LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
2013-02-20,00:44,
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Carolus Rex Skrev:Omg yusha.p! Trodde du hade lämnat communityt för gott, kul att se dig här! Big Grin

Yusha: Var öppnar du mest när du kör DG, är det mest kaféer eller på stan rätt upp och ner eller? Blandade set eller ensamma?

Jag tror att du har lite samma sticking point som jag, att du är en charmig kille som visst kan vissa attraktionsintent men inte så mycket sexuell intent. Jag tycker det är skillnad på de två. Därför vill tjejerna ge sitt nummer till dig och träffas på Day2, men är inte lika sugna på att ligga med dig eftersom du inte har gett just de signalerna. Jag tampas själv med det för jag tycker det är skitjobbigt att visa den sidan av mig själv (före det har kommit till sexy times in bed iaf).

Annars inspirerande post och obligatorisk +rep.

Tackar! Som sagt, tillbaka nu och i full fart att köra daygame. Brukar köra flera dagar i veckan, oftast själv men ibland med några wings from forumet. Jag brukar köra utomhus och öppnar nästan bara ensamma set.

Du kan ha något i det du säger.. Jag har helt klart varit mer sexuell förr i tiden. Tack för tipset, ska börja tänka på det. Jag kommer ihåg när jag lyssnade på David Shade en gång i tiden, så skyrocketade min sexuella intent. Kanske dags för det igen :-)

Svåraste med daygame har jag märkt är att faktiskt hitta tjejer jag vill öppna. Tar jävla massa tid att bara gå och leta efter snygga tjejer, till och med i Stockholm. Kanske kan det vara en grej att köra på caféer, där de brukar samlas. Har inte kört det förr. Har du testat att köra i caféer?

Meddelanden
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close - av YushaP - 2013-02-20,00:44

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  The apocalypse opener neandertalaren 34 18,142 2017-10-30,14:14
Senaste inlägg:: resorb
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,933 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}