LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite feedback på mitt internetgame
|
2012-02-27,23:38,
|
|||
|
|||
Lite feedback på mitt internetgame
Har hållit på en del med pankakan. Förrut gick det bättre. Då körde jag ofta simpla chodeöppnare i form av:
Tjena! Söt du var Läget? På sistone har jag försökt lite andra grejer och då har det inte funkat lika bra. Snott lite av andra på forumen osv. Det kan ju iof vara för att jag mått allmänt sämre på sistone, och att det genomsyrat, fan vet jag. Well here it is: (dom går nerifrån och upp i varje enskild konversation så att säga) 1) Neandertalaren skrev: bra där^^ Är du även en tjej som inte tar sig själv eller livet på för stort allvar så kan ju det här nästan börja likna något. (Hon gick efter detta in en ytterligare gång på min profil, och sen inget svar) HB7 skrev: -------------------------------- Hahhaa pP jag är ganska drömmande ^_______^ Neandertalaren skrev: -------------------------------- Snälla säg att du är precis så där härligt drömmande som du ser ut på bilderna haha 2) Neandertalaren skrev: Puh, blev lite orolig där tjejen. Vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort. Segt värre då, men tror iof ändå inte man får ta med veckorevyn där Ge mig ditt nummer då så styr jag upp något nästa vecka eller nåt? (Efter detta inget svar) HB8 skrev: -------------------------------- Drev, har inget emot finsk vodka! Jag jobbar imorgon tyvärr! Neandertalaren skrev: -------------------------------- Haha vad är det jag hör. Ingen dricker eller tillverkar vodka som finnarna. Finns ett bra ställe på söder som serverar finskt av finaste kvalitet. Vad sägs om imorgon? HB8 skrev: -------------------------------- Haha vilket motbjudande förslag! Jag föredrar ryskt! Men challenge accepted! Neandertalaren skrev: -------------------------------- Jaså, det gör du. När ska du och jag dricka koskenkorva på finskt vis och diskutera senaste numret av veckorevyn då? HB8 skrev: -------------------------------- Jag försöker i alla fall haha Neandertalaren skrev: Du verkar ju vara en go och glad tjej som inte tar dig själv på för stort allvar. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Lite feedback på mitt internetgame - av neandertalaren - 2012-02-27,23:38
Lite feedback på mitt internetgame - av Carragher - 2012-02-27,23:50
Lite feedback på mitt internetgame - av neandertalaren - 2012-02-27,23:55
Lite feedback på mitt internetgame - av Carragher - 2012-02-28,00:04
Lite feedback på mitt internetgame - av neandertalaren - 2012-02-28,00:06
Lite feedback på mitt internetgame - av Carragher - 2012-02-28,00:10
Lite feedback på mitt internetgame - av neandertalaren - 2012-02-28,00:15
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D | Fuckzoned | 3 | 6,805 |
2015-08-28,17:37 Senaste inlägg:: Fuckzoned |
|
Tinder feedback | Ted | 5 | 6,846 |
2015-05-07,09:03 Senaste inlägg:: confused... |
|
Internetgame MILF hjälp | Rednales | 5 | 3,396 |
2012-09-21,01:12 Senaste inlägg:: WALL-E |
|
Lite input tack | neandertalaren | 6 | 3,164 |
2012-05-04,18:10 Senaste inlägg:: Bollgrodan |
|
Lite feedback och tips tack | neandertalaren | 7 | 3,916 |
2012-03-22,16:39 Senaste inlägg:: Broner |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}