LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tror nån här på sann monogami?
2013-03-14,00:18,
Inlägg: #10
Tror nån här på sann monogami?
Jesus Resurrected Skrev:Finns hur många som helst som lever i olika varianter av öppna förhållanden samt att det finns dom som har flera flickvänner.

Det handlar mest av allt att vara öppen om vad man själv mår bäst av och klarar av, jag menar, klarar du av att ha ett öppet förhållande och din tjej knullar andra samtidigt så kör på det, sök det. Har du ett mål och strävar åt det hållet kommer du till slut fram, häng i kretsar med folk som är öppna i sinnet som du är som kommer du hitta vad du söker förr eller senare Smile
Vägen dit är kantad av respekt för varandra och öppenhet, att våga lita på den/dom man är med.

Jag får väl erkänna att jag är en stor jävla hycklare då.

Nej, jag skulle givetvis inte alls vara okej med att tjejen låg runt med andra. Men som Valle sa så är också tjejer något bättre anpassade för att kunna klara av ett monogami-liv än män.
Slutmål inom game blir helt enkelt att skaffa en brud som inte har några större problem med att jag knullar med andra ibland, precis som att många inte har några större problem med att deras killar runkar till porr vid behov. Det handlar trots allt bara om sex och att få lägga en sats i en vagina och det betyder egentligen ingenting, det gäller bara att få tjejen att inse det.

Låter kanske tragiskt och ganska fucked up att se det så här men har man bara tillräckligt mycket game så är det inte heller otänkbart att man kommer fortsätta vara hennes källa till bekräftelse vilket gör att hon knappast kommer lämna dig i vilket fall.


Meddelanden
Tror nån här på sann monogami? - av Cruz - 2013-03-14,00:07
Tror nån här på sann monogami? - av Donjohan - 2013-03-14,00:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 8,573 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Tror ni på tur/magi? tay 3 1,667 2012-11-17,23:58
Senaste inlägg:: Carnivore

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}