LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2013-02-20,02:17,
|
|||
|
|||
Symptom utav att sluta runka!
Benson! Skrev:Turning into an Alphamale Yeah, just det där med "dont give a fuck" känslan var något jag själv började märka väldigt mycket av efter någon månad. Hela NoFap grejen boostar ens game väldigt mycket - bara det faktum att man inte längre KAN tillfredsställa sig själv kommer göra att ens motivation att gå ut och ragga är 100ggr högre, man kommer vara mer sexuell, eskalera snabbare och således få ligga mer (Om än dock fler dissar, men det är något man får vänja sig vid ändå om man ska bli bra på detta), dessutom kommer man inte bry sig om dissarna ett skit då ens huvudfokus är att få knulla, då blire mer "ok synd NÄSTA" istället för "buhu varför gillade hon inte mig??" etc. Att man känner sig mer alfa kan jag också intyga, makes sense då alfa-apor alltid har flest dopamin receptorer, MAO desto fler välfungerande receptorer = desto mer dopamin tas upp = desto mer självkänsla, självsäkerhet, "dont give a fuck attityd", drivkraft, motivation, libido etc. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,886 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 159 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}