LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Agressiva tjejer på dansgolvet
|
2012-02-26,23:34,
|
|||
|
|||
Agressiva tjejer på dansgolvet
En utekväll för några veckor sen testade jag att förfesta med jack3d, blev sjukt babblig och speedad wierdade ut rätt många tjejer med... Anyway, mot slutet av kvällen kraschade jag rejält och var allmänt skum och i lågt state, stämningsdags närmade sig och jag sa till min wing "10 blow outs var innan vi drar!". En riktigt het blondin på dansgolvet med två vänninor, jag tränger mig in och tar tag i henne och säger "KVINNA, viska dansa!!!" varpå hon drar sig undan. Jag släpper dock inte taget, utan försöker dra in henne igen. Hennes fettokompis snear ur totalt och VRÅLAR till mig "MEN JÄVLA FITTCPBÖGHORA, HON VILL INTE, DRAAA, DRAAA, STICK BARA DIN ÄCKLIGA BÖÖÖÖG!!" och knuffar till mig. No fattie touches me! Jag knuffar tillbaka och säger "ey, DU kan dra!" varpå tighta blondinen om möjligt snear ÄNNU MER. Hon flyger på mig och skriker i mitt öra att hon ska ge mig en fet jävla smäll om jag inte drar, hennes pojkvän som äger stället ska OCKSÅ ge mig en smäll, hon gräver in sina hoochie nails in min sida och nyper åt allt vad hon kan. Hahaha... Blowout of the year?
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}