LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tror nån här på sann monogami?
2013-03-13,23:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-13,23:20 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #1
Tror nån här på sann monogami?
Whadup player? Aldrig sett detta diskuterats tidigare konstigt nog...

Men har man varit inne i game mer än nåt år så är det fan tillräckligt länge för att man ska ha fattat att detta med monogami och att vara ihop och ligga med endast en enda jävla partner i ~ 60-70års tid eller tills det att man nu dör är TOTAL jävla bullshit.
Så det här med att man nånsin skulle lämna game efter att man stoppat in nån unge i ugnen på flickvännen tror jag inte ett skit på, även om det tycks vara normen idag.

Visst, det är fint med kärlek, kärnfamilj och allt det där men rent evolutionärt så är vi ju trots allt programmerade för att knulla runt med olika partners. Det går INTE att komma ifrån detta.
Och även om nån här skulle påstå att hans lilla söta oskyldiga Jessica aldrig nånsin skulle vilja smaka på nån annan alfaballe, så kommer det ändå inte vara så att du själv inte kommer bli vrålkåt på någon het 25-åring när du fyllt 49 och du är mer attraktiv än någonsin, samtidigt som din fru stagnerat.
Jag blir fan mörkrädd vid tanken om att man skulle tvingas gå omkring vrålkåt och behöva undvika magiska ligg därför att jag riskerade familj och allting om jag satte på nån het brud.
Det är också tragiskt när man tänker på hur pass ofta som par ändå ljuger för varandra bara för att kunna knulla bakom ryggen eller tvingas smygtanka 32GB internet-porr för att kunna känna sig tillfredsställda. Kärlek är ju en annan sak än sex.

Håller ni med?
Hur har ni i så fall tänkt att lösa problemet så att ni inte bara står och gapar med eran kuk i handen när det går förbi en HB10:a som ni vill sätta på i framtiden? Big Grin

Själv tänker jag börja jobba för en lösning som Tyler har, med ett slags öppet förhållande, fast det känns ju inte som att många tjejer skulle vara direkt positivt inställda till det...


Meddelanden
Tror nån här på sann monogami? - av Donjohan - 2013-03-13,23:17
Tror nån här på sann monogami? - av Cruz - 2013-03-14,00:07

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 8,573 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Tror ni på tur/magi? tay 3 1,667 2012-11-17,23:58
Senaste inlägg:: Carnivore

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}