LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
K-close tekniker på dejt
2012-04-19,19:16,
Inlägg: #1
K-close tekniker på dejt
Såg att det inte fanns någon sådan här tråd så jag tänkte starta en sån, fyll på med era egna tekniker, självklart utgår jag från att du måste ha modet för att gå efter kyss på dejt.

Hitch tekniken:

Läste denna från någon kommer dock inte ihåg vem men jag tycker att den är sjukt bra, du tar henne i nacken för läpparna nära men stannar några centimeter ifrån och säger "Tyvär så sa min dejtingcoach att jag inte får gå längre än såhär" samtidigt som du ler, bygger momentum och ökar spänningen.

Den blyges teknik:

Någon gång under dejten, när ni har ögonkontakt så frågar du helt enkelt "Vill du ha en kyss?" Svarar hon nej så säger du bara "jag sa aldrig att du skulle få en" Samtidigt som du ler.

Mouthfive tekniken:

testade denna i veckan, jävligt rolig. Om du är på tex en promenad så bjuder du upp henne till dans, ni dansar. Du knuffar henne lite lätt ifrån dig. "Fan du är ju bra!" Highfive, lowfive, ta båda händerna om hennes ansikte för henne mot dig samtidigt som du säger mouthfive!

Fyll på med era egna tekniker på dejter!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-19,20:01,
Inlägg: #2
K-close tekniker på dejt
Hahaha, älskar lekfulheten mouthfive!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skapa attraktion på Fika dejt! Beerpong 22 13,857 2014-01-02,19:13
Senaste inlägg:: Ragnar
  Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close YushaP 24 7,932 2013-02-22,14:30
Senaste inlägg:: Benson!
  Om att dela med sig tekniker och erfarenheter.. _Amigo_ 2 1,239 2012-02-27,03:40
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}