LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Agressiva tjejer på dansgolvet
|
2012-02-27,13:27,
|
|||
|
|||
Agressiva tjejer på dansgolvet
Detta har hänt mig ett antal gånger också. Varför vet jag inte. Senast hände det i Enköping när jag var och hälsade på en kompis. Plötsligt kommer det fram två brudar och ställer sig mellan oss på dansgolvet. Man såg direkt att dom ville ha uppmärksamhet. Vi gav dom ingen uppmärksamhet, och då närmar sig tjejerna ännu mer. Den ena kommer fram till mig och börjar putta på mig. Antingen ville hon bara ta på min bringa, eller så ville hon ha uppmärksamhet. Förmodligen case 2., och kanske lite case 1 Anyway. Det slutade med att jag fick säga till henne att sluta, för hon var fett störande, och jag jävligt full. Hon slutade ändå inte, så jag knuffade till henne. Jag vet inte om hon typ spelade Allan, för hon typ flög ner på dansgolvet och låg där platt. Eller så var det jag som var okallibrerad i min knuff. Mina polare sa dock att hon gjorde sig till och slängde sig lite extra. Rätt som det är så flyger hon fram från ingenstans och lägger en höger rakt på min näsa. Vilken jävla brud. Blev fan kåt på henne. Va dock påväg att nita henne, men som tur var kom det folk ivägen.
Vi blev sams lite senare när hon kom fram till mig med en förlåtande blick. Hon såg ut som ett litet lamm ;P |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}