LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Göra något riktigt fett för pengarna!
|
2012-12-14,18:25,
|
|||
|
|||
Göra något riktigt fett för pengarna!
pyssling Skrev:500k? Då skulle väl ingen starta AB. För att få det börsnoterat bör du dock ha _minst_ det i kapital. 50k är minsta man behöver för ab. Ragnarök Skrev:500k för publika aktiebolag ja, men det känns som ett ännu större projekt och framförallt tar det betydlit längre tid att etablera ett sådant hehe. 50 k för PRIVAT aktiebolag, vilket jag utgick från att han menade, vilket heller inte är lika jobbigt. Jaha, ja, antar jag flummade ihop kravet för att starta privat aktiebolag med kravet för att börsnoteras där. My bad dawg(s). Set Theory Skrev:Jag har ca 3 år kvar om allting går som planerat. Jag vet inte varför, men jag har ingen skön känsla angående fonder. Jag kör mycket hellre på aktier i sådana fall. Aktier är mer riskabla (rent generellt). Som sagt, rådgivning finns att tillgå lite här och var, har du inte börjat spara kan det vara en god ide att gå den vägen. Har du ingen kompis som sysslar med investering osv?
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare | krokodilen | 17 | 15,989 |
2015-07-25,18:59 Senaste inlägg:: Willson |
|
Vad jobbar/pluggar ni mer/till? Vad är era mål med det ni gör/ska göra? | Nicki | 20 | 16,687 |
2014-01-27,17:19 Senaste inlägg:: fisk |
|
Vad göra för att se äldre ut? | GBG | 12 | 7,767 |
2012-02-22,11:22 Senaste inlägg:: Sparris |
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}