LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook
2013-05-13,02:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-13,02:35 av {2} confused....)
"Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook
Varför skulle det vara fel att gilla någons inlägg på facebook om hon skriver något roligt/intressant ??

Känns som att vissa totalt misstolkar "dont give a shit" attityden, poängen med den är ju att man gör det man vill när man vill och nojjar/tänker inte så mycket över vad andra ska tycka/tänka, kör sitt eget race helt enkelt. Inte bli en totalt iskall och asocial staty som ignorerar omvärlden totalt och isolerar sig själv. Tongue

Är ju skillnad på att kommentera/gilla varenda inlägg hon gör och varenda bild hon laddar upp och bli hennes lilla facebook fan och att trycka gilla eller kommentera någon gång ibland när hon gör något som faktiskt är intressant och kul.

Mitt svar är, gör hon en rolig status eller laddar upp en kul bild som du faktiskt gillar, så tryck gilla eller släng in en kommentar.

Lägger hon upp en bild eller gör en status som skriker "attention whore" där det är uppenbart att hon enbart söker bekräftelse för att boosta sitt ego, låt bli att gilla/kommentera. T.ex lägger upp en bild där hon posar "sexigt" framför spegeln eller satt på sig världens push-up där bildens fokus är på hennes bröst. Så låt bli. Då framstår man lätt som needy och en i mängden av alla dom andra dussintals killarna som trycker gilla eller skriver"så fin du är".

Just my 2 cents, men vad vet jag, i am just a noob.

edit :

TobiasK Skrev:Om jag ser något som jag gillar så gillar jag det. Tänker inte på de så mycket.

Detta är vad jag pratar om, det är en "dont give a shit attityd"

Som en natural vän till mig sa som får mer fitta än han klarar hantera, dom bokstavligt talat springer efter honom.

"Jag kommenterar och gillar aldrig en tjejs bilder med fokus på deras utseénde, det boostar bara hennes ego, ska jag kommentera en bild om utseénde gör jag det häldre i en privat diskussion i chatten så jag inte blir en av alla andra i kommentars fältet, men det bästa är att inte kommentera hennes utseénde överhuvud taget"

Meddelanden
"Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook - av confused... - 2013-05-13,02:20

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Facebook osv Tenga 4 4,626 2014-02-05,00:00
Senaste inlägg:: Beerpong
  Facebook fan skit Beerpong 4 2,189 2013-06-02,22:23
Senaste inlägg:: russel
  Facebook ligg-app! Commander 5 3,227 2013-02-07,21:23
Senaste inlägg:: Cruz
  Hur får jag igång compliance-stegen på facebook? el bueno 4 3,078 2013-01-22,15:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ur bored? Get a number over facebook ;) Insecureboy 6 3,523 2012-03-21,19:44
Senaste inlägg:: Insecureboy
  Era Facebook opneners premium 13 6,315 2012-03-20,23:03
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}