LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
2013-02-20,00:45,
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Sux Skrev:Tror den gylleregeln för mig är att ses ute på fika/promenad två tillfällen(första kan vara när du börjar prata med henne om det passar sig för båda) tredje gången middag hemma hos dig(inget speciellt mest ses efter jobbet, kanske gå och handla ihop osv). Sen är det bara att inte stressa det vara chill och normal. Vara för på för snabbt och pusha för mycket är väll de två sakerna som fuckar upp det mest. Chilla, små hångla lite, låt det bli sent, låt henne sova över, ge henne en tshirt och låt det bygga upp när ni väl slaggar ihop.

Så var inte för snabb och va inte en douche så kommer det ändra på sig.

Tror du kan ha en poäng i detta. Jag har ju totalt dissat Mystery's 7h-regel. Jag brukar faktiskt ta hem dem redan på första dejten. En av de gångerna har jag fått ligga, men flera gånger har jag haft tjejen hos mig på kvällen, efter en enda drink på krogen (en veckodag efter jobbet), och sedan hemma hos mig så har jag inte ens fått kyssa henne. Du kanske har rätt i att jag måste ha mer tålamod och "babysitta" dem några gånger. Ska testa det istället och berätta hur det går. Har 3 "after work drinks" lined up denna vecka, ska styra om dem till "kaffedejter" istället och se om det ger bättre resultat :-)

Meddelanden
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close - av YushaP - 2013-02-20,00:45

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  The apocalypse opener neandertalaren 34 18,142 2017-10-30,14:14
Senaste inlägg:: resorb
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,933 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}