LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
2013-02-19,00:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-19,01:21 av {2} Sux.)
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
YushaP Skrev:Thanks dude!

För att ge en kort backstory: Bodde utomlands, efter förhållande i 2 år har jag nu officiellt blivit chode. Nu går jag ej ut på nätterna längre (har för mycket med jobb o.s.v. för att det ska fungera) så jag har börjat köra daygame. Känns som att jag har börjat om lite från början.

I alla fall, för att svara på de som säger "kör direkt": Som jag skrev ovan kör jag direkt för det mesta, men ibland passar det bättre att köra indirekt, och då brukar jag helt enkelt fråga var X ligger. I de situationerna har jag märkt att det funkar bra när jag kör ovanstående.

Min sticking point just nu är att jag får en jävla massa nummer och dejter, men jag har haft ett antal tjejer hemma hos mig men inte fått ligga med dem (endast 2 hittills som sagt). Inte helt säker på var det går fel men det är nästa puck att lösa.

Tror den gylleregeln för mig är att ses ute på fika/promenad två tillfällen(första kan vara när du börjar prata med henne om det passar sig för båda) tredje gången middag hemma hos dig(inget speciellt mest ses efter jobbet, kanske gå och handla ihop osv). Sen är det bara att inte stressa det vara chill och normal. Vara för på för snabbt och pusha för mycket är väll de två sakerna som fuckar upp det mest. Chilla, små hångla lite, låt det bli sent, låt henne sova över, ge henne en tshirt och låt det bygga upp när ni väl slaggar ihop.

Så var inte för snabb och va inte en douche så kommer det ändra på sig.

Meddelanden
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close - av Sux - 2013-02-19,00:07

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  The apocalypse opener neandertalaren 34 18,142 2017-10-30,14:14
Senaste inlägg:: resorb
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,933 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}