LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad göra för att se äldre ut?
2012-02-21,13:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-21,13:52 av {2} GBG.)
Inlägg: #1
Vad göra för att se äldre ut?
Är 22 men ser ut som en fcking oskyldig 17-åring, vad kan man gör för att se äldre ut? Folk påpekar hela tiden att jag ser yngre ut. Folk frågar vad jag tänkt göra efter gymnasiet.

Jag vill se äldre ut eftersom jag tror att folk visar mindre respekt då de alltid ser mig som barnet i gänget, killen som hakat på storebroshans gäng lr ngt liknande. När jag började jobba trodde typ hälften jag var ngn praktikant från gymnasiet.

Tips?
2012-02-21,13:51,
Inlägg: #2
Vad göra för att se äldre ut?
Har du någon bild?
2012-02-21,13:52,
Inlägg: #3
Vad göra för att se äldre ut?
Kan du odla mustasch/ansiktsbehåring? Gör det.
Nopprar du ögonbrynen i annat syfte än att bli av med Unibrow/Monobrow? Sluta med det.
Har du liten kroppsbyggnad? Gymma litet och biffa på dig. Muskler är gratisgrejer som alla kan göra något åt.
2012-02-21,13:55,
Inlägg: #4
Vad göra för att se äldre ut?
One word: skägg.. spara åtminstone lite stubb om du kan.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-21,13:56,
Inlägg: #5
Vad göra för att se äldre ut?
Skägg, gym, "inre mognad" vilket gör att du framstår som mer vuxen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-21,13:59,
Inlägg: #6
Vad göra för att se äldre ut?
Vill förbly anonym så kan inte lägga upp ngn bild =(

Min ansiktsbehåring är i nivå med en 16-årings den med så jag rakar mig ofta. Nopprar ögonbrynen bara för att bli av med unibrow.

har börjat gymma och sen sommaren varit tvungen att byta hälften av mina kläder men måste upp ännu mer.

Men det är i ansiktet jag fortfarande ser mkt ung ut.
2012-02-21,14:00,
Inlägg: #7
Vad göra för att se äldre ut?
Vill även slå ett slag för frisyr =)
2012-02-21,19:15,
Inlägg: #8
Vad göra för att se äldre ut?
hahahahah! Sry om ja garvar, men det där med gymnasiet var fan askul.

OnT: Känner igen mig lite. Ser också yngre ut (ibland). Det som hjälper mig är beroende på hur jag har frillan. Om du inte gymmar kan du även göra detta. Klädstilen går också att förändra.

- Gym/träning
- Frisyr
- Klädstil

Vore nice om du kunde posta bild lr hänvisa till nåt ställe där det finns bild på dig
2012-02-21,19:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-21,19:23 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #9
Vad göra för att se äldre ut?
Börja röka. Efter en tid kommer ansiktsdragen få en mer äldre "look" Wink

Nej men skämt åsido, samla skägg är väl ett jävla bra tips. Klädstilen kan också påverka om du uppfattas som äldre. Men även om du bygger upp dig lite och får en grövre kroppsbyggnad. Skorna, köp mer elegantare skor, typ finskor och undvik gärna sneakers och liknande.
2012-02-21,20:02,
Inlägg: #10
Vad göra för att se äldre ut?
Alltså det är ingen nackdel att se ung ut. Really. Du ser ut som du gör, beroende på vad det är som gör dig ung så kan du förändra det till viss del, men antagligen inte helt. Och då borde du sluta se det som ett problem och börja älska hur du ser ut ändå.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-02-21,20:08,
Inlägg: #11
Vad göra för att se äldre ut?
Jag ser ut som 12 men delar inte ditt problem. Visst vafan fixa dig en äldre look om du känner för det då det i sig kan få dig att känna dig mer bekväm med ditt utseende o ålder. Men respekten och intrycket du får efter det är inte på grund av att du odlat skägg eller nåt liknande, utan istället för att du TROR att du får mer pondus, vilket i sin tur sedan gör att du reflekterar det.
2012-02-22,11:22,
Inlägg: #12
Vad göra för att se äldre ut?
Låg kroppsfettprocent.
Tydliga ansiktsdrag är attraktivt och manligt!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare krokodilen 17 12,452 2015-07-25,18:59
Senaste inlägg:: Willson
  Vad jobbar/pluggar ni mer/till? Vad är era mål med det ni gör/ska göra? Nicki 20 12,278 2014-01-27,17:19
Senaste inlägg:: fisk
  Göra något riktigt fett för pengarna! Set Theory 30 14,022 2013-02-09,03:39
Senaste inlägg:: zorro69

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}