LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hantera persom sm raggar på min brutta?
2013-03-04,18:23,
Inlägg: #12
Hantera persom sm raggar på min brutta?
Evilvalle Skrev:Dude, läste du vad han skrev? Dom jobbar på samma ARBETE, dom är MAO kollegor. Tjejen är uppenbarligen en extrovert energisk person - What, du tycker alltså att han borde ryta i åt henne för att hon skrattar och är glad när han pratar med henne? För att hon går runt med någon som hon UPPENBARLIGEN anser vara en KOMPIS (kollega) på krogen? Du menar alltså att TS i fråga på något sätt ska "sätta stopp för detta!!" ?


Så hur är din lösning på detta, ska han alltså säga åt sin tjej: "hörröduru! Du får fan sluta vara så glad och snacka med Kalle när han kommer och sliskar sig! Annars jävlar!!" - Du tror verkligen inte att detta kommer få TS att se väääldigt osäker, overprotective och faggot ut? Du förstår alltså inte att tjejen i fråga då bara kommer se Slisk-kalle som förbjuden frukt och bli mer sugen på honom?

Nepp inte ryta åt henne, precis som Aplay skrev så är det förmodligen försent att börja ändra sig totalt när deras förhållande är uppbyggd på ett visst sätt, precis som mitt var. Mer som en tankeställare till threadstarter ifall han har fler förhållanden i framtiden att tidigt sätta gränser hur han vill ha det och göra klart för tjejen för att undvika sånt här, tror inte någon man gillar att se sin egen brud springa runt med random kille, och ha kul medans man själv ser på.

Och att låta sin tjej gå runt och ha kul med andra killar, spendera mycket tid med någon annan kille ser JAG, som väldigt idiotiskt, säger inte att jag har RÄTT men jag hade aldrig låtit min tjej göra sånt. Har hört/varit med och bevittnad själv otaliga gånger då tjejer med pojkvänner är flörtig av sig med andra killar, och pojkvännen tillåter detta utan att bry sig, slutar ofta med att tjejen sover över hos "Kollega/Killkompis" eller att de är ihop fulla och det slutar illa, alkohol inblandat och mycket tid spenderat ihop samt att det är förbjuden frukt slutar ofta illa.

Det jag helt enkelt menar e att jag -TROR- efter egen erfarenhet, att om ens tjej känner att hon har makt att göra som hon vill då ens kille låter henne / leker oberörd slutar det oftast illa, så som killar som låter sina brudar gå på hemmafester hit och dit som ett exempel, är det trogna? Inte alls av vad jag sätt/upplevt, de känner inga gränser börjar även känna att sin kille är en pussy som inte kan styra över sin brutta.

Säger inte vad threadstarter ska göra då jag aldrig just varit i den situationen själv, aldrig behövt dealat med sånt bullshit. Delar med mig av min egna erfarenhet.
You dont like it? Go fuck yourself.


Meddelanden
Hantera persom sm raggar på min brutta? - av Anonymous - 2013-03-04,18:23

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera gammalt ligg? Tenga 0 992 2014-01-23,15:02
Senaste inlägg:: Tenga
  raggar på plattan Rednales 26 12,923 2013-06-04,14:00
Senaste inlägg:: slyngel
  Raggar brudor och resor Arlin 4 2,693 2013-06-01,18:13
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Ola-Conny raggar på personalfest Carl 3 1,492 2013-04-22,21:30
Senaste inlägg:: Badboll
  Bra video på hur man raggar på gymmet Mössan 4 2,110 2013-02-23,17:07
Senaste inlägg:: Tottis
  hur hantera konsekvenserna när man blir duktigare? tay 10 4,703 2012-08-11,18:53
Senaste inlägg:: russel
  Hantera kompis som är AMOG vegas 29 13,217 2012-04-08,03:15
Senaste inlägg:: Sux

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 20 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}