LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
2012-11-19,20:19,
Inlägg: #1
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Well, vet ej hur men snubblade över denna låt helt random o glodde på videon.

http://www.youtube.com/watch?v=IZbN_nmxAGk

Det fick mig och tänka på alla Evolution teori och all skit, ang brudar hur de fungerar m.m. att de automatiskt attraheras av andra killar de är runt som har hög status och sån skit som att de fan inte kan kontrollera sig själva. Julien snackar lite om det här:

http://www.youtube.com/watch?v=JNtZQyK7sDY

Hur e det egentligen med detta? Hur tror ni tjejer fungerar? Känns som de flesta brudar är programmerade att förr eller senare vara otrogen och massa skit då de känner sig ensamma m.m. som att det inte skulle kunna vänta på sin man precis som i videon.

Visst e vi killar kåta och otrogna med, men det känns nästan som när man läst allt ang evolution,game och skit ang brudar att det knappt kan kontrollera deras känslor och attraktion och skit vilket gör att man tappar förtroende för kvinnor efter man läst på om all skit haha.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-19,20:49,
Inlägg: #2
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Hinner inte skriva mer nu, men en sak bara som slog mig spontant. Man måste vara medveten om att tjejer är väldigt socialt programmerade också. Biologi/evolution styr väldigt grundläggande saker och drifter, men, ibland är social press väldigt stor. OCH, allt beror på förhållandena också. Människan kan anpassa sitt sexuella/parrelationer etc beroende på rådande omständigheter. Tillgång på män, föda, trygghet, allt spelar in.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-19,20:50,
Inlägg: #3
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Ja, kvinnor är rent generellt allt annat än "trogna varelser" om man säger så.
Kvinnor är idag också otrogna i större utsträckning än män, rätt ironiskt då det är just män som är programmerade (till större del) för genetisk spridning =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-19,21:12,
Inlägg: #4
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Finns det några studier på att just kvinnor är mer otrogna än män? Skulle va kul o slänga upp i ansiktet på en del brudar haha
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-19,21:30,
Inlägg: #5
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Varför denna "vi mot dom mentalitet"? Vi män, liksom kvinnor är självklart egoistiska. Det ena är inte bättre än det andra. Hade kvinnor inte varit egoistiskt drivna hade varken jag eller ni funnits här idag. Sen finns det faktorer, precis som män är kvinnor socialt programmerade. Ibland är drivkraften att bli socialt accepterad större än den djuriska kraften. Medan vissa andra kvinnor låter leva ut sin djuriska drivkraft mer.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-19,21:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-19,23:29 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #6
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Dom som i största utsträckning är otrogna är väl ändå dom där deras partner är chodes, so don't be a chode!! klart det finns andra teorier också.
2012-11-19,22:54,
Inlägg: #7
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Det är kung med tjejer som ligger runt mkt så länge man slipper svampsoppa på kuken å andra fasoner! =)
2012-11-20,11:48,
Inlägg: #8
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Egentligen är jag emot att tjejer ligger runt, samt att killar ligger runt jättemkt. Men, jag anpassar mig efter verkligheten, knulla på båda könen. Effekt av mindre runkning och ingen porr= mer äcklad av tjejer som varit med många eller är "horiga"? Har aldrig haft problem med det förut..
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-20,11:59,
Inlägg: #9
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Som väldigt ofta är detta problemet ett problem med ens inre, inte verkligheten.

Är man en chode och har ett dåligt innergame/välmående så får man tyvärr räkna med att ens tjej kan vara otrogen, det är inte snällt eller helt okej, men man förtjänar det på en viss nivå...

Sen att ha med en regisserad musikvideo som exempel är ju lite galet eller en Julian som rantar/ordbajsar halvt oseriöst bara för att han hittat och befinner sig vid stugan som är med i filmen hehe

Det har ju inget med könet att folk är otrogna, det har mer med personlighet/omgivning att göra, inkl. partnern.
2012-11-20,14:26,
Inlägg: #10
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Ragnarök Skrev:Egentligen är jag emot att tjejer ligger runt, samt att killar ligger runt jättemkt. Men, jag anpassar mig efter verkligheten, knulla på båda könen. Effekt av mindre runkning och ingen porr= mer äcklad av tjejer som varit med många eller är "horiga"? Har aldrig haft problem med det förut..

Bra effekt! Du börjar återgå till ditt naturliga state Smile
2012-11-20,15:33,
Inlägg: #11
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Eh. Som om det vore NATURLIGT att döma ut flickor som ligger runt som horor? Patetiskt. Det är uppenbarligen något du lärt dig av samhället.
2012-11-20,16:00,
Inlägg: #12
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Whynot Skrev:Eh. Som om det vore NATURLIGT att döma ut flickor som ligger runt som horor? Patetiskt. Det är uppenbarligen något du lärt dig av samhället.

Ne, män har velat kontrollera kvinnors sexualitet i olika kulturer - inte bara en. Finns diverse biologiska orsaker bakom.
2012-11-20,19:43,
Inlägg: #13
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Sen så får man ju inte överanalysera allting. Om en tjej är jätte nyförälskad i en kille som är en skön snubbe/alfa, you name it, så kommer hon ju inte falla på någon annans kuk bara för att hon är ute på krogen.
Life is a game.
2012-11-21,21:53,
Inlägg: #14
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Crisp313 Skrev:Tror av rent biologiska skäl att man vill veta att barnet är ens eget, det är trots allt både syftet och resultatet.

Korrekt. Universiellt så rankar män kvinnor som haft många sexpartners som mer icke-attraktiv rent partnersmässigt, man bryr sig dock inte om det om det bara handlar om ett ONS och ja, anledningen är biologisk.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-21,22:49,
Inlägg: #15
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt.
Evilvalle Skrev:Korrekt. Universiellt så rankar män kvinnor som haft många sexpartners som mer icke-attraktiv rent partnersmässigt, man bryr sig dock inte om det om det bara handlar om ett ONS och ja, anledningen är biologisk.

Intressant. Har funderat en del på varför jag känner precis så.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,197 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,969 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,361 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,317 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,532 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,013 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,027 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Fifty shades gör allt värre? Sex Intelligence 8 3,122 2017-02-15,07:37
Senaste inlägg:: tvbordet
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,009 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,968 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}