LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Göra något riktigt fett för pengarna!
2012-12-14,03:24,
Göra något riktigt fett för pengarna!
Ragnarök Skrev:Det är ju inte många som har den drömmen alls... inte så lätt som det låter (A) hehe, ifs så har de sänkt aktiekapitalet man måste sätta in till 50 000 så om du är sugen på att satsa och riskera allt, go for it. Är något jag skulle kunnat göra också som kul sidoprojekt.

Nopes, nystartat aktiebolag måste ha aktiekapital på 500k. Fast om jag tolkade Carros svar rätt menade han att han skulle starta ett företag som, när det samlat på sig tillräckligt med tillgångar, får göra omvandlingen till aktiebolag. Borde gå kalas med rätt affärside men inte direkt ett safe bet.

OT: Känner mig jävligt tråkig när jag svarar detta men jag hade gått till en oberoende rådgivare och investerat en stor majoritet (MINST 80%) av det där i nån form av fonder/strukturerad produkt, skit som ger en ok avkastning utan att ha en för hög risk. Använt det som en kapitalbas iallafall, inte bränt det på resor. Alternativt om jag haft en bra affärside gjort som Carolus.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?

Meddelanden
Göra något riktigt fett för pengarna! - av Vettorazzi - 2012-12-14,03:24

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare krokodilen 17 15,987 2015-07-25,18:59
Senaste inlägg:: Willson
  Vad jobbar/pluggar ni mer/till? Vad är era mål med det ni gör/ska göra? Nicki 20 16,685 2014-01-27,17:19
Senaste inlägg:: fisk
  Vad göra för att se äldre ut? GBG 12 7,766 2012-02-22,11:22
Senaste inlägg:: Sparris

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}