb om att styra ny dejt, borde väntat några dagar, samt ev. kollat om hon kunde någon vardag nästa vecka då hon antagligen inte är så upptagen på vardagar.

Om jag hade varit du hade jag spontan SMS-at henne på fredag eller lördagkväll medans du är ute och festar, kolla vart dom är och hooka upp på krogen(perfekt att dra hem o ligga nu när ni är fulla och har byggt en del comfort). Alltså inte SMSa klockan 17:00. "Hej vad ska du göra ikväll"
Utan smsa runt 23-24:00 något i den här stilen... "Klia dig inte i ögonen efter tequila race!!!! gö rONT SOM FANSad lol. Är partyprincess ute och gör stan??"

Meddelanden
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på? - av illdan - 2012-12-06,21:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Komma tillbaka med en brud Mrniceguy 2 1,604 2018-10-18,21:00
Senaste inlägg:: Mrniceguy
  Brud slutade skriva av okänd anledning Dikterad 5 6,488 2015-03-20,04:41
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,870 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 5,506 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}