LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite feedback och tips tack
2012-03-21,19:58,
Inlägg: #1
Lite feedback och tips tack
Blev öppnad av en tjej på pannkakan som såg ut att vara en HB7 men hon hade bara en bild.
Here it goes:

HB7: kan ju bara säga att du ser väldigt söt ut Wink

Neandertalaren: TnxSmile Damn, du ser rätt söt ut själv. Men du har bara en bild...hmm ladda upp mer bilder eller gif msn or something så ska du få en utmaning! (hon hade skrivit att hon gillade utmaningar)

HB7: släng hit ditt nr så ska du få några fler bilder och jag väntar då mig en utmaning!

Neandertalaren: Sure: 073 xxxxxxxxx
Send some pics, men inga för heta bara, har saker jag måste kunna fokusera på ikväll!

En stund senare kom ett sms:
HB7: Du får inte säga sådär till mig...Jag gillar nämligen att retasWink /HB7

So far so good. Men mitt största problem rent allmänt brukar inte vara att skapa intresse utan att gå vidare och eskalera. Särskilt sexuellt. Vill ju så klart att hon ska skicka hot pics och sa så för att utmana men vad svarar jag på detta tro, för bästa resultat?
2012-03-21,21:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,21:15 av {2} neandertalaren.)
Inlägg: #2
Lite feedback och tips tack
Svarade till sist: Fan och jag som älskar tjejer som kan retas lite. Men damn you girl inte för mycket teasing ikväll. Måste kunna fokusera.

Hon: Vad gör du ikväll då? Jag kan ju spara mina mess till en annan dag...

haha what to do here. Man vill ju inte verka för needy heller.

Funderar på: Planerar ett projekt med en polare. F U nu har ju min fantasi redan börjat gå på högvarv. Men vi är iof klara med planeringen om 40 min typ. Så skicka dina bilder du så får jag gömma undan mobilen tills dess.

Tankar på det? Kanske verkar lite larvigt att jag vill ha hjälp med en detaljerad jävla textkonvo men handlar mest om att jag vill lära mig hur man ska tänka i olika lägen.
2012-03-21,21:14,
Inlägg: #3
Lite feedback och tips tack
Du tänker på tok för mycket grabben... Varför inte bara styra upp en träff och eskalera där? Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-21,21:16,
Inlägg: #4
Lite feedback och tips tack
I know. Mitt största problem här i livet. Överanalyserandets okrönte konung. Men är fortfarande intressant att lära sig lite mer hur man ska tänka i sådana här situationer också.
2012-03-21,21:17,
Inlägg: #5
Lite feedback och tips tack
"sitter och pluggar, måste fokusera, du får absolut inte, ABSOLUT INTE skicka dina bilder nu. Och med det menar jag att du kan skicka dina bilder nu Wink"

Hade jag skrivit eller liknande
2012-03-21,21:28,
Inlägg: #6
Lite feedback och tips tack
Den var rätt bra alpha dawg. Men hade redan skickat min där över. Den är iof rätt lik.

Svaret: haha nej men hör av dig sen så får du bilder dåTongue

Fail, hon kände sig väl för pressad på att skicka hetingbilder. Det bästa nu lär väl vara att vänta några dagar?
2012-03-22,16:39,
Inlägg: #7
Lite feedback och tips tack
tänk inte så jävla mycket, hon vill skicka nakenbilder till dig, just accept. Va e det som är fail här?
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,689 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Tinder feedback Ted 5 5,227 2015-05-07,09:03
Senaste inlägg:: confused...
  Tips på bra dejtingsite! sphinx 23 8,886 2012-12-30,21:52
Senaste inlägg:: Logaritmic
  Request: tips på ONline dating guides? illdan 9 3,751 2012-12-12,01:09
Senaste inlägg:: russel
  Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor Ragnarök 3 1,569 2012-08-09,22:50
Senaste inlägg:: Jens
  Lite input tack neandertalaren 6 2,271 2012-05-04,18:10
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  Lite feedback på mitt internetgame neandertalaren 7 2,981 2012-02-28,00:15
Senaste inlägg:: neandertalaren

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}