LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
bygga muskler, bulka?
|
2012-12-20,16:52,
|
|||
|
|||
bygga muskler, bulka?
Bubblan Skrev:Skärpning nu. Källor om ni ska prata så objektivt som ni gör. Styrkeprogram har heller inget att göra med dieter, något jag också sa till honom. Dieter hade knappast fungerat för en stor skala människor om det bara hade varit genbaserat. Eller kommer ni i nästa inlägg tala emot fysikens lagar och säga att kcal in vs ut gäller inte när det kommer till gener? Är du trög eller? Jag skrev inget om att kcal in/ut varierar. Jag sa att vissa gynnas av ett kraftigt överskott medan andra inte gör det alls precis som att vissa måste trycka i sig protein medan andra kommer undan med 1-1,5g/kg kv. Styrkeprogram fungerar också jävligt olika. Precis som jag skrev tränar regerande världsmästaren i styrkelyft samtliga basövningar varje dag medan våran svenska världsrekordhållare i bänk tränar 2-3 ggr i veckan. Forskning säger att det är bättre att träna igenom kroppen två gånger i veckan över en gång i veckan om syftet är hypertrofi. För egen del växer jag VÄLDIGT mycket bättre av en gång i veckan, hög volym och bara failure. Det går emot all forskning. Styrketräning är dessutom jävligt svårt att forska på. Jag deltog nyligen i en undersökning om strypträning. Elva individer av tjugo fick samma resultat medan nio skiljde sig. Slutsatsen dras efter de elva. I nästa undersökning kanske nitton stycken får samma resultat som mig och så dras ytterligare en slutsats efter det. Förstår du? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Är muskler verkligen en fördel? | StayHungry | 15 | 8,404 |
2016-08-16,18:10 Senaste inlägg:: Evilvalle |
|
Vill skaffa lite muskler | tay | 19 | 12,103 |
2016-02-27,13:06 Senaste inlägg:: Northeros |
|
Mer energi in än ut för att bygga muskler. | illdan | 18 | 14,000 |
2013-12-20,13:26 Senaste inlägg:: Player |
|
Större och starkare muskler tack vare nyupptäckt protein! | Madrock | 5 | 3,837 |
2013-01-28,19:12 Senaste inlägg:: Outkast |
|
Operation: Kropp Bygga | Mercenary | 29 | 17,172 |
2012-11-10,03:13 Senaste inlägg:: WALL-E |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}