LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
|
2013-02-21,21:05,
|
|||
|
|||
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
[quote=Carolus Rex]Ja, håller med. Knappast så att det kryllar av dem på stan, iaf inte nu så här års. Man får gå runt ett bra tag innan man hittar nån[quote]
Var mindre kräsen, öppna mindre snygga bara för att förgylla deras dag, dela ut lite komplimangen till löst folk, gör dagen för folk omkring dig bättre [quote]brukar det ofta vara långa avstånd eller en bökig väg emellan som hindrar[/quote] Hindrar ej, var en fucking alfa man nu och ta för dig, spelar la fan ingen roll om du måste gå runt ELLER IGENOM en grupp eller två av random folk för att komma fram till henne? Visar bara balls och beslutsamhet, du bygger förfan attraktion på vägen fram ju haha, du kan ta för dig lika mkt som på krogen i stort sett, bara du anpassar energin i Vad du gör behöver handlingarna inte ändras. Du kan också eskalera snabbare än du tror btw, testa eskalera som på krogen, pretty sick vad brudar är compliant när du är bestämd och leder och utan att söka reaktioner. [quote]Ibland försjunker jag i mina tankar och upptäcker först för sent att någon snygg tjej har gått förbi men då är det som sagt för sent för att öppna. Sjukt störigt är det.[/quote] RATIONALISERING DIN DUMME JÄVEL <3 Spring tillbaka, tap*tap* "tja jag missade dig men såg precis när du gick förbi...tro inte du kommer undan, är du singel?" [quote]Som att man alltid ska vila på hanen och ha en reaktionstid på 0,3 sek och ändå träffa mitt i prick utan minsta besvär. [/quote] NOPE INTE ALLS, slappna av, ha kul, njut av en dag i underbara sthlm och lita på att när du ser en tjej låter du dina reptiliska instinkter ta överhanden och jaga ner den lilla puman, OAVSETT om det är supersmidigt läge eller lite krångligt. allt som krävs är balls och beslutsamhet. Med det sagt: Krävs löjligt mycket balls för att vara the shit på dagen sådär tycker jag, pressat mig en del och utvecklas under dagen men så fort jag tappar momentum är det skitsvårt, min wing haffar dock brudar höger o vänster på i tuben, på plattformarna, gatan, butiker osv. Han bara går fram, oavsett vägen dit, springer ikapp, SPRINGER som sagt, går fram till tjejer som jobbar och allt möjligt, är lugn, och då är det game. High-pressure situations: Just stay fucking calm. done. Hoppas det kanske kan bli en tankeställare eller två, en stor grej för mig personligen iaf kommer jag ihåg! BTW: Detta är INTE shit jag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST om på gameforum eller skit, det är sånt jag gjort och (tyvärr) framförallt sett min wing göra! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
The apocalypse opener | neandertalaren | 34 | 18,142 |
2017-10-30,14:14 Senaste inlägg:: resorb |
|
K-close tekniker på dejt | Insecureboy | 2 | 1,933 |
2012-04-19,20:01 Senaste inlägg:: xChocolate |
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}