LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Agressiva tjejer på dansgolvet
|
2012-02-26,21:58,
|
|||
|
|||
Agressiva tjejer på dansgolvet
assassin Skrev:Of course. Det är helt rätt att konfrontera hennes dåliga beteende. Var dock beredd på DRAMA från hennes sida. Fuck that! Inget beteende är dåligt beteende, vi kan använda allt. När du konfronterar henne använd energin du får av att vara förbannad. Gå efter henne direkt och ropa efter henne: EY! EY! Du: Fattar att du är intresserad och vill ha lite action, men be fan inte om mer än du klarar av. Hon kommer shit testa sönder dig, så håll dig till korta slagord. exempel: Vet att du vill ha mig, det är mig du vill ha, det är därför du pushade mig, du vill ha spänning, du vill ha action, du vill ha någon som är lika galen som dig, ljug inte.. du vill det här. Eskalera hela tiden, minska det fysiska avståndet, close face to face. Fuck, gå in för makeout! Om hon helt switchar till weak talk måste du kvalificera henne. Exempel: Jag ser dig, du har din sexigaste outfit, du är en cool och självsäker jävel, älskar din attityd, dem där klackarna får mig att smälta osv. Kom ihåg att hålla hög energi hela tiden, då kan det bli en 5 min pull. Peace! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}