LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tillskott innan efter gympass
|
2013-04-25,18:59,
|
|||
|
|||
Tillskott innan efter gympass
jag har testat aminosyror före/efter, whey efter, gainer efter etc. Eftersom jag i princip alltid bulkar när jag tränar (tappar fett och muskler så sjukt lätt så fort jag inte trycker i mig proppmätt varje gång) så var egengjorda gainern bäst för mig. Aminosyror kan säkert vara bra men för mig totalt ovärt. Det är bättre jag får i mig extra kalorier genom vassleprotein istället. Vassle tass upp bättre med lite kolhydrater också.
När jag var som mest inne i träningsperioden så såg åt jag ofta en 4-6 mackor med osötat jordnötssmör och (och ilbnad lite marmelad på det) samt en PWO, jacked eller crack, eller rage som är mina favoriter, o en banan. innan träningen. maten ca 1,5- 2 h innan och ca 45-1h innan. Efter träningen en egengjord gainer (för mkt socker i relation till protein i de man köper färdiga). Eventuellt bara 2 bananer samt proteindryck efter. inom 1 h efter,hem o trycka i sig käk. Helst ris eftersom jag kunde få i mig mer av det än någon annan kolhydratskälla. en fet sallad med massa olivolja och avokado varje kväll som tillbehr också. ca 1-2 h efter det (innan jag gick o la mig) så 500 gram kvarg med 1 dl raposolja i och med nåt gott i. Ofta knäckebröd, nyponsoppa (osockrad), lite frukt, o ibland även några jordnötssmörsmackor på det också. Det var min "rutin" runt träning, så såg det oftst ut.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Tillskott som Boostar Testosteron? | Rednales | 6 | 8,109 |
2016-03-22,09:41 Senaste inlägg:: tay |
|
Relaxed2k, efter badkaret. | Silentshot | 6 | 3,050 |
2013-04-21,18:15 Senaste inlägg:: Entreprenören |
|
Den stora hjälptråden för kost tillskott | alpha dawg | 13 | 8,659 |
2012-04-26,03:25 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}