LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hantera persom sm raggar på min brutta?
2013-03-04,01:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-04,01:48 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #9
Hantera persom sm raggar på min brutta?
Anonymous Skrev:Såhär, jag hade förhållande under längre period och att endast observera och låta någon kille gå runt med din brud etc förstår jag mig 0 på. Skulle ALDRIG, ha en brud som höll på så skulle dumpa direkt och detta skulle min brud väl veta. Hon skulle va så rädd för att förlora mig the awesome guy att hon ALDRIG ens skulle våga hålla på och flörta med andra för att hon vet mycket väl att närsom skulle jag kunna byta ut henne endast för det.

Talar från egen erfarenhet, haft långtidsförhållande som va väldigt stabilt jag valde att bryta det själv, men kort och gott så visste min tjej att hon kunde förlora mig då jag tala om för henne i början hur jag ville ha förhållandet, hur en tjej bör vara enligt mig m.m. och hon anpassade sig jävligt snabbt, varför? Jo för hon ansåg till 110% att jag va mannen i hennes liv, ingen kunde ersätta mig helt enkelt, hade hon rätt? Japp, jag är mkt speciell, kunglig av mig. Alltså hände det ALDRIG att hon skulle göra något sånt framför mig eller bakom min rygg vilket jag är 99.9% säker ännu idag, man kan aldrig vara 100 % säker dock, fick höra sjukt mkt av henne hur killar stött på henne varje dag m.m.

Jag fick aldrig uppleva att hon flörta tbx med någon, tror detta beror på vårt förhållande hur det var uppbyggt, men att va helt obrydd när ens brutta springer runt med random kille skulle jag aldrig acceptera, men alla är ju olika vissa tar sånt.

Dude, läste du vad han skrev? Dom jobbar på samma ARBETE, dom är MAO kollegor. Tjejen är uppenbarligen en extrovert energisk person - What, du tycker alltså att han borde ryta i åt henne för att hon skrattar och är glad när han pratar med henne? För att hon går runt med någon som hon UPPENBARLIGEN anser vara en KOMPIS (kollega) på krogen? Du menar alltså att TS i fråga på något sätt ska "sätta stopp för detta!!" ?


Så hur är din lösning på detta, ska han alltså säga åt sin tjej: "hörröduru! Du får fan sluta vara så glad och snacka med Kalle när han kommer och sliskar sig! Annars jävlar!!" - Du tror verkligen inte att detta kommer få TS att se väääldigt osäker, overprotective och faggot ut? Du förstår alltså inte att tjejen i fråga då bara kommer se Slisk-kalle som förbjuden frukt och bli mer sugen på honom?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Hantera persom sm raggar på min brutta? - av Evilvalle - 2013-03-04,01:45

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera gammalt ligg? Tenga 0 992 2014-01-23,15:02
Senaste inlägg:: Tenga
  raggar på plattan Rednales 26 12,923 2013-06-04,14:00
Senaste inlägg:: slyngel
  Raggar brudor och resor Arlin 4 2,688 2013-06-01,18:13
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Ola-Conny raggar på personalfest Carl 3 1,492 2013-04-22,21:30
Senaste inlägg:: Badboll
  Bra video på hur man raggar på gymmet Mössan 4 2,109 2013-02-23,17:07
Senaste inlägg:: Tottis
  hur hantera konsekvenserna när man blir duktigare? tay 10 4,703 2012-08-11,18:53
Senaste inlägg:: russel
  Hantera kompis som är AMOG vegas 29 13,196 2012-04-08,03:15
Senaste inlägg:: Sux

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}