LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
2013-02-22,00:49,
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Carolus Rex Skrev:Ja, håller med. Knappast så att det kryllar av dem på stan, iaf inte nu så här års. Man får gå runt ett bra tag innan man hittar nån, och då brukar det ofta vara långa avstånd eller en bökig väg emellan som hindrar. Ibland försjunker jag i mina tankar och upptäcker först för sent att någon snygg tjej har gått förbi men då är det som sagt för sent för att öppna. Sjukt störigt är det. Som att man alltid ska vila på hanen och ha en reaktionstid på 0,3 sek och ändå träffa mitt i prick utan minsta besvär.

Har testat kaféer lite smått, men det är rätt läbbigt så det har inte blivit så mycket. Jag jobbar på det. Smile

En grej jag kan kommentera på här är att det verkar som att du försöker öppna dem när de kommer emot dig. Detta gjorde jag också, men det är jättesvårt då eftersom, som du säger, då måste man ha grym reaktionstid, samt man måste råka hamna precis rätt så att hon går tillräckligt nära för att du ska kunna öppna.

Men däremot ändrade jag min taktik, och jag går numera förbi tjejen, vänder om och hinner ikapp henne, sedan antingen knackar henne på axeln och öppnar "Tja får jag säga en sak till dig. Såg dig precis här och var bara tvungen att säga en sak...." eller springer in framför henne och säger samma sak (Yad-stop). Testa det, så kommer du att slippa problemet med att behöva blixtsnabb reaktionstid.

Meddelanden
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close - av YushaP - 2013-02-22,00:49

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  The apocalypse opener neandertalaren 34 18,142 2017-10-30,14:14
Senaste inlägg:: resorb
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,933 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}