LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
bygga muskler, bulka?
|
2012-12-21,03:30,
|
|||
|
|||
bygga muskler, bulka?
Evilvalle Skrev:Byt ut "mg" mot "g" and I agree LOLHaha yes blev lite fel där Jayson1 Skrev:Gener är det som avgör allt. Jag har krökat hårt minst tre dagar i veckan under de två senaste åren och mäter fortfarande 43 cm kring överarmen (78 cm kring midjan) medan jag ser andra bli totala vrak av att leva som jag. Antingen feta eller räkor.Men var så snäll och definiera "bra" gener då? Så, om jag låt säga har bra gener, och du dåliga; Jag äter 5000kcal per dag och du 3000kcal. Tror du på riktigt att du kommer bli fetare än mig? Det är rent jävla skitsnack, visst att allt är individuellt (som med ALLT här i livet lol, vissa gillar blondiner, andra brunetter, andra kuk andra fitta, vissa gillar kebab mer än Pizza and the list goes ON). Förstår du vad jag menar? Dessutom så kan man inte gå efter vad en person säger, herregud. Det är som att kasta en tärning 6ggr, får man 3st 6or och säga att sannolikheten att få en 6a är 50%. men STUDIER säger att gener SPELAR ROLL, men jag säger att det är skitsnack i den form utav hur mycket det spelar roll. Det är fanimig alltid samma visa med tjocka/småfeta personer, när man väl lär känna dom, dvs umgås frentetiskt under en period, aknske bo i hans lägenhet över en helg eller vad fan som helst, så ser man ALLT i matvanorna. Annars när du går hem så kan han trycka i sig 3 påsar chips mm utan att du ser. Iaf, så ser man att dom här jävlarna ska alltid ha, en extra klick sås på maten, en extra efterätt, extra stor portion, extra mycket godis, extra mkt läsk, och extra mycket HOPPA ÖVER TRÄNING. FAn, jag hatar fetton och nu brusa jag upp lite här Så. Om ni vill ah mina gener så kan ni ju suga min kuk först =) <3 |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Är muskler verkligen en fördel? | StayHungry | 15 | 8,404 |
2016-08-16,18:10 Senaste inlägg:: Evilvalle |
|
Vill skaffa lite muskler | tay | 19 | 12,103 |
2016-02-27,13:06 Senaste inlägg:: Northeros |
|
Mer energi in än ut för att bygga muskler. | illdan | 18 | 14,001 |
2013-12-20,13:26 Senaste inlägg:: Player |
|
Större och starkare muskler tack vare nyupptäckt protein! | Madrock | 5 | 3,844 |
2013-01-28,19:12 Senaste inlägg:: Outkast |
|
Operation: Kropp Bygga | Mercenary | 29 | 17,191 |
2012-11-10,03:13 Senaste inlägg:: WALL-E |
Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}